vrijdag 10 december 2021

Bunzlau Castle Wintermagazine & Durable Cosy Magazine,..


In de zomer ontving ik van Bunzlau Castle kerstproducten om een winterse setting te fotograferen. Daarbij mocht ik m`n lievelingsrecept in een nieuw jasje promoten en dat doe ik natuurlijk graag! Ik ben dol op bananenbrood en inmiddels heb ik al heel wat versies gebakken, maar deze..dit is echt een toppertje! Super tof dat ik h`m ook kan delen met jou en wel in het nieuwste wintermagazine van Bunzlau Castle! Een mini magazine, juist dat maakt het magazine zo mooi! Ik noemde het bananenbrood `Twinkel Chocolade Bananenbrood`. Je snapt, er gaat chocola in, dit was echt een probeersel en het smaakte fantastische. Het originele recept is gezond, ik hou ervan om er van alles en nog wat door te doen om te kijken of het smaakt en nee, ik ben absoluut geen keukenprinses, dat ik dit kan is best uniek! Hihi! Ik bakte het brood in een vierkante ovenschaal, wij hebben een combi-magnetron-oven die draait, dus daar kan geen rechthoekig ovenschaal in. Hierdoor ben ik ook echt een beetje gestopt met bakken. Cupcakes is net zoiets, dat kan dus ook niet, best balen, want dat vind ik ook super leuk om te doen. De ovenschaal van Bunzlau in het vierkant kwam op het perfecte moment en wie weet passen daar ook wel eens cupcakes in.

Benieuwd naar meer, lees dan verder,..

Half november kreeg ik post van Bunzlau Castle, ik sta in het magazine met het recept, zo tof! Ik vind het echt heel bijzonder en ik ben zo dankbaar voor deze kans! Nogmaals, ik ben echt geen keukenprinses, toch vind ik het leuk om ermee bezig te zijn, vooral de fotografie! 

Niet alleen Bunzlau Castle stuurde mij een magazine op, ook Durable Yarn en dat is niet zomaar een magazine! Het nieuwste en tegelijkertijd eerste magazine met het thema `Cosy` van hun hand. Ik had al wat magazine`s op Insta voorbij zien komen en ik dacht nog, dat lijkt me wel wat. En ja, dat is het zeker! Een prachtig magazine, echt een magazine waarbij je heerlijk op de bank kruipt met een kopje thee, plaidje erbij en heerlijk wegsmelten bij al de prachtige haakpatronen en gezellige interviews. Ik vind het magazine van hoge kwaliteit, niet alleen het materiaal, maar ook zeker wat er in staat. Hier wil je echt een abbo op en kun je niet wachten tot de volgende uitkomt! 


Je bent nu vast benieuwd wat er allemaal in het magazine staat?! Ik kan (en mag) je niet alles laten zien, dat snap je! Wat ik kan vertellen is dat er haakpatronen in staan (duh), maar echt super toffe. Ik heb inmiddels al een top 3 lijstje hoor! Bovenaan, op nummer 1 staat de prachtige deken in super warme kleuren van Janneke, de `Chunky Ruiten Deken`. Vooral de pompoms, die doen het hé?! Je ziet de deken op de foto rechts hierboven. Op nummer 2 staat de gave sjaal van Lisette, de `Kleurige Granny Sjaal`. Ik zie h`m al helemaal voor me in de kleuren van de Let It Go - Lapjesdeken. Zo tof lijkt me dat. Echt een project voor de zomer vind ik het! Op nummer 3 staan de `Lacy Dots Soqs` van Maartje. Dit is een breipatroon en ik weet nu al dat ik deze niet zal maken. Ik merk dat ik snel afhaak bij breisels. Het lukt me net niet helemaal. Ik pak sneller de haaknaald, daar word ik ook echt blij van. Wie weet dat ik het ooit weer eens ga proberen, hihi! Dat is m`n lijstje en ja, er staan ook breipatronen in het magazine. Wat ik al schreef, heerlijke interviews die fijn weglezen. Garens in de spotlights waarbij vermeld wordt welke haaknaald je gebruiken kan en waarvan het gemaakt is. Dit vind ik persoonlijk een fijne pagina, zo zie je in één oogopslag welke garen er zijn en wat je ermee kan. Tenminste dat heb ik, ik zie dan ook gelijk een project voor me om te maken. Inspiratie, dat staat er ook in, verschillende haakpatronen die je op kunt zoeken op de website van Durable. Patronen die helemaal passen bij de tijd van het jaar. Ook hierbij staan patronen waar ik het liefst gelijk mee aan de slag zou willen gaan. Ik zag een baretje en een spencer, zo leuk! Toffe acties om te winnen en kortingen. Al met al echt een magazine om te hebben en nu met de aankomende donkere dagen een super aanwinst! 

Zie je de ster op de foto`s?! Deze beauty staat ook in het magazine en ik kreeg gelijk een idee, dezelfde avond was de ster al af, hihi! Ik heb dat soms, dan heb ik iets in m`n hoofd en dan haak ik in een record-tempo door. Ik haakte de ster met Durable Cosy extra Fine in de kleuren Navy, Ivory en Warm Taupe. Mijn favo kleurtjes! 

Het magazine is bij verschillende wolwinkels te shoppen en editie 2 met het thema `Sunny State` is verkrijgbaar vanaf maart 2022. Ik kan niet wachten!


In het magazine van Bunzlau Castle stond natuurlijk niet alleen mijn recept. De nieuwe decoren werden uitgelicht en dat zijn echte knappers. Mijn favoriet heb ik gekozen van een plaatje, nadat ik bij Bunzlau langs geweest was vond ik dit decor toch te licht en rustig. Past goed bij mij, toch net niet helemaal. Al vind ik h`m echt niet, niet mooi. Mijn eerste keuze was `Ocean Breeze`, daarna vond ik `Midnight Blue` echt een toppertje! Het diepe blauw, ik vind dat echt heel mooi. Trouwens matchend is Midnight Blue en Ocean Breeze echt heel mooi. Dit is ook wat Bunzlau zo uniek maakt. De decoren passen precies bij elkaar waardoor je heerlijk kunt matchen. Eerlijk gezegd was ik daar eerst niet zo van, hihi. nu vind ik dit super leuk om te doen. 

Heb je al mee gedaan met de toffe winactie op de website van Bunzlau Castle?! Je kunt mee doen door het aantal cadeautjes te raden die in de auto zitten voor 15 december as. Wil je kans maken op gave prijzen?! Doe dan zeker mee, klik hier: `Kerst Giveaway 2021` en speel mee.

Ik ben benieuwd welk magazine jouw voorkeur heeft en of je al bekend met ze was?! 

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie magazines. Tof dat je een recept mocht delen.
    Je hebt weer super gezellige foto's gemaakt. Mooie foto's maken is leuk om te doen, hè? M'n man lacht soms heel hard als ik in rare poses zit, lig of sta om dé perfecte foto te maken ;-)
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi..inderdaad! Het is zo ontspannen! Alles voor het fijne plaatje, ik hou er ook echt van om te doen! Dankjewel en een fijn weekend! X

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!