vrijdag 12 juli 2019

TRIP: Terdege Zomerfair, Workshop Bloemenslinger haken & Give-Away,..


Eind van deze maand is het zover, de Terdege Zomerfair! Van woensdag, 31 juli tot zaterdag, 3 augustus is op en rond het kasteel de Schaffelaar in Barneveld van alles te beleven! Een baby-plein, een mannen-plein, (alleen te betreden voor mannen) en nog veel meer leuks, waaronder verschillende workshops! Eén van die workshops mag ik verzorgen op woensdag, 31 juli en donderdag, 1 augustus. Bij deze workshop leer ik je haken, hoe een haakpatroon in elkaar zit, wat haaksteken inhouden, hoe je een patroon leest en begrijpt en ga je zelf aan de slag! Ik neem verschillende kleurtjes garen mee om je eigen bloemenslinger te haken. Een simpel project die je zo haakt en wat een leuk project is voor de beginnende haakster! Iedereen is welkom, kun je super goed haken of kan je nog helemaal niet haken! Kom gezellig aanwippen en schuif aan de tafel, we haken een bloemenslinger en ondertussen kletsen we.



Wil je graag de bloemenslinger haken, maar heb je geen zin om op de zomerfair aan de haak te gaan? Koop dan een haakpakketje die klaar liggen op de verkoop-tafel waarin 3 bolletjes garen, een haaknaald 3.5mm en het haakpatroon zit, zodat je thuis gelijk aan de slag kunt gaan met je eigen bloemenslinger. De pakketjes kosten 8,50.

Hieronder de bloemenslinger zodat je kunt zien hoe ze is als je de slinger ophangt, heel feestelijk, je mag de bloemetjes ook in verschillende kleurtjes haken als je van kleur houd! Ik ben nu al benieuwd naar jou versie, je komt toch ook even aanwippen?! 

De bloemenslinger is ook leuk om te gebruiken voor om een stapeltje boeken, wat dacht je met een bruiloft om een gezellig sfeertje te stylen?! Haak de bloemenslinger in de kleuren van de bruiloftstyling, wat ook heel tof is, haak de bloemenslinger voor in je haar, zoals ik deed op de foto hieronder. Je kunt de slinger om je hoofd heen wikkelen en maakt deze vast met een knoopje in je nek. Gooi je haar los en whalla..een echt zomerse sfeertje in je haar!



De tekst die ik gebruikt heb bij de foto links pas ik toe op mezelf! Een workshop geven op een zomerfair heb ik nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan! Hihi, goed voornemen zullen we maar zeggen! Ik heb er enorm veel zin in en hoop jou te ontmoeten en spreken op de Terdege Zomerfair! De kosten om deel te nemen aan de workshop zijn 3,- p.p., deze kun je t.z.t. aan mij betalen (hoeft niet vooraf op rekening). De tijden zijn in overleg en staan niet vast. Ik heb hier bewust voor gekozen, zodat het geen `moetje` wordt, maar een ontspannen en gezellige workshop. Heb je een haakvraag of wil je wat anders aan mij vragen, schroom niet! Ik vind het super leuk dat je de moeite neemt om te komen en maak gerust kennis met mij als je denkt dat ik je nog niet ken! Nogmaals, iedereen is welkom, groot of klein, lief of stout, stoer of onzeker, prater of geen prater, haakster of geen haaksters! KOM! Ik vind het enorm gezellig om je te ontmoeten! 

En om dat mogelijk te maken mag ik maar liefst 8! vrijkaartjes weggeven om naar de Terdege Zomerfair te komen! WAUW! Ik werd daar al heel blij van en ik denk dat jij dat vast ook word?! 

GESLOTEN!
De intree-kaartjes geef ik per 2 weg, je kunt ze hier winnen:
✂ 1x2 entree-kaartjes Terdege Zomerfair > Blog
✂ 2x2 entree-kaartjes Terdege Zomerfair > Instagram
✂ 1x2 entree-kaartjes Terdege Zomerfair > Facebook
Hoe doe je mee:
✂ Volg Vestywo op Blog, Instagram en/of Facebook (waar je mee doet, moet je ook volgen!)
✂ Schrijf een reactie onder het desbetreffende bericht en/of reageer in stories.
✂ Wil je iemand blij maken om samen met jou naar de Terdege Zomerfair te gaan of weet je 2 mensen die je dit gunt, maar je wilt dit een verassing houden, stuur mij dan een privé berichtje door te mailen naar vestywo@hotmail.com. 
Je kan meedoen tot dinsdag, 16 juli 10.00u. De winnaar wordt dv dezelfde avond om 20.00u bekend gemaakt op dit Blog, Instagram en Facebook!
De winnaars zijn bekend! Van harte gefeliciteerd voor Coby Breitner, Vlijtige Lies, Haakenhandig en Marieke Roodenburg. Jullie winnen alle vier, twee entreekaartjes om samen naar de Terdege Zomerfair te komen! Ik hoop jullie te zien!
Stuur een e-mail naar vestywo@hotmail.com en ontvang de digitale kaartjes per e-mail!

