Posts tonen met het label Landelijk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Landelijk. Alle posts tonen

dinsdag 23 augustus 2022

HEERLIJKE B&B`s: de Westvest in Zeeland & Omgeving tips,..


Het is alweer een paar weekjes geleden dat we mochten genieten van een heerlijke zomervakantie in Zeeland. In Sint Maartensdijk om precies te zijn. Ik vond een fijn huisje online en boekte ons verblijf! Het vakantiehuis staat er nog niet zo lang online, is helemaal gerenoveerd en is echt van alle gemakken voorzien. Toch waren we niet de eerste bezoekers, in het recensieboek stonden al vele fijne reacties van logé`s die ook in de Westvest gelogeerd hadden! Allemaal positief, stuk voor stuk en dat kon ook niet anders, want het was echt een heel fijn huisje en we werden zo verwend door gastvrouw Pauline! Echt een aanrader ook ook te boeken! In dit blogbericht laat ik je het huisje zien en wat je eventueel kan doen in de omgeving.

Benieuwd naar meer?! Klik dan hier,..

dinsdag 28 juni 2022

DIY: Schapenwol-hanger,..


Vorige week donderdagavond hadden we schaapscheerdersfeest op m`n werk! Wat was het gezellig en leuk! De schapen waren helemaal blij en hadden het heerlijk luchtig! Op de vraag of ik wat mocht maken met de wol, werd enthousiast gereageerd. Ik mocht het ook opruimen, dus hup, twee grote vuilniszakken vol in m`n kantoor gezet. Wel goed dicht geknoopt, anders kon ik maandag niet werken door de lucht, want..blehh..wat een lucht zit eraan, niet te doen! Hihi..! Ik kreeg vrijdag al een berichtje van een collega of het gelukt was met m`n DIY, de druk voelde ik, dus zaterdag hup aan de slag. En..dat was zo gepiept, deze super toffe DIY schapenwol-hanger maken heb je in een mum van tijd klaar en het staat zo gezellig! Je hebt, denk ik, bijna alles wel in huis, anders even rondje Action en je bent er klaar voor!

Benieuwd hoe je deze toffe DIY maakt?! Klik dan verder,..

dinsdag 31 mei 2022

HEERLIJKE B&B`s: Brommels Höfke in Zuid-Limburg & Omgeving tips,..


We gingen een nachtje weg,..we hadden het even nodig, drukke weken achter de rug en dan heerlijk samen genieten! Dit deden we in het prachtige Zuid-Limburg. Ik kan het nu zeggen, want ik was, ja echt, nog niet eerder geweest! In Geule kwamen we een heerlijke B&B tegen, Brommels Höfke, we logeerde in de kasteelkamer. Even voor de duidelijkheid, bovenstaande foto is niet van de bnb, maar wel waar de kasteelkamer naar vernoemd is en het is in de buurt, dus gelijk aan aanrader om naar toe te gaan! Helemaal bovenin de bnb kregen we de hele bovenverdieping en schoon dat het er was en leuk en gezellig, echt geweldig! We hebben zelf geen bad in huis, dus boekte we deze kamer vanwege een heerlijk bad. Jaja, elke avond badderen, heerlijk! 

Benieuwd naar meer?! Klik dan verder,..

vrijdag 27 mei 2022

DIY: Wedding Geert & Joukje,..


Afgelopen dinsdag was het dan zover, mijn lieve kleine broertje is getrouwd met de liefste in zijn leven! Wat een heerlijke dag hebben we gehad. Tussen de buien door konden we buiten prachtige foto`s maken en zo nu en dan scheen het zonnetje rijkelijk! Een gezegende dag om op terug te kijken met weer zoveel herinneringen in foto`s en gedachten! Ik kan daar overigens geen genoeg van krijgen, foto`s kijken, ik kijk ze dan ook allemaal keer op keer terug en word er zo blij van! 

