dinsdag 9 februari 2021

TRIP: Diploma uitreiking,..

 


EINDELIJK! Ik schrijf `eindelijk` niet voor niks met hoofdletters, want wat heb ik lang moeten wachten op m`n diploma! Ik heb zoveel moeten bellen en mailen, maar steeds hetzelfde antwoord; `Helaas, ze zijn nog met je diploma bezig, dit kan wat langer duren ivm COVID-19.` Woensdagmiddag hoorde ik een plof op de deurmat en ik voelde `dit was hem`. Ik rende naar de voordeur en maakte een oerkreet, daar was die dan. Snel de envelop openen en ja hoor, het officiële diploma, zo blij! Gelijk een foto gemaakt en doorgestuurd naar de familie, iedereen moest het weten. 
IK HEB M`N DIPLOMA! 

Benieuwd geworden, lees dan verder,..
 
De diploma kreeg een prachtige plekje op de kast (waar deze nog steeds staat, hihi). Zo blij mee en zo dankbaar dat ik dit diploma halen mocht! In de week dat m`n diploma kwam was het juist druk op het werk (woon-zorgboerderij met dementerende). Ik had niet echt een rustig moment om te gaan zitten, te tekenen en foto`s te maken. Daarom wachten ik hier even mee tot een rustiger moment. Dat was op een zaterdag, moe van de afgelopen dagen werken (zie foto rechts hieronder met duffe oogjes) maakte ik een gezellig plekje en daar begon de fotosessie. Helaas (door COVID-19) was er geen diploma-uitreiking op school zelf. Enerzijds jammer, want het blijft toch een mooi moment, anderzijds kan ik het nu fijn thuis tekenen en heerlijk in m`n eigen coconnetje het vieren. Plus dat ik nu een mooie fotosetting heb met veel licht, hihi..ook weer voordelen! 


Nog even wat foto`s erbij geplaatst van oktober `20 waar ik ook al zo`n blij ei was nadat ik hoorde dat ik geslaagd was! Echt geweldig tof om dit terug te zien, vlag hangt uit en ik met m`n blije snoet! Ik maakte een gehaakt afstudeerhoedje, het haakpatroon kun je vinden in m`n Blogshop, Studio Vestywo. En de vlag kun je shoppen in de leuke webshop van Mees en co

Ik ben blij en dankbaar dat de studie helemaal is afgerond! Ik kan op zoek naar een baan in het onderwijs en aan de slag! Zin in!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes, 
Verie

12 opmerkingen:

  1. Om trots op te zijn van harte gefeliciteerd nogmaals. Succes met zoeken naar een baan, dat lukt jou vast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en dat ben ik echt! Zo blij dat ik h`m heb, toch meer officieel hé?! Komt helemaal goed!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je officiële diploma, daar mag je terecht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Verie,
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je studie en het hebben van je diploma. Heel veel succes met het zoeken naar een baan, dat gaat vast goedkomen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Heel blij dat ik h`m binnen heb, echt in handen, echt officieel! Komt vast goed!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  4. Eindelijk het felbegeerde papiertje echt in handen. Daar mag je trots op zijn!
    Heel veel plezier en succes met het zoeken naar een baan in het onderwijs. Zo'n leuke tak om werkzaam in te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ik heb er ook echt heel veel zin in! Klopt, dat ben ik zeker!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  5. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Dat mag zeker (nog een keer) gevierd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, dat hebben we gedaan! Zo blij mee! Heerlijk om zoiets, waar ik hard m'n best voor gedaan heb, in handen te hebben. Fijn weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd! Nu op zoek naar een baan. Al ijkt het werk op de zorgboerderij ook erg mooi werk.Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt en ze willen me daar graag nog even houden! Ik wacht nog op het vrijstellingsverzoek voor de vervolgopleiding, dan weet ik goed waar ik het beste kan solliciteren! Zin in, maar ook spannend! Fijn weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!