vrijdag 5 juni 2020

CROCHET: Mini Instax haken,..


Het is alweer 3 jaar geleden dat ik een samenwerking met de Kreafabriek had. Ik kreeg de vraag om een creatie te haken met bollen garen. Ik mocht zelf de kleurtjes uitkiezen en het patroon. Toen..nog helemaal niet zo hip als nu, ontwierp ik een instax, een mini versie. Ik weet nog, met het insturen van de patroondelen, dat ik een email terug kreeg met de vraag wat een instax was?! Hihi..terwijl je ze nu overal ziet en ze super hip zijn! Voor m`n vernieuwde Blogshop, Studio Vestywo bekeek ik m`n haakpatronen met een kritische blik en ja,.. de mini instax kon wel een up-date krijgen. Ik ging aan de slag met m`n favoriete kleuren en maakte er een nieuw haakpatroon van. De basis is hetzelfde, maar ik heb wat kleine details aangepast en ook de band heb ik weggelaten en hiervoor in de plaats een band die je eventueel om je nek kunt hangen van gemaakt. Ik ben er heel blij mee en hopelijk jij ook?! Het is een GRATIS haakpatroon in m`n blogshop, Studio Vestywo!

Kom ik neem je mee,..


Ik haakte de mini instax met Durable Double Four garen in de kleuren Navy (321), Linen (2212) en Black (325). Daarnaast heb je stukjes vilt nodig in de kleuren bruin, zwart en wit en wat vulling. Het is niet echt een moeilijk project, alleen door de kleine details kan het wat ingewikkeld overkomen. Ik zeg proberen! :) 

Voor de fotoshoot maakte ik gebruik van bordjes van Bunzlau Castle! Ik ben het servies aan het sparen en het is ook zo leuk om mee te stylen! Mijn favoriete dessins zijn; Leaf, Lace, Harvest, Damselfly en Crazy Dots. Ik word er zo blij van!

Het haakpatroon om de mini instax te haken vind je in m`n blogshop, Studio Vestywo. Door mij een email te sturen ontvang je het haakpatroon op PDF-bestand in je mailbox. 

Ik ben benieuwd wat je ervan vind en of je ook aan de slag gaat, laat je het me weten in een reactie?! En als je aan de slag gaat en/of je eindresultaat wilt laten zien op social media, zou je dan de #miniinstaxvestywo willen gebruiken?! Dan kom ik een kijkje nemen naar jouw creatie!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

2 opmerkingen:

  1. Die is leuk!
    Mijn kleuren ... dat maakt dat ik de foto's ook zo mooi vind.
    Ik denk dat mijn dochter dit geweldig vind. Ik ga kijken bij je patronen.
    Fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Heel blij met het eindresultaat! Wat kleuren al kunnen doen hΓ©?! Super leuk en bedankt voor je bestelling!

      Fijne zaterdag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!