donderdag 15 november 2018

DIY: Kerstkaarten maken met NUUKK!, Happy Whatever Vaas pimpen & Give-Away,..


Het is nog een beetje vroeg, maar met Kerstkaarten zelf maken kun je niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb dit jaar verschillende idee`tjes die ik met je wil delen. Dit is er één van. Kerstkaarten maken met het stempelset van NUUKK! De stand van NUUKK! stond op het ShowUp event waar ik onlangs geweest ben. Hierover schreef ik een blogbericht die je kunt bewonderen als je klikt op: ShowUP event 2018. Ik heb daar enorm veel ideeën opgedaan, gezellige gesprekjes gehad en daaruit kwamen toffe samenwerkingen. In dit blogbericht heb ik twee samenwerkingen samengevoegd, dit omdat ik ze bij elkaar heel goed vind passen en ik er een leuke DIY van gemaakt heb. Hopelijk inspireert het jou! Ik maakte gebruik van het NUUKK! stempelset en van de Happy Whatever vaas, daarnaast geef ik ook nog een GIVE-AWAY, maar liefst 2! Dus, blijf zeker `hangen` en lees fijn verder!

*uitslag is bekend!*




Het Vos in de bos- stempelset  van NUUKK! zit verpakt in een super lief doosje waardoor je gelijk zin krijgt om te gaan stempelen. In het doosje zitten 4 stempels, 2 met vosjes, 1 boompje en 1 geometrisch vormpje. De stempels zijn op hout geplakt, zodat je de stempel goed kan vasthouden en deze niet wegschuift. De stempels zijn heel zuiver, zoals je kunt zien met de boompjes op de kaart en straks hieronder op de vaas. Wat ik wel mis is dat er geen afdruk van de stempel op de bovenzijde staat. Je moet nu echt naar de stempel kijken om te zien welke stempel het is en ziet dit niet gelijk. Ik gebruikte voor de Kerstkaarten mooie, warme craftkaarten (te koop:8st bij de Action). Op de kaarten stempelde ik boompjes, hier en daar, voor een speels effect. Een eenvoudig kaartje is het geworden, maar dat past wel bij mij. ;) Wie weet met nog een leuke gouden of zwarte strik aan de zijkant voor het feestelijke.

NUUKK! zit gevestigd in Duitsland, wat je kan zien aan de tekst op de super toffe kaart die ik erbij kreeg. De tekst `DANKE` staat ook voor jou van mij. Ik wordt heel blij dat je m`n blogberichten wil lezen, reageert en ze steeds trouw komt bezoeken! Dankjewel! Naast dat NUUKK! deze leuke stempelset `Fox in the forest` verkoopt, heeft NUUKK! nog veel meer leuke stempelsets, klik HIER! en bewonder ze. En naast stempels verkoopt NUUKK! ook kaarten, schrijfbenodigdheden en nog veel meer. Ik zou zeggen, neem een gezellig kijkje op de site en bewonder zelf wat jou favoriet is.


Happy Whatever, ken jij het al?! Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar op het ShowUp event werd ik geïnspireerd. Ik vind het echt geweldig leuk. Het idee is dat je een kaart (de vaas dient gelijk als kaart) mooi maakt, pimpt, aan de binnenkant een tekst schrijft, weer terug in de bijbehorende envelop stopt en verstuurt. De ontvanger ontvangt een kaart die speciaal voor hem/haar gepimpt is, diegene hoeft alleen de vaas nog in elkaar te zetten en je hebt een hip item in huis. Ik wordt hier heel blij van. Het idee was om de kaart/vaas weg te geven, maar nadat ik de DIY uitgewerkt had, vond ik ze zo leuk dat de vaas nu staat te shinnen in ons huisje.


Alles staat stap voor stap uitgelegd op een kaartje die je erbij krijgt. De kaart zelf is al aangegeven waar je kan vouwen. Het is echt enorm leuk om te doen. Ik nam de stempels er weer bij en stempelde in het midden vosjes en boven- en onderaan boompjes. Ik vouwde de kaart tot een vaas, nam een klein kommetje en zetten deze in de vaas, met hieronder het resultaat!


Naast de kaart/vaas om te pimpen kreeg ik van Happy Whatever ook 2 setjes met een kaartje waarop een potje staat die je zelf kunt vullen door te tekenen met de bijbehorende potloodjes. Ik heb deze niet getest, want ik wil ze graag aan jou cadeau doen! Wat moet je doet om 1 van deze leuke setjes te winnen: GESLOTEN!
1. Volg Vestywo op Blog, Facebook en/of Instagram (let wel dat waar je reageert je ook vestywo volgt).
2. Reageer met een reactie onder dit blogbericht, Facebookbericht en/of Instagramfeed welk setje je voorkeur heeft: Set1: Hangend potje met kleur geel/blauw of Set2: Staande pot in houder met kleur bruin/zwart.
3.  Delen mag, is niet verplicht!
Dinsdag, 20 november as dv maak ik de winnaar bekend in dit blogbericht en op social media.

*en de winnaars zijn: 1. Margreet (@knotjeknus) & 2. Linda (@hipenhandgemaaktbylin)! Van harte gefeliciteerd, sturen jullie je adres naar vestywo@hotmail.com dan komt het pakketje z.s.m. jullie kant op!*

Ik ben benieuwd of je Nuukk! en/of Happy Whatever al kende en natuurlijk of je ook heerlijk aan de knutsel gaat?! Vergeet niet om een muziekje aan te doen en een heerlijk kop thee of koffie voor jezelf te pakken!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.nuukk.com / www.happywhatever.nl
Dit blogbericht is in samenwerking met Nuukk & HappyWhatever.

4 opmerkingen:

  1. Oh de stempeltjes zijn erg leuk Verie...dat dennenboompje is té schattig. Ik ben niet heel erg van bossen bloemen in een vaas...maar één mooie tak in setje nummer 2 lijkt me wel heel tof ! Lieve groet, Linda - hipenhandgemaaktbylin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, inderdaad echt geweldig toffe stempels! Zo blij mee! En leuk dat je mee doet! Fijne dag!

      Verwijderen
  2. Superblij met mijn gewonnen prijs. Heel nieuwsgierig naar het pakketje! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte en als het goed is krijg je het pakketje vandaag binnen! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!