Voor m`n broertje (eigenlijk kan ik dit echt niet meer zeggen, want hij is een kop groter als ik en toen ik hem in het prachtige pak zag staan, echt een stoere grote man)!Wauw, ik ben zo trots op hem! Okee, wat ik wilde schijven, ik maakte iets gepersonaliseerd voor hen samen. Dit idee heb ik van Pinterest en staat al een hele poos op m`n pinbord gepint om gemaakt te worden. Nadat ik alle losse onderdelen bij elkaar gesprokkeld had ging ik aan de slag. 

Benieuwd hoe ik dit deed?! Lees dan verder,..

dinsdag 1 februari 2022

HEERLIJKE B&B`s: Smúk in Friesland & Omgeving tips,..


B&B`s zijn bij mij favoriet, Friesland is ons favoriete provincie, dus zocht ik naar een gezellig B&B in Friesland. Die vond ik snel, dit super leuke huisje Smuk in Echtenerbrug scoorde hoog! En jawel, nadat ik de foto`s bewonderd had, was ik verliefd, wat een super leuk huisje. En..wat helemaal tof is, is dat er een hottub bij het huisje zit, helemaal lekker en leuk, daar wilde wij wel heen. We boekte een paar nachtjes en keken er naar uit. Maar ja.. toen kwam er een grote golf c op m`n werk en met een 0-meting werd ik ook eruit gepikt, positief! Bleh..precies een dag voordat we zouden gaan. Diezelfde dag belde ik op en hoe lief, we mochten de dagen in het nieuwe jaar opnieuw boeken. Rond mijn verjaardag deden we poging twee en die is gelukt, wat hebben we het fijn gehad. 

Benieuwd naar meer?! Klik dan verder,..

vrijdag 19 juni 2020

CROCHET: Vintage Key Roses,..


Afgelopen week mochten we bij een nieuw huisje in de familie gaan kijken. Ik vind het dan erg leuk om een kleinigheidje mee te nemen. Ik maakte een gezellig cadeautje met daaraan een gehaakte sleutel. De gehaakte sleutel viel gelijk op bij de ontvangster en ze zei wel een aantal keer dat ze het zo leuk vond en origineel. Ik bedacht me en schreef het haakpatroon uit. Het is een simpel haakproject met een borduursel aan de bovenzijde. Voor een woningbezichtiging een super tof cadeautje om te geven dus! Of om gezellig een paar te maken en deze bij elkaar aan de kastdeur te hangen. Staat vast gezellig!

vrijdag 20 maart 2020

TERDEGE: Bijbelhoes,..


In deze tijd van onzekerheid is het heel fijn als er afleiding op je pad komt. Deze kwam afgelopen dinsdag op m`n deurmat, het nieuwe Terdege magazine. Geheel in een nieuw jasje, met prachtige vormgeving en kleurgebruik. Ik hou zo van licht en een mooie vormgeving. Onlangs vroeg ik op Instagram om iets kenmerkend van mij te noemen. Ik kreeg hierop o.a. als reactie; je houd van licht. Nou dat dus, hihi! Sommigen kennen me beter als dat ik gedacht had. Maar weer terug,..  In het Terdege magazine staat m`n 3e haakpatroon, een gehaakte Bijbelhoes met de stersteek. Ik weet dat merendeel de stersteek best lastig vind of zelfs ingewikkeld, daarom heb ik een stap-voor-stap video gemaakt zodat je rustig de stappen kunt bekijken om zelf aan de slag te gaan met de stersteek. De Bijbelhoes is gemaakt voor de Bijbel-met-uitleg, maar als je een aanpassing doet in de lossen dan kun je de Bijbelhoes haken voor elke gewenst exemplaar. Ik ben zo `happy` met dit ontwerp. Ik gebruikte voor de Bijbelhoes Durable garen Forest in de kleuren taupe (4002) en bruin (4016). Het ontwerp had ik al eerder gemaakt in het zwart met goud, toch was dit niet helemaal mijn ding. Ik wilde graag een lichte versie met dit als resultaat! 

vrijdag 6 maart 2020

DIY: Pasen, kruis op plateau,..


