vrijdag 10 december 2021

CROCHET/CAL: Lapjesdeken, Let It Go CAL, stap 5 Windlicht,..



Stap 5, een extra week in de Let It Go CAL! Ik kon het niet laten en ik had beloofd om een extra haakpatroon bij de CAL te delen, dus dat was gelijk een goed excuus! Ik mag de haaksters nu echt gaan loslaten, wat ik best jammer vind. De gesprekken, de mailtjes, het was zo gezellig! Gelukkig zijn er nog veel bezig met de lapjesdeken, dus komt dat vast nog goed! Ik ben reuze benieuwd naar de lapjesdeken in eindresultaat! Op Insta heb ik al verschillende voorbij zien komen, echt zo gaaf om te zien! Vooral de verschillende kleurencombinaties vind ik bijzonder tof! Hoe de lapjesdeken gelijk een andere look krijgt. Zelf heb ik ook weer een idee om er één te haken. Ik was met de herfstversie bezig, maar ik merkte dat dat niet echt mijn kleuren zijn. Ik werd er niet vrolijk van en aangezien het nu een stuk kouder is en ik zelfs al heerlijk onder m`n lapjesdeken (als extra deken) geslapen heb, denk ik dat ik er één ga haken in de kleuren van ons interieur! 

Benieuwd naar meer, klik dan verder,..

Ben je benieuwd welk bedrag we samen hebben opgehaald voor Stichting Alzheimer?! Ik kan je vertellen dat dit een prachtig bedrag is, we hebben afgelopen week € 50,- gedoneerd! Ik vind het zo bijzonder! Echt heel dankbaar voor! Ook ben ik super dankbaar dat er zoveel meededen met de Let It Go CAL! Ik had echt gedacht dat er zo`n 2 tot 5 haaksters mee zouden doen. Hihi..maar liefst 35 haaksters deden er totaal mee en ik krijg nog aanvragen of haaksters in mogen stappen. Ik hoop het haakpatroon deze maand te bundelen en er één haakpatroon van te maken. Dit haakpatroon komt dv januari in m`n Blogshop, Studio Vestywo te staan.  Ook de mini cursus `loslaten` wil ik daar inzetten, zodat je deze ook kunt bestellen als je hier behoefte aan hebt!

Echt super dankjewel voor het lezen, bewonderen en volgen van m`n blog en social media rondom de Let It Go CAL! Blijf gerust langer, elke vrijdag plaats ik een blogbericht die te maken heeft met DIY! Voel je welkom!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

2 opmerkingen:

  1. Zo gezellig jouw mooie windlicht! Gezellig waren al je berichtjes op de vrijdag ook. Gelukkig hebben we Insta en onze bloggen om elkaar te blijven inspireren. Kom graag op vrijdag bij je langs om te lezen en kijken.
    Wat een mooi bedrag heeft deze CAL opgeleverd. Het goede doel maakte 'm extra bijzonder. Mooi gebaar!
    Fijn weekend verder. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooi bedrag, had ik niet bedacht, echt bijzonder en waardevol! Zeker, dat doen we! X

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!