vrijdag 29 mei 2020

*NIEUW* Opening Blogshop, Studio Vestywo,..


JAAAA! Het is zover! Achter de schermen heb ik de laatste weken gewerkt aan m`n nieuwe Blogshop. Ik had al een poosje een 2e blog met de naam Studio Vestywo, waar ik de laatste tijd niet meer veel op actief was. Ik zocht een `plekje` om m`n haakpatronen te gaan verkopen en bedacht dat dat DE naam en HET plekje was om online te gaan. En tadaa..daar is ze dan! Studio Vestywo is geopend!


Ik ben zo blij, het is helemaal geworden hoe ik in gedachten had en nog meer! De haakpatronen heb ik verdeeld onder verschillende thema`s, zoals woonaccessoires, tassen, sjaals & accessoires, sfeer makers en boeken. Naast de pagina`s met verschillende haakpatronen, heb ik een pagina `Limited Edition Ontwerpen` gepubliceerd. Dit zijn handmade-ontwerpen, gehaakt na patronen uit m`n Blogshop, die ik in verschillende kleuren wil gaan aanbieden. Op de pagina staat nu nog `coming soon`, maar ik kan je vertellen dat binnenkort de eerste `limited edition ontwerpen` online komen te staan. 

Sommige foto`s zijn vernieuwd en/of haakpatronen aangepast. Dit alles om één geheel te krijgen in de online beelden en de haakpatronen. Ik kan je verklappen dat er 2 haakpatronen in de wacht staan om ook online te komen, maar nog even geduld! Eerst genieten van m`n vernieuwde Blogshop! De haakpatronen, zijn net als voorheen, te bestellen door een email te sturen naar vestywo@hotmail.com met de naam van het haakpatroon. Het is ook mogelijk om het haakpatroon per post te ontvangen op wit A4 papier (en het wordt leuk ingepakt), de standaard prijs hiervoor is € 3,95.



Vanaf vandaag vind je op dit blog een nieuwe pagina met de naam `Studio Vestywo - Haakpatronen`. Hier vind je ook de link om naar Studio Vestywo te gaan. Kun je niet meer wachten, wat ik best begrijp, klik dan hier: Studio Vestywo en bewonder! 


Ik ben heel benieuwd wat je van m`n Blogshop, Studio Vestywo vind?! Laat je het me weten in een reactie?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel! Zo leuk inderdaad, ook spannend! Maar nu voor het `eggie` en dat maakt me blij!

      Fijn Pinksterweekend!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel, Daphne! Heerlijk aan gewerkt en helemaal uitgekomen hoe ik het in gedachten had, zo gaaf! Nu een eigen plekje waar ik alle haakpatronen overzichtelijk kan `showen`. Zo blij mee!

      Fijn Pinksterweekend!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Leuk !! Heel veel succes Verie ��

    Groetjes, Marja (puurmarja)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Marja! Komt vast goed, zo gaaf allemaal, ook wel spannend!

      Fijn Pinksterweekend!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Wat leuk! Veel succes.
    Fijne Pinksterdagen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ilse! Komt vast goed! Fijn het zonnetje,echt genieten!

      Fijne Pinksterdag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!