vrijdag 1 februari 2019

FLORA CASTLE: Bananenbrood recept & Tas gemaakt van theedoeken,..


Een paar weekjes geleden schreef ik het eerste blogbericht voor Flora Castle. Ik maakte een recept, mijn lievelingsrecept, bananenbrood! Echt dit is zo lekker en je moet dit echt proberen. Het is super simpel en binnen een uurtje heb je al wat lekkers op je bord liggen. Naast het recept maakte ik van 2 theedoeken een tas. Dit idee had ik al een poosje in gedachten en nu ik dit idee uitgewerkt heb, plopt er weer een nieuw idee omhoog, voor een tas, om uitgewerkt te worden. Ik ben benieuwd of je Flora Castle al volgt op social media en of je één of allebei de DIY`s al hebt uitgewerkt?! Hieronder nog wat extra foto`s.





Krijg je zin in een bananenbroodje? Klik dan op `Bananenbrood recept` en lees de instructies op het blog van Flora Castle.


Gaaf is de tas geworden hΓ©?! Wil je de tas zelf maken? Klik dan hier `tas van theedoeken` en ga aan de slag. Ik gebruikte theedoeken van Flora Castle, deze zijn fris en kleurrijk. Kijk HIER of jou theedoek er tussen zit. 

Een kort blogbericht met fijn veel foto`s. De blogberichten kun je terug lezen door op de links te klikken. Heel veel lees-kijk, maar vooral DIYplezier!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.floracastle.com
Dit blogbericht is in samenwerking met Flora Castle.

4 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee! En de uitvoering is ook nog eens leuk. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief, het is echt heel simpel en zo gemaakt en inderdaad origineel! Succes! :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee om van theedoeken een tas te maken.
    Tassen kun je nooit genoeg hebben ... ;-).
    Het recept ga ik ook eens even bekijken. Ziet er lekker uit.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad, zo denk ik er ook over! Tassen zijn altijd leuke hebbedingen! Fijne dag!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!