Het is alweer wat weekjes geleden dat het echt goed gestormd heeft, tenminste, ik raak bijna gewend aan de harde wind om ons huisje. Op een middag maakte ik samen met m`n Mams een wandeling in het bos en ja, we kregen van alles over ons heen. Zowel regen, wind, sneeuw en hagel. Toch was het prachtig en heerlijk in het bos. Het pad lag bezaaid met takjes en die moest ik gewoon meenemen. M`n Mams zei nog; `Wat ga je nu weer maken?` Bij thuiskomst gelijk aan de slag met 2 takjes om een kruis te maken, deze liet ik op IG al langs komen. Herken je dat, dat je in het bos loopt en iets in de natuur ziet en je direct weet wat je ervan maken wilt?! Nou, dat heb ik dus heel vaak als ik in de natuur wandel of fiets. Zo heerlijk en zo rustgevend! 

vrijdag 17 mei 2019

TRIP: Opening & 35-jarig bestaan CLIP BV (Flora Castle) in Nijkerk,..


Maandagmiddag was het zover, de opening en het 35 jarige bestaan van Clip BV (Flora Castle en Bunzlau Castle) in Nijkerk. Super leuk en heel gezellig was het! Ik heb heel wat foto`s gemaakt en wil dit graag met je delen. Clip BV heeft een nieuw pand laten bouwen, naast het voormalige pand. Het pand ziet er vanaf de buitenzijde al super mooi uit en helemaal in de stijl van nu, strak met een prachtige industriële afwerking. Een paar weekjes terug kreeg ik de uitnodiging en daar wilde ik heel graag bij zijn. De opening, maar ook zeker het 35 jarig bestaan mee vieren. Ik blog nu zo`n half jaar voor Flora Castle, maar het voelt of ik er al helemaal thuis hoor. Samen met Maaike (van @crejjtion), Janneke (van @ge_woonjans) en Chantal (van @sjantietop) hebben we een heel gezellige middag beleefd. 

Ik neem je mee..

vrijdag 29 maart 2019

TRIP: Flexa Bloggers dag in Sassenheim,..


Afgelopen zaterdag was het zover, de Bloggersdag van Flexa. Een poosje terug werd ik uitgenodigd om me op te geven voor deze dag, nou je snapt wel dat ik daar wel oren naar had. Het leek me ontzettend leuk om me meer in het verfmerk Flexa te verdiepen door hier meer informatie over te krijgen. Het werd gehouden in het Sikkens Experience Center in Sassenheim en dat vond ik zeker een bezoekje waard. Echt een prachtig pand, zoals je ook kunt zien voor een gedeelte hierboven op de foto. Het pand is groot en heel inspirerend gestyled in kleur, en dat was dan ook het thema van de dag KLAAR VOOR KLEUR! Ik vond dit best spannend, aangezien ons huisje niet kleurrijk is en ik zelf ook niet van kleur hou (dacht ik). Ik dacht namelijk bij kleur aan rood, geel, groen en blauw en dan in sprekende harde kleuren, dat dat absoluut niet hoeft heb ik geleerd en meegemaakt op deze Bloggersdag. 

vrijdag 21 december 2018

STYLING: Christmas Tablestyling with Flora Castle & Christmas Holiday,..


Vandaag schrijf ik het laatste blogbericht van 2018! 
Wat klinkt dat hé?! Elk jaar moet ik hieraan wennen, weer een jaar voorbij, het lijkt steeds sneller te gaan. Ik weet nog dat ik vorig jaar met een `terugblik` blogbericht het jaar afsloot. Dit jaar sluit ik af met verschillende settings voor een Christmas Table Styling. Dit doe ik samen met Flora Castle, oftewel, met het servies van Flora Castle. Ik ben benieuwd of je dit merk kent?! Het is het `bloemige zusje` van Bunzlau Castle, dit merk ken je vast en zeker?! Flora Castle heeft de naam te danken aan een prachtig boeket `Flora`, het idee is dat je met het servies je eigen bloemenzee op tafel kan en mag stylen. Ik hou van bloemen en neej, op het eerste gezicht dacht ik, is dit servies wat voor mij?! Uhm, nu ik er steeds iets meer van spaar wordt ik hier zo blij van. En juist dat is wat ik in 2019 meer hoop te gaan doen! Dingen DOEN waar ik blij van wordt! Het servies is daar een onderdeel van, dus ik spaar lekker verder en neem je vandaag mee om een gezellige tafelsetting te maken voor de komende feestdagen. Want niet alleen met Kerst is het `leuk` om de tafel `mooi` te maken, maar ook op andere dagen is het een feestje om je prachtige servies uit de kast te halen en er iets heel speciaals van te maken. Over `iets speciaals` gesproken, ik laat je in dit blogbericht ook weten hoeveel we samen hebben opgehaald om het goede doel Alzheimer Nederland te steunen met de Christmas Special. Helaas is de actie nu gestopt, dv volgend jaar kun je weer mee doen en komt ook deze Christmas Special weer open! 

