woensdag 24 juni 2020

TERDEGE: Happy Bee Deken (CAL / Deel 2),..


En we gaan weer verder met de Happy Bee Deken CAL2020! In dit deel van de CAL heb ik het je iets-je-pietsje moeilijker gemaakt. In het vorige deel heb je (geleerd) blokken filet te haken, in dit deel haken we daarbij ook nog een gezellig bij-tje. Het wordt super leuk en als je goed leest, kom je er echt uit, dat weet ik zeker! Ook deze keer 6 blokken haken (of als je een babydeken haakt 3 of een 2-persoonsdeken 12). Op de pagina `Vestywo CAL` vertel ik je hier meer over, neem gerust een kijkje. De haaksteken die in deze CAL gebruikt worden zijn: losse, halve vaste, vaste, half stokje, stokje en dubbelstokje. Op Instagram mocht ik al verschillende beginnende dekens bewonderen, stuur mij gerust een foto, zodat ik ook van jouw versie mee kan genieten! 


Gistermiddag viel het Terdege magazine op de deurmat met daarin deel 2 van de #happybeecal2020 . Het is steeds weer een verassing! 


Je kunt nog een haakpakket bestellen! Dus, was je nog aan het twijfelen? Niet doen! Bestel een pakket en ga lekker aan de haak! Het is een heerlijk zomers project. Doordat je blokken haakt, zijn het overzichtelijke en kleine projectjes waar je aan werkt. Je kunt er voor kiezen om later in de zomer de blokken aan elkaar te haken, als het je te warm is. De keuze is reuze, maar liefst 4! haakpakketten mocht ik samenstellen. Welke dat zijn kun je ook bewonderen op de site van Terdege, klik hier: `Haakpakket Happy Bee Deken` en bewonder.


Ook m`n stippenstoeltje kreeg een ere plekje in het Terdege magazine. Ik verfde, stipte en stoffeerde dit stoeltje helemaal zelf. Ik heb hier zelfs een DIY-video van gemaakt, zin om wat te kijken onder een haakwerkje? Klik dan hier: `Vestywo on Youtube` en bewonder. Ik zou het leuk vinden als je abonneert op mijn kanaal. 

Gelijk wil ik in dit blogbericht je bedanken voor het bekijken van m`n blog, het volgen van m`n social media en het achterlaten van gezellige en lieve reacties! Ik word daar zo blij van! DANKJEWEL!

En dan nu fijn aan de slag met de Happy Bee Deken! Heel veel haakplezier!

Lieve-Groetjes,
Verie

2 opmerkingen:

  1. Spannend om te zien hoe jouw werk er in een echt tijdschrift uit ziet, hè? Super knap werk hoor!
    Verkoop je bij het haakpakket ook een zakje tijd? ;-)
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel spannend, steeds weer een verassing hoe het eruit komt te zien! Dankjewel voor je lieve compliment! Zo leuk om te lezen! Hihi..een zakje tijd, dat zou wel grappig zijn! Wie weet heb je bijna vakantie? Dan kun je vast wat tijd maken om aan dit fijne project te beginnen?!

      Fijne dag!
      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!