vrijdag 12 november 2021

CROCHET/CAL: Lapjesdeken, Let It Go CAL, stap 1,..

 



Jaa..we zijn begonnen! Alle haaksterren die mee doen met de lapjesdeken, Let It Go CAL hebben bericht ontvangen in hun mailbox (zo niet, bericht me!). Ik vind het reuze spannend en tegelijkertijd super tof om dit te mogen doen! Je kunt nog steeds mee doen met de CAL en weet dat in de week met het thema `Strooi met confetti` je mee kan doen om toffe producten te winnen (deelname alleen voor inschrijvers). Denk je nu?! Dat wil ik ook?! Schrijf je dan in om ook een gezellig bericht in je mailbox te ontvangen met het eerste gedeelte van het haakpatroon `Lapjesdeken, Let It Go CAL`. Best een mond vol hé?! Je mag ook alleen `lapjesdeken` noemen hoor of alleen `let it go CAL`. En het mooie van je inschrijving is dat je gelijk een goed doel steunt, namelijk stichting Alzheimer waar ik me graag voor inzet, zodat zij financiële middelen hebben om onderzoek te verrichten naar deze vreselijk ziekte. Doe je mee?! Klik dan hier: `Ik doe mee!`

Benieuwd naar meer, lees dan verder,..

Deze week staat in het teken van `Onbezorgde Bloemenpret` en haken we de bloemetjes! Op social media ontving ik wat vragen rondom de CAL, deze wil ik ook nog graag hier beantwoorden, want wie weet zit jou vraag er ook tussen?! De eerste vraag is welke steken er gebruikt worden in de CAL, dit vertel ik je allemaal wanneer je je inschrijft voor de CAL, ik kan je wel vertellen dat als je de losse, vasten en stokjes kunt je een heel eind komt. Daarmee is ook gelijk de vraag beantwoord of een beginnende haakster er ook mee uit de voeten kan: `Ja`. Dat kan! Je bent niet verplicht om de lapjesdeken te haken. Je kunt ook een kussen, tas, bloempot om haken, onderzetters met het haakpatroon maken. De keuze is reuze, doe fijn mee! Welke kleuren kun je gebruiken, kun je ook met twee kleuren de lapjesdeken haken?! Ja, dat kan, zelfs in één kleur is de deken heel mooi! Wanneer je je inschrijft ontvang je 4 kleureninspiraties, geïnspireerd door de natuur. Ik heb de lente-versie gehaakt en ben nu bezig met de herfst-versie. Echt super gaaf wordt deze ook, met kleuren die nu helemaal in de mode zijn! Binnenkort het eindresultaat! 


Bovenstaande zijn de kleurtjes voor de lente-versie, met als inspiratie: `de eerste zachte lente zonnestralen, tulpen en andere voorjaarsbloeiers komen tot bloei. Een lammetje die dartelt in de wei, een mini eendje dat piept in de sloot. Er gebeurd zoveel in de natuur! Deze lapjesdeken straalt vrolijkheid en creativiteit uit!`

Als je dit gezien en gelezen hebt, wil je vast ook aan de slag?! Je kunt nog mee doen. Ik heb de inschrijftijd verlengt met een week, tot 19 november kun je nog mee doen en mee stromen in het Let It Go! Wil je nog wat meer informatie over de CAL lezen? Bewonder dan het blogbericht hieronder!

Fijn dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. De eerste bloemetjes zijn gisteravond gehaakt hoor.
    Wat leuk dat je nu de herfstversie gaat maken. Ik liet me inspireren door jouw winterkleuren.
    De extra inspiratie en het goede doel geven deze CAL een bijzonder tintje. Dat spreekt mij aan.
    Fijn weekend! Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen dat je al aan de slag gegaan bent en zo enthousiast bent! Het is een heerlijk project, van de herfstversie maak ik een wanddecoratie, bijna af! Fijne nieuwe week! X

      Verwijderen
  2. Gisteren meteen begonnen met het eerste deel. Nu al zin in volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen dat je al gelijk begonnen ben en zo enthousiast bent!! Ik word er zo blij van! Genietse en een fijne nieuwe week! X

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!