vrijdag 15 juli 2016

♥ Theedoek met een gehaakt randje & Vakantie,..

    ♥

Wat hebben we van het weekend toch nog heerlijk weer mogen hebben en ook vandaag schijnt zo nu en dan het zonnetje lekker warm!
Lekker naar buiten, waar de vogeltjes fluiten, de bloemetjes bloeien en de plantjes groeien.
Ik wordt daar heel blij en vrolijk van, eerst even een rondje door de tuin, waarna ik een stoel pak en fijn met een haakwerkje in de zon ga zitten.

Dit haakwerkje maakte ik een 2 maandjes terug voor Lisanne (van de blog Draad en praat) toen ik naar haar haakfeest mocht komen.
Daarover heb ik een leuke blogpost geschreven, benieuwd hoe die ook alweer was?
Klik dan op de volgende link; `TRIP: Haakfeestje Haak je Happy`.

Voor Lisanne maakte ik een theedoek met een gehaakt randje in haar favoriete kleur, mint!
(op de foto lijkt het blauw!)

    ♥
    ♥

Ik vind het erg leuk om een origineel cadeautje te maken die echt bij iemand past.
Nu moet je niet denken dat ik dacht dat Lisanne altijd in de keuken te vinden is, maar ik vond dit wel een leuk idee voor in haar keukentje.
Eigenlijk meer voor de sier als voor het gebruik, terwijl de theedoek goed te gebruiken is.
Extra sierlijk met het gehaakte randje erlangs, het randjes-idee kwam ik tegen bij een aflevering van Koffie&Wol, wie volgt het niet? :)
Echt even terug kijken dan, een inspiratiebron voor haaksterren en breisterren, het laatste ben ik dan niet, maar ik hoop dat ik me bij de haaksterren mag/kan aansluiten.
Ik heb de link voor je opgezocht en als je benieuwd bent naar het origineel ervan klik dan;
`Koffie&Wol, gehaakt randje`, waarbij ik erachter kwam dat Lisanne te gast was!
Ik heb alleen de eerste 2 toeren gebruikt voor de theedoek, het origineel is zeker leuk om te gebruiken, je kan er ook eventueel nog franjes aan vast maken (was ook mijn idee voor bij deze theedoek, maar ik dacht nog net dat dat niet praktisch is!). ;)

    ♥
    ♥

Ik maakte er een gezellig cadeautje van en die nam ik mee naar het haakfeestje bij Echtstudio.
Als ik terug denk aan dat feestje, wordt ik weer vrolijk, zo gezellig was het en we hebben zo fijn samen gehaakt, daardoor ben ik nog meer gaan haken.
Ik blijf aan de gang, vorige week maakte ik in 2 avonden (wel met haaknaald 8) een najaars-omslagdoek, er komt nog een blogpost hierover, maar uiteraard in het najaar, houd je nog te goed of als je heel nieuwsgierig bent, kun je een kijkje nemen op mijn facebookpagina of Instagram-account.
Ook ben ik bezig met de confetti-deken in de kleuren zilver, hazelnoot en linnen.
Ik neem een deel ervan (het worden kleine lapjes die ik later aan elkaar vast maak) mee met vakantie, kan ik daar ook lekker aan de gang en het is niet zo`n groot project in één keer.

Want met deze blogpost sluit ik mijn blog-deurtjes voor 4 weekjes en hoop ik de eerste blogpost te delen op 19 augustus met een spetterende woonblog!
Ik kijk er naar uit, jij ook?

Ik wens je een heel fijne vakantie, doe rustig aan, geniet van de kleine dingen en ik hoop je de 19e weer fris en uitgerust terug te zien op mijn blog!

Lieve-Groetjes,
Verie

14 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie Verie...geniet er maar lekker van!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Lieve Ingrid! Gaan we zeker doen, bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  2. Mooi cadeau,met liefde gemaakt,dan is het altijd goed. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Vlijtige Lies! Inderdaad, altijd leuk om te mogen doen, bedankt voor je reactie!:)

      Verwijderen
  3. mooi gemaakt Verie!!fijne vakantie,geniet van alles om je heen.groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Debora! Ga ik zeker doen, bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  4. Wat leuk zo'n gehaakt randje langs de theedoek.
    Ook leuk om te krijgen!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, Gea, handgemaakte cadeautjes blijven toch het leukst! :) Bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  5. Wat ziet dat er gezellig uit, zo'n gehaakt randje! En wat leuk dat de haakmeeting zo'n succes was!
    Fijne (blog-)vakantie!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Marmarel! Inderdaad was de haakparty super leuk, echt voor herhaling vatbaar! :) Fijne dag en bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  6. Geniet lekker van je vakantie Verie,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk een haakmeeting! :)
    Geniet van je vakantie of is die inmiddels al voorbij?
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad erg leuk om eens heen te gaan, Arja! Helemaal, kben alweer 3 weken volop aan de bak, ook heerlijk hoor, khou wel van een ritme! :) Fijne middag en bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!