vrijdag 20 juli 2018

♡ TRIP: Terdege Zomer Fair in Barneveld & Give-Away,..

(BRON: TerdegeZomerFair)

Waarschijnlijk heb je het al op m`n IG of FB voorbij zien komen. Super tof nieuws! Ik ben namelijk gevraagd of ik, als `special gast`, naar de Terdege Zomerfair wil komen en of ze me mochten interviewen. Wie mij een beetje kent, weet dat ik het laatste reuze spannend ga vinden, maar ook super leuk! Ik heb gelijk `jah` gezegd en daarna alleen nog maar positieve reacties gehad. Zo leuk! Ik mag komen op donderdag, 2 augustus en wordt om half 4 verwacht. De Terdege Zomerfair is van DV woensdag, 1 tot zaterdag, 4 augustus en elke dag is er een `special gast` die in de barn wordt geïnterviewd. Na het interview is er tijd voor Terdege-IG-ers om te kletsen en te borrelen. Super gezellig lijkt me dat. 

Om je een beetje een indruk te geven wat er allemaal te doen is, ga ik dit proberen aan je te vertellen. Hou je vast want het is super veel. Er zijn verschillende kraampjes waar je lekker kunt shoppen. Voor de kids zijn er verschillende sport-activiteiten en wie weet vinden stoere Papa`s en/of Mama`s dit ook wel heel leuk, doe vooral fijn mee! In de barn (schuur) is er van alles te beleven. Er worden kook-workshops gehouden, een taartenwedstrijd, lezingen, er is muziek. Daarnaast is er een brocante-markt. Nou, en dan vergeet ik nog de helft denk ik. Voor meer informatie kun je kijken op de site die Terdege speciaal voor dit event gemaakt heeft, echt de moeite waard om te bezichtigen: www.terdegezomerfair.nl. Ook kun je daar online je kaarten bestellen, super handig, hoef je (waarschijnlijk) niet in zo`n lange rij te staan! ;)




Hierboven maakte ik plaatjes met het Terdege Zomerfair gidsje die je krijgt als bijlage bij de nieuwste (afgelopen dinsdag bezorgd) Terdege. Daarin staat Vestywo vermeld met een kleine toelichting en ik vind ze zo mooi verwoord dat ik het hier ook even vermeld; `Verie den Boer is heel creatief. Ze fotografeert, houd van de natuur en de tuin. En ze haakt! Haar account staat vol met mooie foto`s van projecten waarmee ze bezig is.` 
Nou, mooier had ik het zelf niet kunnen verwoorden, toch?! Zo lief en waar zijn deze woorden. Ik ben ook echt dankbaar dat ik deze dingen mag doen voor mezelf en voor m`n blog. 

Maar, jahaa..nou komt het! Ik mag van Terdege ook kaartjes weggeven, maar liefst 4! kaarten!

Wat moet je doen om een kaartje te winnen:
-Laat een reactie achter op dit blogbericht, (of) via FB bij het bericht waar bovenaan staat `Give-Away` (of), via IG (feed komt DV strakjes online) (heel veel kans dus!).
- Laat ook weten als je van plan bent om met meer te komen, wie weet win je dan niet alleen voor jezelf, maar ook voor die ander kaartjes!
-Volg Vestywo op FB en IG (alleen natuurlijk als je dit hebt!)

Volgende week vrijdag, DV maak ik de winnaars bekend! Ik ben heel benieuwd! En vind je het nou leuk om mij te zien/spreken, kom dan gezellig op donderdag, 2 augustus langs en wie weet zien/spreken we elkaar dan!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie


(Dit blogbericht is gesponsord door Terdege Zomerfair)
(BRON: TerdegeZomerfair)

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Zou heel graag met mijn zusje Willeke naar de fair gaan! Dus kaartjes winnen is hartstikke leuk!!!♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en wat leuk dat je hier ook mee doet! Fijne dag! Liefs

      Verwijderen
  2. Leuk om te winnen. Zou graag mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!