vrijdag 5 juli 2019

DIY: Tekstbord op maat gemaakt by Vestywo,..


Wauw! Weer een prachtig tekstbord mogen maken voor een stel wat ging trouwen! Vorige week vrijdag om precies te zijn. Deze keer een bijzonder aanvraag of het bord wat groter mocht zijn en of ik de letters in goud kon handletteren?! Het tekstbord wilde ze wit. Helemaal mijn style en ik werd hier enorm blij van! Ik kon niet wachten om aan de slag te gaan en ik vind zelf het resultaat geweldig! Om het allemaal nog spannend te houden pak ik het tekstbord in als de a.s. bruid het tekstbord komt ophalen. Hieronder hoe ik het tekstbord heb ik ingepakt, ook een leuke bezigheid.




Zo is het echt een feestje om het tekstbord te maken, te mogen handletteren en in te pakken. De tekstborden die ik maak zijn vaak van hout, vorig jaar had ik een bijzondere aanvraag, ik maakte een tekstbord van plexiglas met helder glas. Ik zag onlangs dat je nu ook plexiglas hebt met niet-door-schijnend glas, ook heel tof zou dat zijn. Ik heb speciaal voor de aanvragen een pagina aangemaakt waar je je aanvraag kan aanmelden en waar je al een beetje kunt bekijken wat jou voorkeur heeft in style, maat en lettertype. Je kunt veel zelf bepalen, stuur mij een e-mail en ik denk met je mee! Ik maak een maand van tevoren het bord en ga aan de slag met de letters, ongeveer 2 weken van te voren maak ik er een tekstbord van zodat je een week van te voren het tekstbord op kunt halen. 

Wil je ook een handgeletterd tekstbord en wil je nog meer zin wat ik gemaakt heb, bekijk dan de pagina `tekstborden` en wie weet mag ik voor jou ook een tekstbord maken?! Schroom vooral niet om te e-mailen met je vragen! Ik werk met veel liefde aan jou/jullie tekstbord om er iets heel speciaals van te maken!

Ik ben benieuwd wat je van m`n tekstborden vind (bekijk ze allemaal hier: tekstborden), laat je het weten in een reactie?!

Oja, de uitslag van de winactie wie het Terdege magazine heeft gewonnen met daarin o.a. het haakpatroon Summer Lovely Deer omslagdoek staat in het blogbericht hieronder!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

2 opmerkingen:

  1. Zo wordt het tekstbord ophalen al een feestje op zich.
    Mooi bord en prachtig ingepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad het feestje begint (voor mij al) bij het krijgen van deze toffe opdrachten! Ik word er zo blij van om dit te mogen uitwerken! Bedankt voor je complimenten en een fijn weekend!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!