Kom ik neem je mee naar de 1e setting,..

vrijdag 21 september 2018

♡ DIY: Hanger van macramé & Slaapkamer Scandinavische style,..


Een heerlijke luchtige Scandinavische slaapkamer, dat is wat ik wilde en jah, ook nog gelukt! Ons bed verfde ik vorig jaar Zomer helemaal wit, benieuwd hoe ik dit deed?! Dit kun je allemaal bewonderen in het blogbericht `Bedroom painting, pimping and styling` (<KLIK) en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Ook het dekbedovertrek van JYSK is nog steeds m`n favoriet. Wel heb ik twee nieuwe, smetteloze witte kussenhoezen aangeschaft, dat vind ik sowieso heerlijk om zo nu en dan te vernieuwen. Op Instagram melde ik al dat ik bezig was met een nieuw project, het nachtkastje. Eigenlijk is het een keukenkastje en omdat ik al een tijdje m`n nachtkastje te klein vond sprong er op een avond opeens het idee in m`n hoofd dat het `oude` kastje die al jaren in de schuur stond, wel kon dienen als nachtkastje. Helaas had het kastje wat vochtvlekken gekregen, maar na een grote, goede schuurbeurt is deze bijna niet meer te zien en jah, meubels mogen er geleefd uit zien, toch?! Dit kastje heb ik ooit van m`n ouders voor m`n verjaardag gekregen. Een echt stylings-kastje, ze heeft alle hoekjes wel gezien op m`n meisjes-kamer. En ze mag dus nu dienen in ons grote-mensen-huis! Ik ben er reuze blij mee.

Kom ik neem je mee hoe ik te werk ging..

vrijdag 17 augustus 2018

♡ RIVIERA MAISON: Williamsburg Collection & Powder Palour Collection,..


En ik ben er weer, na een heerlijke, zonnige vakantie waarin we veel leuke dingen samen gedaan hebben, ben ik weer aan het bloggen. Ik heb je veel te vertellen en er staan alweer leuke blogberichten klaar om gepubliceerd te worden. Waaronder dit blogbericht waarin ik je de nieuwe Collection van Riviera Maison mag laten zien voor de Herfst. Het duurt nog even, al hoe wel, de blaadjes zie ik hier en daar al van de bomen dwarrelen, maar dan mogen we weer met kaarsjes en vachtjes aan de styling. En heel stiekem kijk ik ook hier weer naar uit, niet naar de donkere dagen, maar wel naar de gezelligheid die de donkere dagen met zich mee brengt in huis. 

De nieuwe Collection van Riviera Maison. Voor de Herfst hebben ze 2 Collections samengesteld en deze ga ik in één blogbericht aan je laten zien. De beelden die ik laat zien zijn niet door mij gemaakt, maar zijn beelden van Riviera Maison zelf, vandaar dat er niet mijn eigen logo opstaat, maar een combinatie daarvan. Riviera Maison heeft zich op andere Bloggers gestort en helaas ben ik daar geen onderdeel meer van. In eerste instantie was ik daar best teleurgesteld over, maar het is goed zo en als ik zie wat voor andere toffe samenwerkingen ik daarvoor in de plaats gekregen heb wordt ik zo dankbaar. Waar een deur sluit, opent zich een andere deur! Bovenaan m`n blog zie je nog steeds een tabblad met `Riviera Maison` waarin ik beeldmateriaal maak over de Magazine`s, deze blijf ik ook delen met je, helaas zal ik niet meer de lopende acties hierop delen, dus als je die wilt blijven volgen kun je RM volgen via de Nieuwsbrief die zo nu en dan uit komt in je mailbox. 

