vrijdag 20 mei 2022

GROEIBLOEI: De Meisjes Zijdehoen, 1 jaar,..


Daar zijn ze weer, de kipjes, en afgelopen week werden ze 1 jaar! Ik ben nog steeds super verliefd op ze en zo blij met ze! Ze leggen elke dag drie eitjes en dat is zo schattig! Drie van die ienieminie eitjes naast elkaar! Een feestje om ze eind van de dag uit het hokje te halen! Van Bunzlau Castle ontving ik het mooie kommetje met kipjes erop, het favoriete kommetje van de kipjes. Ze weten het precies, dan komt er iets lekkers, een traktatie! Hihi..volgens Manlief zijn ze super verwend en m`n collega zei onlangs, het zijn net prinsessen, die kippen van jou! Oeps, toch iets te enthousiast vertel ik vast over m`n kipjes! Hihi! Namens Bunzlau Castle mag ik iets weggeven, omdat de kipjes jarig zijn.

Benieuwd wat dat is, lees dan verder,..


Kijk dan hoe schattig! Een jaar geleden kreeg ik van Manlief deze drie super donzige cutiee kuikentjes! Een bruine, een zwarte en een witte. De bruine was twee weken oud, de witte anderhalve week en de zwarte een week. Ze kregen de namen Veer (bruin), Pip (wit) en Kriel (zwart). Ik kreeg er geen genoeg van en elke middag/avond zat ik uit m`n werk naar de kuikentjes te kijken of met ze te knuffelen. Ze zijn super fotogeniek en blijven gewoon zitten waar je ze in zet (nu nog steeds). Lekker bij elkaar, dat is wat ze wel graag willen! 


Deze leuke foto`s maakte ik afgelopen week! Ze konden weer naar binnen om een fotoshoot te ondergaan, hihi! En kijk ze eens staan, zo parmantig. Kriel vond het nog een beetje spannend, daarom is Pip even in de buurt gebleven, hihi! En zie je de theedoek, dat is ook echt hun theedoek van begin af aan. De theedoek is van Bunzlau Castle, een prachtige, er staan een schilderij op afgebeeld vanuit het Rijksmuseum! De kleur van de theedoek vind ik ook echt super mooi. Maar ja, je wilt vast graag weten wat je nu kunt winnen, hΓ©?!


Een hand- en theedoek set! Die leuke hand- en theedoek die je op de foto ziet in het midden aan het tuinhekje. Een prachtig lichtgrijze hand- en theedoek met het kipjesdecor erop. Hoe doe je mee:
πŸ“ Volg het Instagramaccount @moestuinbloemenmeisje en @bunzlaucastle.
πŸ“ Reageer met een reactie onder dit bericht dat je mee doet.
Volgende week vrijdag, 27 mei dv maak ik de winnaar bekend! 

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kippetjes toch lief. Ze zijn inderdaad heel fotogeniek. Heerlijk om steeds verse eitjes te hebben!
    De handdoek en theedoek zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: fijn weekend verder. Groetjes, Ilse

      Verwijderen
    2. Hai Verie, loop een beetje achter met lezen. Wat een superleuke foto's heb je gemaakt, gefeliciteerd met de kippies! Toevallig mijn 1e eigen Bunzlau aankoop gedaan. Ik koop altijd voor anderen maar wil het een en ander met de hartjes voor mezelf of de sterretjes. Ik weet dat jij dit pas morgen leest dus ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad? Oh ja steeds als ik jouw blog open zie ik natuurlijk de bus bovenaan, die zou je toch zo willen hebben.
      Liefs Coby

      Verwijderen
    3. Dankjewel, Ilse!! Hihi..helemaal mee eens!

      Verwijderen
    4. Hihi..echt wel! Zo`n busje vind ik helemaal leuk, maar dat blijft vast een droom! Dankjewel en ja, wat super tof dat je je eigen Bunzlau Castle aankoop gedaan hebt. Het is zo leuk hΓ©?! Wist je wel wat je kiezen moest? Zoveel keuze en alles is zo mooi en leuk! Geniet van je 1e aankoop!

      Verwijderen
  2. Echte prinsesjes inderdaad, die mooie kipjes van jou. :-) Fijn toch, om ze een beetje te verwennen als je zelf ook zo blij van ze wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!