vrijdag 16 juli 2021

CROCHET: Zomervakantieproject Macramé Bag,..

 


De zomervakantie staat voor de deur! Wie weet heb je al vakantie, moet je nog even doorploeteren (net als ik) en kun je niet wachten om heerlijk je benen te strekken en lekker niks te doen! Hihi!  Voor de zomervakantie kies ik elk jaar een haakproject, een creatief cadeautje voor mezelf! Deze zomervakantie heb ik iets buiten m`n comfortzone besteld en ik kan eigenlijk niet wachten om ermee aan de slag te gaan, nog even geheim, hihi! De prachtige Macaramé Bag is ook zo`n tof zomervakantieproject! Ik haakte de Macramé Bag deze keer met ander garen en zonder franjes, die ik overigens wel mis, hihi! Ook maakte ik er een bandje bij om zo de tas mooi te kunnen sluiten, uiteraard met een mooi parelknoopje! 

Ben je benieuwd welk garen ik gebruikte?! Lees dan verder,..

Voor deze versie van de Macramé Bag maakte ik gebruik van Durable Cosy garen in de kleur Pale Pink (2192). Een prachtige vale roze kleur, zo mooi! Ik gebruikte 4 bollen (dan heb je geen franjes, wil je wel de franjes, gebruik dan 5 bollen). De haaknaald paste ik ook aan, deze keer gebruikte ik haaknaald 8mm. Ook miste ik een sluiting van de tas, ik haakte met een simpele vaste een rechthoekig bandje die ik aan de tas bevestigde. Een parelknoopje erbij en whalla..


Om de tas nog wat extra`s te geven bevestigde ik een prachtige leren labeltje met de letter V op de tas. Deze leren label liet ik maken bij Joyce van Mez11. Ik ben altijd zo blij met de leren labeltjes van haar, super tof om zo je eigen creatie op te pimpen. Wat ik al eerder schreef, ik mis wel echt de franjes. Persoonlijk vind ik de tas wat `saai`. Deze wil ik er nog eens aanzetten, maar je raad het vast al..`k ben alweer met een ander project bezig! Ook dit is zo`n leuk project, hopelijk heb ik dit af voor de zomervakantie (`k mag nog 2 weekjes werken) en dan mag ik aan m`n zomervakantie-cadeautje beginnen, hihi! 

Ik ben benieuwd of je jezelf ook een zomervakantie-cadeautje geeft en zoja, wat heb jij gescoord om in de zomervakantie te maken?! Vind je de Macramé Bag een leuk zomervakantie-cadeau, kom dan langs in m`n Blogshop, Studio Vestywo (daar staan nog veel meer toffe zomervakantieprojecten). 

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. Als je van franjes houdt, kan ik me goed voorstellen dat je ze mist.
    Zelf vind ik 'm zo heel leuk. Mooie eenvoud zo. Heerlijk zomers tasje.
    Werk ze nog de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat komt goed! Inderdaad, de rust wat de tas uitstraalt is ook fijn! Ik denk er nog over! Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Leuk tasje hoor, ook zonder franjes!
    Ook ik doe mezelf elk jaar garen voor een vakantieproject cadeau. Dit jaar voor een sjaal, waar ik nu op vakantie lekker mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heerlijk, klinkt goed! Ik ben ook met zo'n fijn patroon bezig! Dankjewel voor het compliment, inderdaad kan het zonder franjes ook goed!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!