woensdag 16 maart 2016

♥ Rivièra Maison: Magazine Spring/Summer,..

  
  ♥

Het nieuwe magazine Spring/Summer van Rivièra Maison  is uit!

Ik kan je vertellen dat ik hier altijd erg naar uit zie, een magazine vol inspiratie, creatieve ideeën, uiteraard de nieuwe collection en veel nieuwe looks.
Deze keer is het magazine in een nieuw jasje gestoken en dat blijft niet bij één keer, nee vanaf dit jaar krijg  je het magazine twee maal per jaar thuisgestuurd (lees hierover meer onderaan dit blog).
Begin maart krijg je de Spring/Summer-editie en begin september de Autumn/Winter-editie.
Het magazine is super dik met wel 100 pagina`s leesplezier.

Maar ik ga je niet allen vertellen hoe leuk dit magazine wel is, maar ook heel eerlijk wat mijn mening over dit `nieuwe` magazine is.
Lees je mee?

    ♥
    ♥

Ik ga niet heel het magazine fotograferen en reviewen, hier en daar heb ik er wat uitgepakt wat me aansprak of juist niet.

Om te beginnen met de voorkant van het magazine.
Deze viel mij al tegen toen ik een foto op facebook voorbij zag komen, een voorkant die ik niet helemaal bij Rivièra Maison vind passen.
Hiermee bedoel ik de lettertype`s die gebruikt zijn de kleuren en de foto over de gehele voorkant.
Voorheen had het Rivièra Maison Magazine aan de bovenkant een witte balk met daarin het merknaam en tekst.
Persoonlijk vind ik de achterkant mooier, hihi..zo ligt ze ook in onze woonkamer te pronken!

Hierboven zie je een stukje van een reportage bij `Johnny de Mol` met `Puck` (de dochter van eigenaar Henk Teunissen).
Een heel mooi stukje vind ik dit, hoe bijzonder deze man met deze mensen om kan gaan en hoe dit beschreven en verwoord wordt, bijzonder!
Het gaat om de RM-prodcuten, wat ik dan leuk vind is de styling, voor je eigen interieur wordt je getriggerd om aan de slag te gaan.

~~

Dan komen er wat pagina`s waar Rivièra Maison hun stylingsopdrachten uitgevoerd heeft.
Heel leuk om te lezen waar deze locaties zitten, zodat je zelf eens langs kunt gaan om ze te bezoeken.
Net wat ik hierboven beschreef krijg ik zelf weer tips&tricks mee om te stylen bij verschillende gelegenheden en natuurlijk super leuk dat Rivièra Maison dit doet en het ons laat zien.
Als wij op vakantie gaan, bekijk ik steevast of er een Rivièra Maison-store in de buurt zit.
Met deze leuke tips maakt het een vakantie nog leuker.

Weet iemand een Rivièra Maison-store te zitten in Italie? :)

    ♥
    ♥

Een mooi stukje over het rattan wat Rivièra Maison zelf maakt met de hand, ook hierover is een filmpje te zien op youtube.
Elk product met zoveel liefde gemaakt, dat vind ik bijzonder en daarom koop ik graag rattan bij Rivièra Maison, een product met een verhaal.
Wat ik ook mooi vind is dat hierin geschreven wordt dat het dus kan voorkomen dat een product niet helemaal hetzelfde is, in de praktijk is dit ook echt zo.
Jammer vind ik dan dat er zoveel mensen hierover vallen, terwijl het een `echt` handmade product is.
Om een voorbeeld te geven, de rattan waterhouder die nu best een `hype` is (in de zomer zul je haar vast wel eens tegenkomen met een shoot) die heb ik in een best donkere kleur, terwijl er ook lichtere waren, ik kan dan denken oh, wat jammer, had liever een lichtere gewild, maar ik kan ook denken, elk product is uniek, deze is ook goed.
Oftewel, dankbaar zijn voor wat je koopt/krijgt!

~~

Bij deze pagina`s ging mijn hartje wat sneller kloppen, de nieuwe beddenlijn van Rivièra Maison is fantastich om te zien!
Vooral hoe ze alles bij elkaar afgestemd hebben, super om te zien.
Ik ben bezig met een moodboard voor onze slaapkamer, deze kan wel weer een beetje nieuwe aandacht gebruiken, we zouden het leuk vinden om hierin donkerblauw terug te laten komen.
Je begrijpt dan zeker wel welk dekbedovertrek het gaat worden? ;)

Ook hierbij, net als bij de behanglijn, is de structuur te zien van verschillende stoffen en is gewerkt met teksten ( I Love It) en motieven.
Ik heb volgens mij alleen nog geen harten voorbij zien komen, maar sterren voor op de slaapkamer spreekt ook meer voor zich, vind je ook niet?
Hihi..toch nog een minpuntje dan, ;) meer hartjes op het beddengoed! :)

    ♥
(Je kunt mij vinden op Instagram via @vestywo)
    ♥

+-Punten:
Een magazine die de moeite waard is om te lezen, ze ligt stevig in je hand, de pagina`s zijn overzichtelijk ingedeeld en het papier glanst niet te erg in het licht.
Als ik een cijfer mocht geven dan geef ik zeker een 8.
Er is gebruik gemaakt van duidelijk beeldmateriaal en er hangt een fijne en goede sfeer om de pagina`s heen.
Bij dit magazine wil je heerlijk weg kruipen in de bank met kussens, plaidje om je heen en je waant je echt in de wereld van Rivièra Maison.

- -Punten:
De voorkant van het magazine wat ik hierboven beschreven heb en het model met het korte, blonde kapsel. Persoonlijk vind ik dit model geen Rivièra Maison-factor hebben.
En een dekbedovertrek met hartjes? ;)

Heb je dit blog nu gelezen en ben je benieuwd geworden, loop dan zeker even bij één van de Rivièra Maison-Stores binnen voor een prachtige exemplaar!

Het magazine is verkrijgbaar in de stores voor € 5,95
Ben je club-member? Dan krijg je het magazine GRATIS thuisgestuurd.

Fijne dag voor jou!

Lieve-Groetjes,
Verie

2 opmerkingen:

  1. Hai Verie, wat heb je een uitgebreide review geschreven. Ik ben wel benieuwd naar het magazine vooral het interview met Johnny de Mol, hij heeft een leuk huis (gezien in 'Chantal blijft slapen'). Dat beddengoed lijkt mij wel wat voor de jongens (als ie er ook in in een 1-persoons maat).
    Binnenkort maar eens in het echt bekijken in de winkel.
    Fijne dag nog!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wordt dan even naar de RM-store! Klopt, heb ik ook gezien, hierin nog uitgebreider en met meer accessoires van RM. Het dekbedovertrek is ook in een 1-persoons verkrijgbaar en in verschillende maten. Succes en bedankt voor je lieve en leuke reactie! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!