vrijdag 8 juli 2022

DIY/STYLING: Love Suite creëren in eigen huis (of tuin),..


Vorige maand, 21 juni waren Manlief en ik tien jaar getrouwd! Waar blijft de tijd? Echt serieus, de tijd gaat zo snel, alweer tien jaar samen lief en leed gedeeld. Voor deze feestelijke dag wilde ik weer graag een `love suite` creëren. Twee jaar terug deed ik dit ook, toen omdat we nergens heen konden en ik ook geen zin had om op vakantie te gaan in verband met alle maatregelen. Nu omdat ik het zo ontzettend leuk vond en het zo simpel is om in eigen huis een kamer om te toveren tot hotel suite en het net lijkt je echt even op vakantie te zijn en dat gewoon in eigen huis! De basis hield ik hetzelfde, alleen de styling dit keer, hoe kan het ook anders? Bunzlau Castle en Organic Home, twee prachtige merken waar ik ambassadeur voor mag zijn! Zo tof! Deze twee merken zijn ook nog eens heel goed samen te matchen en dat deed ik dan ook.

Benieuwd naar meer?! Klik dan verder,..


Benodigdheden:
✄ Matrassen  ✄ Beddengoed  ✄ Plaid(s)  ✄ Kussen(s)  ✄ Klamboe  ✄ Sfeerlichtjes  ✄ Ballonnen  ✄ Ontbijtservies  ✄ Ontbijt

Aan de slag:
✄ Neem de matrassen en leg deze waar jij ze hebben wilt. Voor buiten, leg er een stukje zeil onder.
✄ Neem het beddengoed en maak de bedden op.
✄ Neem de plaid(s) en kussen(s) en style deze op het beddengoed. Drapeer een plaid, zodat het net een
wat meer speels effect geeft en het niet zo strak oogt. 
✄ Hang de klamboe boven het bed op, hang in de opening de ballonnen en de sfeerlichtjes.
✄ Voor de volgende ochtend zorg je dat je een heerlijk ontbijtje klaar hebt staan. Heerlijke verse crosaints, yogurt met musli en aardbeien, leg dit op het ontbijtservies en geniet van een ontbijt op bed!

Voor de love suite maakte ik gebruik van het textiel van Organic Home, begin dit jaar gelanceerd bij Clip BV in Nijkerk. De pure textiellijn van Organic Home is rijk door eenvoud. De neutrale, zacht heldere kleuren behouden frisheid. Ook na veelvuldig gebruik. Het 100% biologische katoen is oersterk en voelt tegelijkertijd heerlijk aan. precies zoals jij dat wil en passend bij de functie van het product. Ik ben er echt zo blij mee, de kleuren zijn heel zacht en de stoffen voelen fijn aan. Voor de love suite heb ik de kussens Mountain Seaweed Green en het plaid Savanna Misty Grey gebruikt. Uiteraard mocht het servies van Bunzlau Castle met het hartjesdecor niet vergeten worden. Heel fijn om te mogen gebruiken voor deze love suite. Vind je het hartjesdecor ook zo tof?! Hier is nog veel meer te bewonderen: `Bunzlau Castle Valentine


Van Manlief kreeg ik de prachtig bos met bloemen, pioenrozen, stokroosjes en de rozen die ook in ons bruidsboeket zaten, zo lief! Echt geweldig! 

De volgende ochtend deden we ontbijt op bed, ik vind dat echt heerlijk! Crosaints uit de oven, kopje koffie erbij, eitjes en genieten maar! Uit de tuin plukte ik een roosje en deze zetten ik op het dienblad! Manlief zegt dan: `je moet een B&B beginnen!` Hihi, dat lijkt me overigens echt heel tof, inclusief pluktuin, zodat de gasten zelf bloemen kunnen plukken! Dromen hé?! Wie weet dat ze ooit eens uit mogen komen!

Ik ben benieuwd of je ook een love suite gaat creëren in eigen huis of buiten? Met de zomervakantie voor de deur is het ook heel tof om dit te doen met kinderen. Zet buiten een tent op, maak er zelf één en lekker genieten. In de avond doe je spelletjes of kijk je film op een groot scherm en in de ochtend ontbijt je samen in je pyjama met je haren in de war! Genieten hoor! Ik zeg doen! 

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel gezellig uit! Leuk gedaan zo!
    Fijn weekend. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ilse! Ook zo leuk om weer te doen! Het is zo simpel, maar toch lijkt het of je er even `uit` bent! Fijne dag!

      Verwijderen
  2. Superleuk Verie dat je het op deze manier viert. Neehoor ik niet, wij zijn 28 jaar bij elkaar en pas komend December 4 jaar getrouwd. Ik ben totaal geen slaper, zit om 4 uur in de kamer en dan zou ik uren moeten wachten. Neehoor juist in December lekker naar beneden, de kaarsjes aan en wacht ik geduldig tot manlief naar beneden komt. Maar eigenlijk waren wij van plan elk jaar met onze trouwdatum een paar dagen weg te zijn, helaas kon dat afgelopen jaren niet dus wie weet?
    Fijn weekend Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en oeps, dat is minder! Kun je wel alvast een heerlijk uitgebreid ontbijt klaarmaken voordat je man beneden is, toch?! Hihi! Dat is het hé?! Wij proberen dat ook, dit jaar zijn we iets eerder een paar dagen weggeweest omdat dat net zo uit kwam met vakantie opnemen, etc. Wie weet dat je dan toch nog van gedachten veranderd, hihi! Fijne dag!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!