Kom ik neem je mee in de eerste nieuwe Collections genaamd, Williamsburg,..

vrijdag 20 juli 2018

♡ TRIP: Terdege Zomer Fair in Barneveld & Give-Away,..

(BRON: TerdegeZomerFair)

Waarschijnlijk heb je het al op m`n IG of FB voorbij zien komen. Super tof nieuws! Ik ben namelijk gevraagd of ik, als `special gast`, naar de Terdege Zomerfair wil komen en of ze me mochten interviewen. Wie mij een beetje kent, weet dat ik het laatste reuze spannend ga vinden, maar ook super leuk! Ik heb gelijk `jah` gezegd en daarna alleen nog maar positieve reacties gehad. Zo leuk! Ik mag komen op donderdag, 2 augustus en wordt om half 4 verwacht. De Terdege Zomerfair is van DV woensdag, 1 tot zaterdag, 4 augustus en elke dag is er een `special gast` die in de barn wordt geïnterviewd. Na het interview is er tijd voor Terdege-IG-ers om te kletsen en te borrelen. Super gezellig lijkt me dat. 

Om je een beetje een indruk te geven wat er allemaal te doen is, ga ik dit proberen aan je te vertellen. Hou je vast want het is super veel. Er zijn verschillende kraampjes waar je lekker kunt shoppen. Voor de kids zijn er verschillende sport-activiteiten en wie weet vinden stoere Papa`s en/of Mama`s dit ook wel heel leuk, doe vooral fijn mee! In de barn (schuur) is er van alles te beleven. Er worden kook-workshops gehouden, een taartenwedstrijd, lezingen, er is muziek. Daarnaast is er een brocante-markt. Nou, en dan vergeet ik nog de helft denk ik. Voor meer informatie kun je kijken op de site die Terdege speciaal voor dit event gemaakt heeft, echt de moeite waard om te bezichtigen: www.terdegezomerfair.nl. Ook kun je daar online je kaarten bestellen, super handig, hoef je (waarschijnlijk) niet in zo`n lange rij te staan! ;)

vrijdag 27 april 2018

♡ RIVIERA MAISON: State Travel & Formentera Summer Collection,..


En weer een blogbericht met daarin de prachtige Collection van Riviera Maison voor de Zomer. In de Concept Store in Laren werd de nieuwe Collection heerlijk ontvangen met een echte beach-party, super gezellig en heel gaaf georganiseerd. Ik mocht werken, ben er helaas niet geweest, maar als ik de foto`s online zie, was het een waar feest! Ik laat je de twee Collections zien die voor de Zomer ontworpen zijn, fijne zachte blauw-tinten en mooie Zomerse accenten. De eerste Collection die ik je wil laten zien is de State Travel Collection. Echt mijn favoriet, door het gebruik van de ontwerpen op kussens en ook zeker door de prachtige blauw-tinten. Blauw blijft toch echt mijn favoriete kleur. Deze kleur die RM gebruikt heeft is een warme, diepe kleur blauw, prachtig! 

Ik ben benieuwd of je al plannen hebt voor de Zomer om met vakantie te gaan? Met deze Collection kies je voor avontuur en dat spreekt ook wel voor zich met de Zomer. Een inspirerende road-trip, waarbij de rit net zo spannend is als de bestemming en je de vrijheid ervaart om te gaan en staan waar je wilt. Met de Collection State Travel komt dat helemaal goed. De Collection bestaat uit katoenen en linnen stoffen die versierd zijn met zachte stalen blauwe strepen en robuust demin met oranje details. Al met al een geweldige Collection waar je snel thuis zult voelen en je je caravan super stylisch mee kunt pimpen. Want jah, dat laatste staat nog steeds op mijn dromen-lijstje! Een super caravan/pipowagen die je zo fijn kan pimpen. Jah, eentje die ook van buiten te pimpen valt, ideeën genoeg nu nog sponsors! ;) Hihi, heb je ook een grote droom?!