Ik hoop je te zien op de Terdege Zomerfair, kun je niet wachten en wil je zeker zijn van je entree-kaartjes, bestel ze dan op de site van de Terdege Zomerfair! Ik hoop je te zien en te ontmoeten!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

terdegezomerfair.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Terdege Zomerfair!

14 opmerkingen:

  1. Hallo Verie, heel veel plezier en succes met de haakworkshops. Best spannend lijkt me. Ik maak graag kans op de entreekaartjes. Zou leuk zijn om even dag te zeggen en wellicht bij je aan te haken! Liefs, Lin - hipenhandgemaaktbylin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk, Linda en heerlijk dichtbij voor jou! Gezellig dat je mee doet! Fijn weekend! Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk en dat je het aandurft de workshops, heel veel succes. Ik kom zeker naar de fair maar weet nog niet precies welke dag? Ws de donderdag of de vrijdag?? Ik hoop je te zien.
    Hartelijke groetjes Coby (IG cbcosycot).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik had al ja gezegt voordat ik het zelf door had, hihi! Nu het erop aankomt ben ik best zenuwachtig, maar ik heb er enorm veel zin in. 'k Heb alles in huis en dat geeft rust. Super leuk om je te ontmoeten, Coby! Kom dus op donderdag, want dan ben ik er ook dv! Fijn weekend! Liefs, Verie

      Verwijderen
    2. Hai Verie, helemaal verrast was ik toen ik gister even op facebook keek. Heel veel gewerkt en geen tijd voor social media, dan neem ik even mijn quilt momentje. Huhhh ik gewonnen?
      Heb er veel zin in je te ontmoeten en je kan het zeker!
      Tot over twee weekjes zal ik maar zeggen.
      Hartelijke groetjes Coby

      Verwijderen
    3. Jaja, Coby, je hebt gewonnen! Zo leuk je reactie te lezen, ik word er happy van! :) Inmiddels heb je ook een reactie via de e-mail gekregen met de gewonnen entreekaartjes! Zo leuk om je te ontmoeten op de Terdege Zomerfair, ik zie je daar dv! Fijne dag! Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Wat een mooie bloemenslinger. Altijd leuk zo'n slinger.
    Gaaf dat je workshops gaat geven. Wij hebben andere plannen op die dagen. Kan helaas niet komen. Ik wens je heel veel succes en plezier!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een heerlijk project met een leuk resultaat! Jammer, had je graag eens ontmoet, wie weet een volgende keer. Fijne nieuwe week! Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Jannemieke15 juli, 2019

    Wat een leuke blog :) Succes met de workshops en wie weet tot ziens. Ik doe ook al mee via Facebook, maar ik maak graag kans op op de kaartjes. Vorig jaar was ik met vakantie. Dit jaar niet en hoop ik wel naar de fair te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je hier ook mee doet! Een gezellig dagje uit voor de vakantie! Dankjewel voor je compliment en welkom! :) Fijne dag! Liefs, Verie

      Verwijderen
  5. Ha! Ik doe graag mee en wie weet schuif ik wel aan. Al heb ik de basis wel onder de knie.
    Dan kom ik graag met mn vriendin, een vervolg op de gezellige dag van vandaag. De buitenbeurs destijds ook eens samen gedaan. Nu wel benieuwd naar de nieuwe opzet.
    En laat ik manlief met de kinderen thuis, die doe ik hier toch geen plezier mee.
    Succes, het zal vast goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mee doet, Maria! Het is zeker de moeite waard om te komen! Terdege maakt er een waar feest van en het is ook dit jaar weer geweldig opgezet! Precies, schuif lekker aan, gezellig! Fijne avond! Liefs Verie

      Verwijderen
  6. Wat leuk zeg, de foto's zien er heel uitnodigend uit. Het is wat ver voor mij, maar ik geniet graag mee via je blog. Ik heb er vroeger vlakbij gewoond: In Kootwijkerbroek. Er wonen nog vriendinnen van mij in Barneveld, af en toe kom ik er eens. Veel plezier!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat een lieve woorden, Marijke! Jammer dat je zo ver weg woont, maar meegenieten met dit blog is ook goed te doen dan hé?! Als het lukt hoop ik weer een vlog te maken van dit avontuur, zodra deze online staat schrijf ik het op dit blog! :) Kun je soort van live meegenieten! :) Wat leuk, dat is inderdaad dichtbij B`veld. Wie weet komen je vriendinnen wel langs?! Fijn weekend! Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!