vrijdag 26 juli 2019

TRIP: Terdege zomerfair-gids & Zomervakantie 2019,..

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover! De Terdege zomerfair, vorige week werd alles gepubliceerd op de site en kregen we de fairgids door de brievenbus. Hierin kon ik bekijken waar ik de workshop mag geven en jawel, ik heb gewoon een eigen tipi! Hihi, zo spannend en leuk! Ik hoop in tipi 3 (gelijk aan je rechterhand als je het Terdege Camp op komt) de workshop `bloemenslinger haken` te geven en met een verkooptafel te staan met verschillende haakpatronen en pakketjes. Nu het zo dichtbij komt vind ik het best spannend, ook heb ik er nog steeds heel veel zin in. 

Niet alleen de fairgids kwam door de brievenbus ook de uitslag van m`n examen die ik een maandje terug gemaakt heb. De uitslag was zeer positief, met een dikke 8! GESLAAGD voor het 2e examen. Zo blij en dankbaar dat ik dit mag doen en dat het zo goed mag gaan. Ik wilde het even delen! 




Hieronder zie je een foto van de fairgids en een proefje van de bloemenslinger. Inmiddels heb ik er al heel wat gehaakt om de workshoptafel een beetje te pimpen, nu stop ik maar denk ik, hihi!


Naast de workshop bloemenslinger haken (kosten € 3,- p.p.) neem ik dus ook verschillende haakprojecten mee waar ik een patroon van heb geschreven. Je kunt lekker snuffelen en zelfs bijvoorbeeld de omslagdoek Lovely Deer even passen om te zien of het je staat en dan neem je het haakpatroon mee om thuis heerlijk aan de slag te gaan. De haakpatronen zijn allemaal € 2,50 p.s.. Nu ik zo bezig ben met de haakpatronen merk ik dat ik daar ook zo blij van word. Zelf patronen bedenken en uitwerken, er liggen alweer wat patronen op de plank, sommige zijn nog secret, anders plaats ik binnenkort online!
Ook neem ik haakpakketjes mee om de bloemenslinger thuis te haken. Ik heb de pakketjes gemaakt in 4 verschillende kleuren. Deze pakketjes zijn te koop voor € 8,50 p.s.

Dit is het laatste blogbericht voor de zomervakantie, dit heb ik nog niet, nog even door bikkelen, maar ik wilde wel een zomer-stop houden. Ik blijf online en reageren op berichten, dit zal maybe alleen wat later zijn als normaal. Vanaf dv vrijdag, 30 augustus as. hoop ik weer blogberichten te schrijven om je te inspireren! Tot dan!

Ik wens je een heel fijne zomer toe, doe voorzichtig en wie weet zie ik je op de Terdege zomerfair, zou leuk zijn!

Lieve-Groetjes,
Verie

terdegezomerfair.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord!

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je examen! En een heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen! En heel veel plezier op de Zomerfair, maak je ook wat foto's van jouw ingerichte tipi? Ik ben heel benieuwd geworden na jou enthousiaste verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, echt zo blij met het eindresultaat! Ik hoop inderdaad heel wat mooie foto`s te maken en wie dat er een vlog over komt. Nu al zin in om dit met je te delen! :) Hihi, super lief! Fijn weekend! Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je behaalde examen!
    Heel veel plezier op de fair. Het klinkt heel gezellig allemaal.
    Fijne zomer! Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat klopt, het word denk ik ook echt heel gezellig, aan het Terdege-stylings-team zal het zeker niet liggen! :) Jij ook een heerlijke zomer! Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je dikke 8, das een mooi cijfer zeg! Laten we hopen dat het een lekker weertje is, geen regen en geen hitte want dan is een tipi volgens mij ook niet fijn. Gewoon mooi zomerweer met normale temperatuur.
    Tot donderdag groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, zo blij met m`n dikke 8! Dat hoop ik ook, anderzijds, in de tipi is het wel lekker droog. Kunnen ze bij mij komen schuilen en gelijk een gezellige `bloemenslinger` haken. De temperaturen zien er goed uit voor volgende week, zo`n 24 graden. Heel goed uit te houden, ben ik ook erg blij mee! Dankjewel en tot donderdag, Coby! Liefs, Verie

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd met de goede uitslag! Nu lekker uitrusten en vakantie vieren en dan weer verder? Ik kom je opzoeken op de fair! Even gezellig haken. Succes met de voorbereidingen. Maar dat zit wel snor bij Verie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hΓ©?! Zo dankbaar voor zo`n mooi cijfer! Super gezellig, Vlijtige Lies, leuk je te ontmoeten op de Terdege zomerfair! Fijne nieuwe week! Liefs, Verie

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je behaalde cijfer!!
    En een fijne fair gewenst, met veel gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, komt hopeljk helemaal goed! Fijne avond! Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!