Kom ik laat je nog veel meer zien..

vrijdag 2 maart 2018

♡ RIVIERA MAISON: Long BAY Beach Lounge Collection,..


En nog een Collection die ik je laat zien van Riviera Maison voor de Spring/Summer is met het thema; `Long Bay Beach Lounge`. Een Collection met veel blauw-tinten en geïnspireerd voor lange strand-wandelingen. Deze Collection spreekt mij niet echt aan, als ik eerlijk ben. De kleuren vind ik te flets, wie weet vind jij het juist een bijzonder mooie kleur? Dan vertel ik je gauw meer over deze Collection van RM. Ook deze nieuwe Spring/Summer Collection mocht ik bewonderen op het Furnlovers X Riviera Maison Event. Een inspirerend event die gehouden werd in het Hoofdkantoor van Riviera Maison in Amsterdam. Ik maakte hiervan een vlog, vind je het leuk om deze terug te kijken, klik dan HIER! Ik zou het leuk vinden als je abonneert op mijn kanaal. 
Wat ik wel erg leuk vind aan deze Collection is dat ik direct zin krijg om de lente/zomer-kriebels te omarmen en de zon te voelen op mijn huid, fijn buiten in een hangmatje met een jus`orange. Ik heb zo`n zin in het voorjaar, jij ook?

Kom ik laat je snel nog meer zien van deze Collection..

vrijdag 9 februari 2018

♡ RIVIERA MAISON: VIP Night, Spring RM Magazine & City Hotel Collection,..


In dit blogbericht laat ik je opnieuw een stukje van de nieuwe Riviera Maison Collection zien voor de Lente. Dit keer de City Hotel Collection, ook echt één van mijn favoriete. De strakke, stoere sfeer in combinatie met lieflijk roze maakt het dat de style rust uitstraalt. Ongeveer 2 weken terug liet ik je de Pure Spa Resort Collection zien, deze staat echt op mijn favoriete lijstje. Wil je dit blogbericht nog eens terug lezen, klik dan HIER! ook zeker de moeite waard!

Vorige week woensdagavond was het de VIP Night, nadat we eerst een poosje in de file gestaan hadden, wat daar nooit staat rond die tijd, kwamen we best wat laat aan. En dat zorgde ervoor dat het dus al behoorlijk druk was. Daarnaast vonden Manlief en ik de muziek dit keer wel mega hard staan, waardoor je elkaar nauwelijks verstaan kon. Niet helemaal ons ding, oftewel, niet ons ding. We waren dan ook met een half uurtje weer weg. Ook niet veel gekocht, doordat we wat later waren, waren er al veel artikelen, die op mijn lijstje stonden, uitverkocht. Jammer, maar waar! Voor nu had ik 2 pakjes servetten, waar je zo fijn mee kan decoreren, een keukendoek en een blikje verf. Naast de keukendoek wilde ik ook de theedoek, super jammer maar deze komt pas in de Zomer Collection. Why? Het blikje verf wat ik kocht ga ik heerlijk mee fröbelen en ik laat je uiteraard zien wat ik gemaakt heb. Ik zit nu te denken dat dat het artikel is waar ik mee ga fröbelen en videoclipjes opnemen, aangezien ik nog geen 1 videoclipje heb opgenomen in dit jaar, oeps! ;)
Conclusie, VIP Night; ik denk dat ik toch weer de Grande Première ga bezoeken, hihi!

vrijdag 12 januari 2018

♡ RIVIERA MAISON: Pure Spa Resort Collection,..


Eindelijk kan en mag ik je dan vertellen over de nieuwe Collection van Riviera Maison. Vorig jaar, eind December, mocht ik op het super gezellige feestje komen van Riviera Maison X Furnlovers, weet je het nog? Ik schreef er een blogbericht over, gemist? Klik dan HIER! en lees het blogbericht nog eens door. We mochten de nieuwe Collection oa bewonderen en dat liet ik mij natuurlijk geen 2x zeggen en wat is ze weer mooi. Zoals je in mijn vlog, die ik maakte over het event bij Riviera Maison X Furnlovers, klik HIER! als je deze gemist hebt, al vertelde dat ik één Collection echt het mooiste vind, helemaal mijn style! Heel veel groen-tinten zijn erin verwerkt en de styling past precies in ons huisje, zo mooi!

