woensdag 16 augustus 2017

♡ Riviera Maison: New Collection GoodyBag Autumn/Winter 2017,..


Vanavond is het dan zover, de VIP Night bij de Concept Store Riviera Maison in Laren om de New Collection voor de Autumn 2017 te bewonderen. Wat hebben we er zin in, jaha, Manlief en ik hopen er samen naartoe te gaan, een soort (verlaten) afsluiter van onze ZOMERvakantie, hihi! De New Collection van Riviera Maison staat al online om te bewonderen (nog niet te shoppen), klik HIER! met prachtige thema`s en wij mogen genieten vanavond van Give-Away`s en andere leuke kortingen, zien we jou daar?

Begin van dit jaar mocht ik aanwezig zijn bij het persontbijt, een ontbijt waar alles uit de kast gehaald werd, prachtig gedekte lange tafels, mooi servies en natuurlijk heerlijke dingen. We konden genieten van een prachtige, maar dan ook echt prachtige en heerlijke worteltaart (`k ben even in mijn foto-archief gedoken voor het perfecte plaatje) en nog veel meer lekkers.


Ondertussen hield Nico Tijsen de presentatie over de New Collection en vertelde hij hoe de nieuwe thema`s ontdekt en ontworpen zijn, samen met zijn assistente die verschillende items liet zien en prachtige beelden op de beamer maakte dit tot een fijne belevenis in de wereld van Riviera Maison. Nadat we alles hadden opgenomen van de presentatie en daardoor nog nieuwsgieriger geworden waren naar de New Collection en dat we onze buikjes gevuld hadden zetten we richting de showroom`s, hihi..het leukste gedeelte?! Hihi..wie weet!

Wat ik in de showroom te zien kreeg blijft nog even een verassing, vanavond maakt Riviera Maison de New Collection bekend en as vrijdag maak ik op mijn blog een stukje van de New Collection met het thema Amsterdam Loft bekend. Al nieuwsgierig geworden?! Dan hoop ik je vrijdag op mijn blog te ontdekken!

Ik kan je vertellen dat de showroom echt een snoepwinkel is, wat een moois heb ik mogen bewonderen en daar ben ik heel dankbaar voor, want hoe leuk is het al je van dichtbij mag kijken bij het merk waar je zo dol op ben, nou super de super leuk! En wat denk je, als kers op die prachtige worteltaart kregen we een Goody-Bag (I love It) mee naar huis, zo gaaf en ik vind het zo mooi om te mogen ontdekken dat je gewaardeerd wordt in wat je schrijft en promoot op dit blog, echt mooi om te merken.

Kom ik neem je mee wat er allemaal in de Goody-Bag zat..



Ik maakte er een `shoot` van in Scandinavische, winterse sferen, lekker wit en hier en daar een warme touch, want ja wat we kregen had heel veel te maken met mij als echt thee-fan. We kregen namelijk de `Storage by Riviera Maison` om bijvoorbeeld je `losse` thee in te bewaren, super handig en het staat gelijk heel gezellig. Daarbij zat een houten schepje, zo lekker Industrieel ook, ik zie ze vroeger nog scheppen uit van deze potten en het in papieren zakjes doen, te leuk toch?!

Ook kregen we een joekel van een beker de `Hot Drinks Mugen wat kan daar veel in, voor mij geen straf. Om de `losse` thee in je theeglas te krijgen kregen we er ook nog een thee ei bij, de `Tea is always a good idea` met een label eraan. Het label is wat zwaar, daardoor juist praktisch zodat het thee-eit op den duur naar boven komt en zo niet de thee super donker/sterk maakt. Zelf ben ik dol op lichte/zwakke thee, niet te heftig zeg maar, hiermee kun je dat ook goed begeleiden.


Al deze prachtige items zaten verpakt in een wit met zwarte cadeau-doos, een vervroegd Kerstpakket, en daarin zaten nog wat glitter-denneappels om het speels en herfstig/winters te maken, want ja, we hebben immers naar de Autumn/Winter 2017 Collection gekeken midden in de LENTE! Ik moet eerlijk zeggen dat dat best gek is, in de LENTE kom je de kerstbomen tegen en in de HERFST kriebelt het strandzand aan je tenen in de Showroom van Riviera Maison. Maar deze ervaring zou ik daardoor niet willen missen, te leuk!

Vind je het leuk om op thema de Cooming Soon Collection te bewonderen?! Klik HIER! voor de New Collection Amsterdam Loft, HIER! voor de New Collection Residenza en HIER! voor de New Collection Primrose Hill en bewonder!

Wij hebben zin in vanavond en wie weet zien we jou daar?!
Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Riviera Maison!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je een leuke avond hebt, Verie! Wauw, wat ben jij lekker enthousiast (ik ben van de sterke, zwarte koffie, maar ik krijg bijna zin in zo'n groot glas thee😉!) Ik ga zo even jouw linkjes naar Riviera Maison aanklikken, even wat inspiratie opdoen voor ons nieuwe huis...

    Lieve groetjes van Marjet!🍒

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een super gezellige en fijne avond gehad, Marjet! Dankjewel voor je compliment! Heel veel inspiratie-plezier!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!