vrijdag 11 december 2020

CROCHET: Haakpatroon Happy Bee Deken,..


De Happy Bee Deken, ken je hem nog?! Ik maakte deze deken voor in het Terdege magazine en vanaf vandaag staat het haakpatroon in m`n Blogshop, Studio Vestywo. Ik vond het een heerlijk project, dekens haken vind ik sowieso heel erg leuk om te doen. De granny`s vielen wat groot uit, maar door het patroon erin te verwerken van een bij`tje gaf het zo`n gaaf resultaat. De deken is heel veel gehaakt en m`n mailbox stroomde over met foto`s van prachtige dekens. Dus..vandaag geen haakprojecten van Vestywo, maar geheel in het teken van lieve volgers die de Happy Bee Deken gehaakt hebben, inclusief foto`s. 

Ben je benieuwd geworden?! Lees dan verder,..


De eerste deken die ik in het zonnetje wil zetten is de Happy Bee Deken van Anita. Anita kwam, net nadat het haakpatroon uitkwam, naar mij toe met de vraag of ze de deken mocht gebruiken bij de eindpresentatie van de opleiding die ze volgde. Of ik het goed vond. Nou, zeker, super tof en heel bijzonder dat `mijn ontwerp` gebruikt wordt voor een schoolopdracht. Hoe kom je erbij? Hihi, zo leuk! Anita ging heerlijk aan de slag en op het werk, (Anita is mijn collega) vertelde ze zo nu en dan hoe ver ze was. Ik was natuurlijk reuze benieuwd naar het eindresultaat en de presentatie. Op een vrijdag vertelde m`n collega dat ze straks een eindpresentatie had, dus dat ze niet te lang op de groep kon blijven. Ik ben meestal niet zo van het vragen (vind ik nieuwsgierig staan), maar ik kon het niet laten om te vragen of Anita haar presentatie ging geven en ja, dat was zo. Niet veel later kreeg ik een appje met foto, Anita had een prachtige presentatie voorbereid en uitgewerkt met een super resultaat! Anita heeft steeds een stukje deken gebruikt in de presentatie, zo gaaf en ze is geslaagd!! Hieronder wat foto`s,..


De volgende Happy Bee Deken is van Gerinda (bekend van Insta: @jufhaak). Gerinda begon gelijk nadat het haakpatroon in het Terdege magazine gepubliceerd stond. Het hele proces hield ze bij in Instafoto`s en ik kon steeds mee genieten, zo leuk! Gerinda haakte de deken in één kleur, namelijk linen. Zoals je hierboven kan bewonderen bij Anita, die de deken in het wit haakte, vind ik dit een heel mooi resultaat geven. Heel rustig en de bij`tjes komen zo mooi uit. Ook maakt ze prachtige foto`s, hieronder een kleine selectie,..


Niet veel later kreeg ik de volgende afgemaakte Happy Bee Deken in foto`s in m`n mailbox. Van deze foto`s ging m`n hartje wel sneller kloppen. De deken gehaakt in m`n lievelingskleuren en ik vind ze echt geweldig mooi bij elkaar gekozen. Marica, want daar is deze Happy Bee Deken van heeft mij echt verrast door deze kleurencombinatie. Zo mooi! En ook hier weer mooi gefotografeerd. Bij deze deken komt juist de rand heel mooi naar voren. Het leren labeltje maakt het helemaal af. Echt geweldig, hieronder de foto`s,..


De volgende Happy Bee Deken komt van Ma Admiraal, ik weet niet of ze echt zo heet, maar ik durfde het niet te vragen, hihi! Ook haar foto`s mocht ik delen in dit blogbericht. De eerste toeren van de rand waren wat onwennig en kwam ze niet helemaal uit, maar na uitleg in foto`s en tekst is ze eruit gekomen, met hieronder het resultaat! Wat zo leuk was is dat ze bij de foto`s stuurde, `ik ben best trots!`. Nou en ik vind dat dat absoluut mag! Het is een prachtige deken geworden, vooral als ik merk dat iemand het moeilijk vind, vind ik het extra leuk om foto`s te ontvangen met het eindresultaat en dat diegene ook nog eens heel blij is met de creatie. Dat maakt mij ook echt blij! Hieronder de foto`s die ze naar mij stuurde,..


Dat waren de Happy Bee Dekens die ik ontvangen heb in m`n mailbox in foto`s. Ontzettend leuk om zo de projecten te mogen bewonderen. Heb jij de deken ook gehaakt en vind je het leuk om in dit blogbericht te staan met je Happy Bee Deken?! Stuur me gerust een e-mail!

Wil je zelf aan de slag met de Happy Bee deken, bestel het haakpatroon in de Blogshop, Studio Vestywo. Weet je al welke kleuren je gaat gebruiken?! Laat het me weten in een reactie!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

6 opmerkingen:

  1. Mooie dekens, stuk voor stuk! En zo tof hoe jouw patroon ook bij anderen zo mooi is gehaakt, ik kan daar altijd erg van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk is dat hè?! Ik ook, zulke mooie resultaten!! Bedankt voor je reactie en een fijn weekend!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Dat vind ik nou altijd zo leuk om te zien ... één patroon op verschillende manieren uitgewerkt. Mooie dekens!
    En hoe fijn voor jou, dat je zo veel mensen blij hebt gemaakt met jouw patroon.
    Fijn weekend verder. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het ook heel mooi om te zien! Zo leuk, ieder op z'n eigen manier en op eigen smaak. Bedanktvoor je reactie en een fijne avond!

      Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Wat leuk om te zien! Allemaal verschillend maar super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf hè?! Dat vind ik nou ook zo leuk en mooi om te zien!

      Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!