vrijdag 18 augustus 2017

♡ Riviera Maison: Amsterdam Loft Collection Autumn 2017,..


Afgelopen woensdag was het dan zover, de VIP Night voor de New Collection Autumn 2017 van Riviera Maison stond op de planning. En wat hebben we het leuk en gezellige gehad, we werden goed verzorgt en hebben genoten van de sfeer die de New Collection Autumn uitstraalt. Ook hebben we het één en ander gescoord en daar zijn we heel blij mee, nog even geduld, als het lukt hoop ik je dit vanavond of morgen DV te laten zien, nog even mooie plaatjes maken! Vind je het leuk om een klein impressie te krijgen hoe een VIP Night van Riviera Maison eruit ziet, klik dan op het onderstaand videoclipje, op de cover en bij min. 0.07 zie je Manlief en me!


De Collection kreeg het thema `Loft Amsterdam` en daar was niks van gelogen, wauw, wat een pracht-Collection. Weet je trouwens nog dat ik een paar maanden terug, toen ik net bij de New Colletion geweest was, je een hint gegeven hebt hoe de New Collection eruit zou gaan zien?
Ik gaf de hint; `het heeft iets te maken met mijn naam en met het werk wat Manlief doet`. Niet iedereen zal weten wat Manlief voor werk doet, maar dat wordt denk ik wel duidelijk als je deze New Collection ziet, heel veel fietsen komen er voorbij, hihi, nu weet je het vast wel. Daarom zijn we ook samen naar de VIP Night gegaan, echt een Collection voor ons 2. Ennuh..wat het met mijn naam te maken heeft, blijft nog even geheim.

De New Collection `Amsterdam Loft` werd geïnspireerd door het Amsterdamse stadsleven, de grachtenpandjes en het echte loft gevoel. Een Collection in de Industriële style met een stoere touch, denk aan hoge plafons met grote balken, een huis dat gemaakt is voor het stadsleven. Scatebords aan de muur, een custom made racefiets in de hoek en super gave plattegrond ingelijsd aan de muur. De New Collection bestaat uit stoere materialen, zoals stevig geweven linnen in prachtige kleuren waar blauwgrijstinten de boventoon voeren.

Kom ik neem je mee.. 



Op Facebook kreeg je vorige week al een sneak-peak te zien elke dag een nieuw item. Ik zag ook het pakhuis-busje voorbij komen waarin een spaarpotje gemaakt is, zoals je hierboven ook kunt bewonderen en wat dacht je van het kussen met fotocamera erop, te leuk toch?! En wat is Amsterdam fotogeniek, met haar prachtige pandjes, watertjes en sierlijke bruggetjes. Ook de kussens met bikes erop zijn een echte must-have voor deze Herfst om in huis te halen, heerlijk voor op de bank, plaid erbij en je droomt weg. Laat de regen maar tegen de ramen kletteren en de wind maar waaien, met deze prachtige Collection blijven wij lekker binnen genieten!

Uiteraard is er ook weer wat nieuws ontworpen voor het ontbijt, de lunch of het diner. Een serie in een echte industriële look, wit met een blauwgrijs randje, hier geldt ook echt less is more. En wat dacht je van het bestek met het prachtige streepje, deze staat er geweldig bij en de ratan servethouders met lekker trendy een stoer knoopje, geweldig! Wat ik zelf echt heel mooi ontworpen vind zijn de stoere glazen windlichten en windlichtjes, ze zijn er in verschillende maten en hebben rondom in het witt grachtenpandjes staan. Door er een kaars in aan te stekeken lijkt het net of de grachtenpandjes gaan leven door de flikkering van het kaarslicht, zo mooi!


En ja, voor Manlief hebben ze een prachtig fiets gemaakt, een echte eyeceatcher.

Zoals elk jaar zijn er ook nieuwe dekbedovertrekken ontworpen, deze wilde ik graag met je delen, ze past namelijk helemaal in het thema van `Amterdam Loft` en wil je dit doorvoeren in je slaapkamer kan dat dus super goed. Geweldig ook weer de styling en de kleuren, echt de kleuren waar Manlief en ik dol op zijn geworden, de rustige groenttinten gecombineerd met wit, i love it! Een klein detail, niet helemaal goed te zien op beeld, zie je het vinatge telefoontoestel, zoiets kreeg ik een heel poosje terug van ons Mams, nou je raad het al, deze staat nu ook te pronken!


Binnenkort nog veel meer over de New Collections van Riviera Maison want dit was nog lang niet alles. Wil je graag de New Collection Amsterdam Loft bewonderen online klik dan HIER! en wil je het in het `eggie` bewonderen ga dan echt even aan bij de Concept Store in Laren. Deze week met leuke kortingen en Give-Away`s, neem een kijkje bovenaan dit blog bij de pagina `Riviera Maison` en bekijk de acties. Maak je er een dagje van, ga dan lunchen bij Mauve, ze hebben hun zaak vernieuwd in een prachtige Industriële/Scandinavische stijl en wat ze maken is echt Bellissimo!!

Oja, Riviera Maison heeft speciaal voor de liefhebbers een Instagram-account aangemaakt met als thema `RM Loft`, nou ik ben al `volger` geworden, jij ook?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Riviera Maison.

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie erbij konden zijn!
    Mooi hoe ze alles bij elkaar kiezen!
    prachtig dat ze elke keer iets nieuws verzinnen.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik heeeeeel erg hebberig zou worden op zo'n avond😉! Wat leuk dat jullie erbij konden zijn, en zo leuk dat je man deze passie met je deelt!
    Lieve groetjes van Marjet!🍒

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je erbij kon zijn! Ziet er uit als een leuk event :) Vind zelf de interieur deco van riviera maison soms te matchy-matchy. Maar ze hebben zeker hele leuke spulletjes om te gebruiken voor mijn huis. Dank voor je leuke artikel ;-)
    https://www.onlineparketshop.nl/laminaat/quickstep/majestic/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een geweldig leuke avond om eens heen te gaan! Je kunt ook gaan voor de inspiratie, ieder zo haar ding! Graag gedaan! ;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!