vrijdag 26 maart 2021

KNITTING: Breipatroon, Wollige Projectbag,..


Het breisel is omgetoverd tot een super tof project! Ik ben er in elk geval heel blij mee! Nadat het gesneeuwd had in Nederland (brr,..moet er nu niet meer aan denken, hoor!) kreeg ik de kriebels om te gaan breien. Ik zetten wat steken op, kan niet super goed breien, en breidde een lap met rechte steken. Ik wist nog heel niet wat ik ermee ging doen of wat er ervan zou maken, dat kwam wel, dacht ik. Hoe langer het project vorderde kwam het idee opborrelen van een projectbag. Een tas waarin je bijvoorbeeld een haakpatroon met haaknaald en de benodigdheden kunt opbergen. Ik werd steeds enthousiaster en het breiwerk vorderde sneller en sneller. Ondertussen zocht ik wat extra benodigdheden die ik wilde gebruiken om de projectbag te maken. Het plaatje had ik in m`n hoofd, ik wist precies hoe het worden moest. 

Benieuwd?! Lees dan verder,..
Kun je niet meer wachten?! Het breipatroon staat in m`n Blogshop, Studio Vestywo!


Hier zit ik heerlijk in het zonnetje (en je ziet de sneeuw op de achtergrond) te haken..uh..nee, te breien. Wauw, hoe vaak ik me al niet vertyp (is dat een woord?) Ik ben echt van het haken, merk ik al. Hihi. De wol die ik gebruikte is echte Texelse schapenwol. Ik kocht de streng wol op Texel nadat we een paar dagen weg geweest waren. Wat is dat alweer lang geleden, zou graag weer een paar dagen willen gaan, wie weet kan het dit jaar weer.

De geur van de wol ruik je goed, gelukkig niet overdadig want dan had ik ze niet gekocht. Het moet niet té zijn, vind ik. Alhoewel erop Insta, nadat ik dit opgemerkt had in een post, anders over gedacht werd. Dat hoorde er juist bij, vond men. Ik ben vooral gevallen voor de kleur. Het is iets wat gemêleerd taupe/beige. Super mooi en het geeft een warme uitstraling. Ook het label vind ik super mooi, er staat een schaapje op, geweldig toch?! Benieuwd naar het label, klik dan hier `Instapost` en bewonder.


Aan het kwastje maakte ik een leren label vast met het logo van Vestywo erop. Super tof vind ik deze! Zelf ontworpen en gemaakt door Joyce, van Mez11. Echt zo gaaf dat ik dit door mocht geven en dat zij er zoiets moois van weet te maken. Ik vind ze echt professional hoor, hihi! Wil je ook leren labels aan je project(en)?! Neem dan een kijkje op de site van Mez11 en neus maar eens lekker rond!

Het breipatroon heb ik helemaal uitgeschreven, inclusief stap-voor-stap foto`s hoe je de binnenvoering maakt en etc. op een PDF-document. Wil je ook zo`n toffe `Wollige Projectbag`?! Bestel het breipatroon in m`n Blogshop, Studio Vestywo en ga aan de slag! Zie ik je daar?! En als je de `Wollige Projectbag` maakt, wil ik je vragen om de #wolligeprojectbag te gebruiken, dan kom ik een kijkje nemen bij jouw versie! Heel benieuwd!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

8 opmerkingen:

  1. Een mooie projecttas heb je gemaakt. Prachtig wolletje en de ribbelsteek vind ik ook zo mooi. Leuk om er de riem omheen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben er ook zo blij mee! Het is echt Texels schapenwol, super gaaf om er zoiets van te maken! Net het detail hé?! Fijn zonnig weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Wat een superleuk idee heb je weer, ik bewonder je creativiteit. Altijd ook zo mooie kleuren.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief, Coby! Dankjewel, je reactie maakt me heel blij! Jij ook een fijn zonnige weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Super tof is 'ie!
    Ik houd van zulk garen. Zo mooi.
    Leuke details heb je toegevoegd. Maakt het helemaal af.
    Ben benieuwd welk project er al eerste ingaat ...
    Fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, ik zelf eigenlijk ook! Ze staat nu nog te shinen op de kast, vandaar! Leuk hè?! Maakt het helemaaal af! Jij ook een fijn weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel, een heerlijk project! Lekker recht-toe-recht-aan breien! Fijne nieuwe week!

      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!