vrijdag 19 juli 2019

DIY: Zomerse bloemen styling met Flora Castle,..


Een heerlijk zomers blogbericht, daar had ik nou echt zin in! De foto hierboven publiceerde ik een poosje geleden al op IG. Ik had zo`n zin om het buiten lekker zomers te maken en deze foto werd zo leuk ontvangen dat ik dacht; ik schrijf er een blogbericht over! Het is een simpele DIY en heerlijk zomers, want de zomerse dagen gaan weer komen! Het wordt weer warm en eigenlijk kan ik daar helemaal niet zo goed tegen, toch geniet ik steeds weer van de dagen met veel zon. 

Ik maakte gebruik voor deze DIY van de kommetjes van Flora Castle. Wist je dat ik daar ook DIY voor maak en er een blogbericht over schrijf?! Ik heb al heel wat toffe DIY`s uitgewerkt. Benieuwd? Klik dan hier; DIY`s met Flora Castle en bewonder! 




Naast de kommetjes van Flora Castle maakte ik gebruik van schattige, kleine vaasjes en van de hortensia`s uit eigen tuin. Deze staan er zo goed bij, te bedenken dat dit een kleine hortensia was die ik eerst een lange tijd binnen gehad heb. Nu is het echt een grote struik geworden, zo mooi!


DIY: Zomerse bloemenstyling met Flora Castle.

Wat heb je nodig:
2 kommetjes groot Olivia ~ 1 kommetje middel Olivia ~ 2 glazen vaasjes ~ 1 glazen vaasje ~ bloemen uit de tuin ~ schaar/mesje ~ water

Hoe ga je aan de slag:
1. Snij met het mesje/schaar bloemen uit de tuin af. 2. Zet de kommetjes van Flora Castle willekeurig op z`n kop ergens neer waar jij het mooi vind staan. 3. Zet de glazen vaasjes op de kommetjes van Flora Castle. 4. Doe het water in de vaasjes. 5. Zet de bloemen in het vaasje.

Simpel hΓ©?! Het geeft gelijk een zomerse sfeer, ga je fijn aan de slag?!


De slinger die je bovenaan de foto`s ziet heb ik gemaakt voor de komende Terdege zomerfair, je leest er van alles over in een blogbericht hier onder. De gehaakte slinger is gehaakt na het patroon die ik verkoop in m`n blogshop, interesse? Klik dan op haakpatronen en scoor! 

Ik ben heel benieuwd of je deze zomerse DIY ook gaat uitwerken, laat je het me weten?! Plaats gerust een reactie onder dit blogbericht, altijd leuk om te lezen!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is DEELS gesponsord!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad heerlijk zomers uit, leuk die kommetjes.
    Zit hier op mijn vakantieadres in de bloedhete zon en denk had ik maar een haakwerkje meegenomen. Neehoor alleen maar quiltwerkjes deze keer, maar goed op balkonia is dat ook lekker handwerken hoor.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Tof hΓ©?! Wat heerlijk, klinkt goed! Hier is het minder zonnig, hihi! Succes met je creatie in de vakantie en geniet ervan! Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!