vrijdag 19 november 2021

CROCHET/CAL: Lapjesdeken, Let It Go CAL, stap 2,..

 Jippiee! We zijn bij stap 2 aangekomen met het thema `Strooi met confetti`, wat betekend dat het deze week feestweek is bij de haaksters van de Let It Go CAL! Deze week geef ik verschillende toffe producten weg van bedrijven waar ik super blij van wordt. Ik kan het niet laten en ga het je vertellen. Uiteraard als eerste Bunzlau Castle, waar ik ambassadeur voor ben. Ik mag een prachtige grijze shopper weg geven. Hoe tof om in de shopper de `lapjesdeken, Let It Go CAL` in te bewaren. Zo heb je alles bij de hand. Zodra de lapjesdeken af is, kun je h`m gebruiken voor de boodschapjes, het strand of waar ook voor. Ze is super tof en deze wil je echt hebben! Het volgende bedrijf is Sestra. Ik volg Sestra graag en lees elk magazine die in het voor- en najaar uit komt. Wat super gaaf is, is dat er net een nieuw najaarsmagazine van de drukker gekomen is en deze mag ik weggeven. In het magazine staan verhalen van lezers, een paar pagina`s met een gedeelte uit het dagboek van nieuwste dagboek van Sestra, doetips, luistertips, DIY, oh en nog zoveel meer. Echt aan aanrader! En dan m`n lieve Instavriendin, Joyce! Joyce helpt mij steeds weer om een speciale leren label te maken. Ik bedenk wat, stuur dit door naar Joyce, zij bekijkt of het kan, ontwerpt wat verder en heel wat mailtjes ook verder, komen we samen en hebben we weer een prachtige leren label ontworpen. Zo ook voor de lapjesdeken. Ik wilde een speciaal leren label met een pluisjesbloem, oftewel een paardenbloem erop. Joyce ging aan de slag en het resultaat, zo geweldig! Ik mag maar liefst 2 leren labels weggeven! Oh deze wil je echt hebben op de lapjesdeken, het maakt de Let It Go CAL helemaal af! En dat is nog geeneens alles, maar je snapt vast wel dat ik super enthousiast ben! 

Benieuwd naar meer, lees dan verder,..


Dit zijn de cadeautjes die je kunt winnen:
✄ Het Sestra magazine om strakjes heerlijk onder je zelfgemaakte lapjesdeken te kunnen genieten en het magazine bewonderen!
✄ Een pakketje met een etui, 3 haaknaalden, een liniaal van Durable! Dit toffe pakketje kreeg ik en wil ik graag weggeven!
✄ 2 leren labels van Mez11 (Joyce) met de tekst `let it go` en een pluisjesbloem erop die strakjes prachtig staat op jouw versie van de lapjesdeken (en wil je er nu echt sowieso één bemachtigen. Je kunt het leren label bestellen in de shop van Mez11.) Echt waar! Zo tof, klik hier: Pluisjesbloem Label en bestel!
✄ Een tas van Bunzlau Castle, in deze tas kun je al de bolletjes garen bewaren, een soort projectbag, maar uiteraard kun je de tas heerlijk meenemen naar het strand, de winkel, jij hebt vast een goed idee!

Hoe doe je mee?!
✄ Laat een reactie achter op dit blogbericht welk cadeautje(s) je zou willen winnen met de volgende tekst: BunzlauCastle/Mez11/Sestra/DurableYarn.
✄ Delen is lief, maar niet verplicht!
Op Insta en Facebook plaats ik aankomende dagen ook de cadeautjes in een bericht, ook hier kun je onder reageren! Deelname is alleen voor inschrijvers van de Let It Go CAL. De winnaars worden volgende week vrijdag dv in het blogbericht bekend gemaakt! 

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

14 opmerkingen:

  1. Henriette Corbijn20 november, 2021

    O wat zou het leuk zijn om het pakketje van DurableYarn te winnen. Mijn haaknaalden raken aan vervanging toe. En met het haken van deze prachtige deken zouden ze dus heel welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je mee doet, Henriette! Ze zijn echt prachtig! Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Wat maak je er een feestje van! Gisteravond de eerste confetti gehaakt. De komende dagen haak ik gezellig verder. Je teksten erbij vind ik ook fijn om te lezen. Dank!
    De cadeautjes van BunzlauCastle en Mez11 zijn favoriet bij mij!
    Goed weekend. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief en leuk om te lezen, Ilse! Doet me goed om te horen! Je kiest mooie cadeaus, volgende week weet je of je ze gewonnen hebt!! Zo tof! Fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Doe graag mee hoor. Mez11 en DurableYarn zijn super leuk. De Sestra ken ik niet,misschien juist nu het moment om te leren kennen.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet en ja, mee eens! Een super magazine! Fijne zonnige dag!

      Verwijderen
  4. Leuke kadootjes heb je verzameld! Ik vind de leren labels van Mez11 en het setje van Durable erg leuk om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Marjolein Moerkerken heet ik, automatisch ging de naam verkeerd)

      Verwijderen
    2. Super leuk dat je mee doet! Ik heb het genoteerd!

      Verwijderen
    3. Duidelijk en fijn dat je het erbij zet, Marjolein! Soms weet ik ook niet wie wie is, maar dat komt ook goed! :)

      Verwijderen
  5. Leuk,Verie! Ik vind het label erg mooi, dat zou de deken echt afmaken. Maar het setje van Durable is ook heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf is het label hΓ©?! Ik ben ook zo blij met het ontwerp! De winnaars zijn vorige week bekend gemaakt, zie hiervoor het blogbericht hierboven!! Fijne nieuwe week!

      Verwijderen
  6. Zie dat mn naam er niet bij staat. Groetjes v aan Petra Blees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dat je nog even je naam erbij schrijft, ik weet anders niet wie je ben, hihi! Welkom op mijn blog, Petra!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!