Ik vertel je in dit blogbericht over de `Pure Spa Resort` Collection. Bij deze nieuwe Collection neem je even een momentje voor jezelf en ontspan je in de spa van het hotel, zwem je een paar baantjes in het zwembad, spoel je jezelf af onder de bamboe-douche en sluit je de dag af met een heerlijke cocktail op het relaxe bamboe-day-bed. Voel je het, echt een Collection om helemaal tot jezelf te komen en even lekker weg te dromen, nou dat is voor mij niet zo moeilijk.

Kom we dromen even verder..

vrijdag 5 januari 2018

♡ TRIP: Strandhotel Noordzee op Texel,..


Het eerste blogbericht van 2018 en deze begint gelijk goed, want vorige week zijn we heerlijk een paar dagen naar Texel geweest. Vorig jaar begon ik met het label `Hotspot` en ik heb wat leuke Hotspots ontdekt op Texel. Deze deel ik met je in dit blogbericht, zodat je, net als wij, verliefd worden op het eiland en er ook een kijkje gaan nemen. Echt doen hoor, het is zo leuk daar!

Vorige week gingen we dus..het weer was woest, zoals je kunt zien op de beelden, echt stormachtig met veel regen en zo nu en dan de zon. Ondanks de weersomstandigheden hebben we het HEERLIJK gehad, lekker uitgerust en letterlijk uitgewaaid (bijna weggewaaid)! Het eiland Texel zit in ons hart en we proberen er elk jaar een bezoekje te brengen. Het avontuur begint als je met de auto op de boot rijd en je weg-vaart van Nederland, het mooie eiland Texel tegemoet. We zijn steeds rond het voorjaar/zomer geweest, dit keer waren we in de winter en in een vakantie, dit hebben we gemerkt. Wauw, wat was het druk, volgende keer dv toch weer buiten de vakanties om, hihi! 

Strandhotel Noordzee
We proberen steeds iets nieuws te ontdekken op Texel, ook op slaapgebied. We hebben al wat B&B gehad, dit keer zijn we voor een hotelletje gegaan aan zee. Om precies te zijn het Strandhotel Noordzee in de Koog. We boekte een kamer met uitzicht op zee en ja..dan hoef je eigenlijk je kamer niet meer af. Wat een pracht-uitzicht hadden we en wat konden we genieten van het prachtige natuurverschijnsel, wat `zee` heet. Zo woest en mooi. Echt genieten, ik kan er uren naar kijken.

Kom ik neem je mee en laat je de hotel-kamer zien..

woensdag 6 december 2017

♡ TRIP: Bloggers-event Riviera Maison X Furnlovers,..


Afgelopen zaterdag was ik uitgenodigd door Riviera Maison op het Bloggers-event `Riviera Maison X Furnlovers. Dit event werd georganiseerd door Riviera Maison, Furnlovers en Social Connectors Agency. Ontzettend gezellig en leuk en ik had er uiteraard super veel zin in om te gaan. Het Bloggers-event werd gehouden in het hoofdkantoor van Riviera Maison, waar tegelijkertijd de nieuwe Collection gepresenteerd werd. Echt een feestje om daar te mogen komen en zijn. We werden ontvangen door Marielle, mede-eigenaresse bij Furnlovers met een drankje. Daarna mochten we naar boven waar een presentatie werd gehouden door Henk (eigenaar Riviera Maison), Nico (Creatief Directeur Riviera Maison) en door Marielle (zie beeld hieronder). Henk vertelde ons hoe Riviera Maison tot bloei is gekomen en Marielle vertelde ons wat Furnlovers/Social Connectors Agency kan betekenen voor je als Blogger. Heel interessant allemaal, wil je meer informatie over wat Social Connectors Agency allemaal voor jou kan betekenen, klik dan even HIER! en wie weet is het wat voor je als Blogger.

Kom ik neem je mee..