vrijdag 8 februari 2019

CROCHET: Haakpatroon Vlaggenlijn, Birthday & WoolAddicts,..




Vorige week dinsdag was ik jarig, 28 jaar mocht ik worden! Ik had het idee om op deze dag dit blogbericht te publiceren, maar dat is niet gelukt. Bij deze het blogbericht van een weekje geleden.

De etagère maakte ik zelf door een schaaltje, van Flora Castle, op z`n kop te zetten en daarop een ontbijtbordje, ook van Flora Castle, te plaatsen. Ik had nog wat `gezellige` cupcake`s en nog wat sterretjes en dat maakte het plaatje bijna compleet. De etagère is zo lekker simpel om te maken en toch ziet het er heel gaaf uit! Zoals je ziet had ik dit plaatje al eerder geschoten, want er lag nog sneeuw. Zo mooi vind ik dat, dan moet ik echt naar buiten om even lekker in de sneeuw te wandelen, je hoort dan zo fijn `knerp, knerp` en alles is zo licht en wit. Ik hou ervan!



Ik schreef `bijna` compleet, want er hangt ook een slinger, een vlaggenlijn bij, die eigenlijk helemaal niet af is, oeps! Ik kon echt niet wachten en wilde zo graag deze foto maken. De slinger mhaakte ik naar eigen patroon, deze vind je in de webshop op dit blog: Studio Vestywo.
Ik haakte de vlaggetjes tot toer 6, daarna ben ik gestopt, ik vond ze zo al mooi. De rand heb ik op de foto niet gehaakt, nu wel en ze hangt echt prachtig te zijn voor het achterraam in de woonkamer. Want het hoeft geen feest te zijn om slingers op te hangen, elke dag is er wel wat wat je blij kan maken, geniet van de kleine dingen, zeg maar! Dat is echt niet altijd makkelijk hoor, en ook hier is het echt niet altijd `feest`, toch probeer ik tussendoor te genieten van wat er wel lukt en waar ik blij over mag zijn.

Het garen kreeg ik van WoolAddicts, ik ben benieuwd of je dit garenmerk kent?! Toen ik gevraagd werd of ik het garen voor de lente/zomer wilde ontvangen was ik meteen enthousiast. Want waar kan je me blij mee maken? Juist garen! Nadat het pakketje enkele weken later arriveerde werd ik helemaal enthousiast. In het pakket zaten verschillende kleuren garen, kleuren die precies passen bij mij en 2 rond-breinaalden en een boek. Echt een verwennerij. Zelf vind ik dat ik hier dan ook echt iets van moet maken, nu dacht ik aan een vlaggenlijn, ik haakte de eerste in de kleur groen en donkerblauw. Heel mooi bij elkaar, toch koos ik voor alleen een groene-vlaggenlijn en daar ben ik nu heel blij mee. Het garen wat ik gekregen heb is de versie Happiness en Sunshine. Echt heel zacht en prachtig garen. Ik heb nog meer bolletjes, dus ik kan nog wat moois maken.

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en wil je de vlaggenlijn ook maken, klik hieronder op de link om naar het patroon te gaan.


Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.wooladdicts.com
Dit blogbericht is DEELS in samenwerking met WoolAddict.

8 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en zeker mooie vlaggenlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Niks voor jou om dan zol aat te bloggen maar soms kom je wel eens tijd te kort.
    heel leuk die vlaggenlijn ,rond ipv punten!
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Net weer anders zo de vlaggenlijn met wat toeren minder hé?! Fijne avond!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!