vrijdag 28 juni 2019

TERDEGE: Summer Lovely Deer CAL2019 Zomer & Give-Away,..


Het eerste haakpatroon in het Terdege magazine, zo tof en ik vind het echt heel leuk! Ik kon niet wachten en nadat ik eerst moest eten van Manlief, ik was namelijk al direct foto`s aan het maken, plaatste ik het op social media! Wat een lieve reacties heb ik al mogen ontvangen en zoveel! 

Waarschijnlijk ken je het patroon al, het is namelijk de Lovely Deer CAL2019 die ik afgelopen winter ontwierp. Terdege vond het zo`n tof patroon dat ze het patroon graag in het dubbeldikke zomernummer wilde publiceren. Ik twijfelde nog, aangezien ik het meer een winteromslagdoek vond, maar met de juiste kleur is het een mooie zomerse versie geworden. Ik gebruikte garen van Durable in de kleur Ochre, oftewel okergeel en dat maakt het het zonnetje in huis, uhm over je schouders!
Met deze tropische temperaturen absoluut niet nodig, maar je weet nooit wat de rest van de zomer ons brengt en dan heb je het al goed voor elkaar.



Hieronder hoe het is vormgegeven in de Terdege..


Ik vind het echt heel gaaf en kan er naar blijven kijken! Sta ik dan, in de Terdege! Zo tof!
Het patroon staat helemaal uitgewerkt met patroontekeningen in het magazine, maar liefst 4 pagina`s vol! Het volgende project staat alweer op de haaknaald en dat wordt ook echt heel leuk! Ik ben zo blij met deze nieuwe uitdaging, het vergt soms wat tijd en moed, maar als ik dan het eindresultaat zie vind ik het echt heel leuk om te mogen uitwerken en doen!

De omslagdoek is ook te bestellen als pakket! Tof hé?! In samenwerking met Durable hebben ze er een prachtig pakket van gemaakt. Ik mocht zelf de kleuren kiezen en koos voor de volgende kleuren: Ochre, Silver Grey, Vintage Pink en Forest Green. Zoals je vast wel weet ben ik dol op de natuur en deze tinten komen allemaal uit de natuur. Ik zocht er het bijpassende bloemetje, takje bij en maakte er een foto van. Zo gaaf om te zien wat de natuur allemaal te bieden heeft! Het pakket kan je bestellen via de blogshop: Summer Lovely Deer omslagdoek en kost € 27,95 excl. verzendkosten. Ik ben benieuwd naar je voorkeur, welke kleur spreekt je het meest aan?


Om het te vieren, dat m`n eerste haakpatroon gepubliceerd is, organiseer ik een Give-Away! Je kunt het dubbeldikke Terdege zomernummer winnen! 

!!GESLOTEN!!
Hoe doe je mee: 
1. Volg Vestywo op blog, Instagram en/of Facebook
2. Plaats een reactie dat je mee wilt doen onder dit bericht, onder het facebook-bericht met de link naar dit blogbericht en/of stem voor JA op m`n Instagram-Stories.
Je kan mee doen tot donderdag, 4 juli as. Vrijdag, 5 juli maak ik de winnaar bekend!
De winnaar is bekend: Daphne van de blog (HaakbyDaphne), van harte gefeliciteerd! Wil je mij een privéberichtje sturen, dan komt het magazine z.s.m. jou kant op!

Laat je weten in een reactie wat je van m`n eerste haakpatroon publicatie vind?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

terdege.nl / durableyarn.com
Dit blogbericht is DEELS gesponsord!

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. En ik zou het graag met eigen zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je mee doet, Jeannette! Het is zo gaaf geworden! Dankjewel voor je felicitatie! Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf, Verie! Op de foto's ziet het er al super uit en in het echt vast nóg mooier! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Daphne voor de lieve woorden! Inderdaad is de omslagdoek in het echt prachtig en zo mooi geworden! Heerlijk cosy! Leuk dat je mee doet met de Give-Away! Fijne nieuwe week!

      Verwijderen
  3. Had je berichtje op IG al gespot ;-). Leuk om hier meer te lezen en de pagina's in de Terdege te zien.
    Mijn favoriet is de omslagdoek in okergeel.
    De winterversie haakte ik al. Wie weet volgt er ook nog zo'n frisse zomerse versie.
    Doe graag mee!
    Succes en plezier met je volgende project.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ilse! Het is echt een zomerse versie geworden, zo tof! Leuk jou winterse versie van de Lovely Deer omslagdoek, echt prachtig! Leuk dat je mee doet met de give-away! Fijne nieuwe week!

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Verie! Wat moet dat gaaf zijn om je eigen ontwerp op al die pagina`s terug te zien! Wauw. Forest Green vind ik prachtig! En aan de winactie doe ik heel graag mee. Ik ben zoooo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Marjolein! Wat een lieve enthousiaste reactie! Heel gaaf om het in het `eggie` te mogen bewonderen, zo tof! Forest Green is ook echt prachtig, van de winter maakte ik de omslagdoek in deze kleur, heel warm! Leuk dat je mee doet met de win-actie! Fijne dag!

      Verwijderen
  5. Volgde je blog al, maar had de kink naar de terdege niet gelegd. Vind het wel grappig hem vorig week in de terdege te zien staan. Dus nee, ik doe niet mee. Wij hebben hem al en gun hem een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat super leuk dat je m'n blog al een poosje volgt en je de Terdege leest! Vandaag is de bekendmaking van de GiveAway, lief dat je een ander het magazine gunt! Fijn weekend!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!