vrijdag 7 mei 2021

ARIADNE ATHOME: In het magazine & Give-Away,..

 


Daar is het magazine dan, het Ariadne atHome magazine, waar ik ongeveer een klein jaartje terug voor gevraagd werd om mee te doen met een nieuwe rubriek. In eerste instantie durfde ik niet, ik zou een interview krijgen en wist spontaan niet meer wat ik zeggen zou. Een paar nachtjes met het idee geslapen, nog eens erover gehad met Manlief en toch de stoute schoenen, of eigenlijk de hippe pumps aangetrokken en als antwoord `ja` gestuurd. Een aantal keer moest de afspraak door verschillende redenen afgezegd worden, eindelijk was het dan zover. Ik was super zenuwachtig, bakte spontaan een taart en zat een half uur van te voren al klaar. Het interview was ontzettend leuk en heel ontspannen. Ik mocht alles vertellen en het waren zulke leuke vragen. Ik was namelijk bang dat ik vragen zou krijgen waarop ik geen antwoord wist, nou ik kan je vertellen, als het over jezelf gaat, word dat een beetje lastig, hihi! Volgens mij bleef ik maar ratelen, het eindresultaat zegt ook echt genoeg! Woensdagmiddag lag het magazine op onze deurmat en diezelfde avond zaten Manlief en ik op de bank met wat lekkers het artikel te bewonderen, zo gaaf!

Benieuwd naar meer en een toffe Give-Away?! Lees dan verder,..

Het eindresultaat is echt super gaaf geworden! Ik had een kleine sneakpeak van te voren gekregen om te bekijken of alles klopte, dat was al zo gaaf! Ik ben super blij met de uitwerking van het interview, helemaal `me`. Het is best apart om dit zo te lezen, net of er een deel van mij in het magazine staat, is ook zo, voelt nog wat onwennig, zeg maar. De kleuren, de foto`s, die ik overigens zelf mocht maken, heel tof, matchen heel goed bij elkaar. Echt complimenten voor Andrea, die het interview afnam en er zoiets weet van te maken, echt talent en de vormgeving, perfect! Heerlijk als iets helemaal past en dat is het magazine Ariadne atHome echt. Naast het artikel staan er ook super toffe andere zelfmakers in, aanrader!

De rubriek waar ik voor gevraagd werd heet `mijn passie`. Hierin vertellen verschillende vrouwen over hun passie. Ik vertel over Vestywo, het haken, m`n moestuin, wandelen en nog veel meer. Voor mij is het ook echt `mijn passie` geworden. Het is zo fijn om iets om handen te hebben wat uiteindelijk ook nog eens leuk is om te bewonderen of weg te geven. Een heerlijke ontspannen hobby, waar ik zo blij van wordt! Prima te combineren met de moestuin en wandelen, ik zit dan ook zo nu en dan hakend in  de tuin met zelfgeplukte bloemetjes, zo leuk!


Om je een sneakpeak te geven, foto rechts zijn verschillende `weetje` van/over mij, dit vond ik denk nog wel het spannends wat hieruit zou komen. Ook dit is echt perfect en helemaal mij. Zo leuk!

En dat was het niet alleen. Een paar weekjes later werd ik gebeld met de vraag of er ook een haakpatroon gedeeld mocht worden. Bij Ariadne atHome hadden ze het idee om een beginners-patroon te publiceren voor de beginnende haakster. Een heel tof idee, ze kwamen zelf met het idee voor een schotelvod, hihi, ik wist heel niet wat dat was, even Googlelen en je weet het! ;)
Dit vond ik leuk en maakte er een 3-in-1 patroon van, je kunt een onderzetter, pannenlap en/of vaatdoekje maken. Het patroon is geschreven voor een effen kleur, voor de gevorderde haakster is het leuk om de uitdaging aan te gaan om streepjes te maken door twee verschillende kleuren te gebruiken, zoals ik hierboven links op de foto gedaan heb. Ook haakte ik dit #athomelapjes (zo heb ik ze genoemd, te leuk, toch?!) met grover garen, zo krijg je direct een ander resultaat, zo leuk!


  Ook maakte ik gebruik van het prachtige servies van Bunzlau Castle, zoals je hier op de foto ziet, m`n favoriete Verie-Vestywo mok!

Kun je niet meer wachten en krijg je zin om aan de slag te gaan?! Ik geef een Ariadne atHome magazine weg, speciaal voor jou, omdat ik het zo leuk vind om cadeautjes te geven!
  Wat moet je doen om dit leuke pakket te winnen?!

Volg Ariadne atHome & Vestywo (op social media)
Laat een reactie achter dat je mee doet
Delen = lief 
Volgende week vrijdag dv, 14 mei laat ik weten wie er gewonnen heeft. Wil je het magazine in de winkels shoppen, dat kan ook, het is nr.5/2021!

Ik ben heel benieuwd wat je van `Mijn passie` en `aan de slag met Verie` vind?! Laat je het me weten in een reactie?! Ik geniet van alle lieve en leuke reacties die ik al ontvangen heb. Op Insta heb ik er een nieuw `hoogtepunt` van gemaakt, er zijn zelfs al lezers begonnen met de #athomelapjes. Super leuk!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

6 opmerkingen:

  1. Hey Verie,
    Wat ontzettend gaaf dat je in de ariadne staat. Super leuk. Ik vind het altijd leuk om over anderen te lezen. Hoe zij hun leven en hobby's inrichten. Ik doe graag mee met je give-away. Lijkt mij super tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ja, leuk is dat hΓ©?! Wat achtergrond informatie, zo `plaats` je iemand nog beter! Leuk dat je mee doet met de give-away! Fijne nieuwe week!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Leuk om na wat korte voorproefjes op IG hier het hele verhaal te lezen. Knap als anderen je verhaal zo weer kunnen geven dat jij jezelf er zo goed in herkent. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het spannend vond (zou ik ook vinden ;-)). Het ziet er heel mooi uit.
    Doe graag mee met je give-away!
    Fijn weekend verder. Groetje, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ja, het was echt heel spannend, maar o zo leuk om te doen! Heel tof is dat inderdaad, zo gaaf geworden! Leuk dat je mee doet met de give0away! Fijne nieuwe week!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Natuurlijk meteen de Ariadne gekocht, want ik was zo benieuwd. Je mag heel trots zijn op het artikel, het is ontzettend mooi geworden en helemaal jouw stijl. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Dankjewel, Daphne! Ik ben er ook echt heel blij mee! Leuk dat je het magazine gelijk gekocht hebt, heel veel leesplezier! Fijn weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!