woensdag 1 juli 2020

CROCHET: Haakpatroon Autumn Market Bag & Give-away,..


Op Instagram kon je het al een beetje zien. Ik was bezig met een nieuw project, een nieuw project met ook nog eens een kleurtje die je niet van mij gewend ben. Onlangs had ik een gezellig outfitje aan (zie foto) en zag ik de kleur in het sjaaltje goed, deze sprong er echt voor mij opeens uit. Ik zocht naar de juiste kleur, best moeilijk, want het is geen roze en geen oranje, maar er net tussenin. Peach, een perzik-achtige kleur en jawel, bij Durable hadden ze de perfecte kleur! Helemaal in m`n nopjes bestelde ik wat bolletjes. De bestelling kwam binnen en ik twijfelde, oeps, is dit echt de kleur en wil ik dit echt?! Ik herpakte mezelf en ging aan de slag, hoe verder m`n haakproject vorderden, hoe leuker en mooier ik de kleur vond! Het werd een market bag, waar je zo heerlijk boodschapjes mee kan doen bijvoorbeeld op de markt of langs een bloemenstalletje langs de weg een prachtig veldboeket in kan stoppen. Oja, ik had al 100 en 1 ideeën waar ik het tasje voor zou gebruiken. En de reacties op Instagram waren ook al zo positief, heerlijk, ik kreeg er energie van en in een rap tempo lag de market bag al klaar te wezen voor gebruik. Nadat ik het outfitje aan deed, sjaaltje met hét kleurtje in m`n haar, nam ik het tasje om te zien of deze goed matchten! En ja, dat deed ze! Zo gaaf, helemaal compleet, i love it!


De market bag heeft eigenlijk de naam autumn market bag en is te vinden om de #autumnmarketbag of #hippemarkttas. Het haakpatroon mocht ik ontwerpen voor het Terdege Magazine en is nu ook te shoppen in m`n Blogshop, Studio Vestywo! Ik noem het nu de Summer Market Bag! Gemaakt voor de zomer en nu al m`n favoriet. Benieuwd naar de Autumn Market Bag?! Deze is ook echt geweldig tof geworden, klik hier: Autumn Market Bag en bewonder!

Bij Joyce, van het blog vanMez11, liet ik speciale labels maken. Het werden cognac-kleurige, echt mijn favoriet, met een blaadje en de tekst market bag. Juist het laatste zo gedaan omdat ik mezelf ken en weet dat er ook een zomerse versie van zou komen en zie hier, daar is ze al. Het label vind ik ook prachtig staan bij de zomerse versie, wat vind jij?! En wil je nou ook zo`n super gaaf leren label, Joyce maakt ze graag voor je en met heel veel liefde! Naast leren labels heeft ze nog meer in de shop, neem fijn een kijkje: Mez11.



Bovenstaande plaatjes deelde ik op Instagram. Een fijn mandje vol met het sjaaltje en de matching bolletjes garen. De bolletjes garen komen bij Durable vandaan, de Coral versie. De kleur is Peach (211). Voor de Market Bag heb je 2 bolletjes garen nodig. Het haakpatroon kun je bestellen in m`n Blogshop, Studio Vestywo

En ja, wat de titel al laat weten, een GIVE-AWAY! Ik geef 3x het haakpatroon Autumn Market Bag  weg! Wil jij het haakpatroon winnen?! Lees dan snel verder hoe je mee doet:
✄ Laat een reactie achter dat je mee doet.
 ✄ Volg Vestywo op dit blog, Facebook en/of Instagram.
✄ Deel dit bericht op social media voor extra win-kans!
De winnaar wordt op dv woensdag, 8 juli bekend gemaakt! Winnaars zijn bekend: Jantina, Lilian en Ilse van harte gefeliciteerd! Sturen jullie mij een e-mail dan komt het haakpatroon zsm jullie kant op! 

Ik ben benieuwd in welke kleur jij de hippe markttas zou haken?! Laat je het me weten in een reactie?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje. Staat echt super mooi bij je sjaaltje. Echt heel mooi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ja leuk hé?! Heerlijk matchiee, hou ik zo van!

      Fijne dag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Wat een mooie combi het sjaaltje en de market-bag.
    Prachtig ontwerp. Ik doe graag mee. Ben niet alleen dol op tassen gebruiken, maar zelf maken - naaien en haken - is minstens net zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk en ja daar ben jij goed in! Leuk dat je mee doet!

      Fijne avond!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Een ander kleurtje dan ik van je gewend ben inderdaad. Ook ik zou niet snel naar dit kleurtje gepakt hebben. Toch vind ik het tasje in deze kleur erg leuk geworden, lekker zomers! Lijkt me ook een heerlijk patroontje om te haken! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, inderdaad, 'k Zie het kleurtje nu overal opbliepen, hihi! Het is een heerlijk patroon! Leuk dat je mee doet!

      Fijne dag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Wat leuk zeg! Moet ook nodig weer extra tasjes, altijd zo makkelijk om bij je te hebben in je handtas! Lichtgroen zou ook een leuk kleurtje zijn voor zo'n tas, ik hou wel van kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk, Maria! En lichtgroen lijkt me prachtig voor dit project! Leuk dat je mee doet met de give-away!

      Fijne nieuwe week!
      Liefs, Verie

      Verwijderen
  5. Ik haakte er al eens eentje van touw. Maar deze is ook mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en wat super leuk! Stuur me gerust een foto, ben heel benieuwd!

      Fijne dag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!