dinsdag 8 april 2014

♥ Reclame-borden,..


En..dit zijn ze dan, onze reclame-borden voor Vestywo.
We vinden het erg leuk om wat we verkopen zelf te maken, onze kraam wordt ook zoveel mogelijk ingericht in landelijke stijl.
Een zelfgemaakt reclame-bord kon niet ontbreken, in één van de WLS kwam ik een MDF-schilderij tegen, daarna kreeg ik het idee om van MDF, reclame-borden te maken.

Het grootste reclame-bord is 80x61cm (hxb) en 4 mm (d) en het kleinste reclame-bord is 61x42 cm (hxb) en 4 mm (d).


Bij het grootste reclame-bord heb ik twee porseleinen knopjes vast gezet, ieder aan een kant bovenaan het reclame-bord.
Hier kun je leuke dingen aanhangen, zoals ik gedaan heb, twee vaasjes aan lint met een (nep) bloemetje erin.
Rechts-onderaan het reclame-bord heb ik mijn logo Vestywo gedipt, volgens mij niet echt nederlands, maar goed, jullie begrijpen het, toch?
Dit is een heel werk, (ja, `k weet het, je kunt ook een sticker kopen, maar ik ben dan toch van het zelluf willen doen) eerst het logo uitprinten, dan uitknippen, vervolgens op volgorde plakken en dan met een spons en verf het logo op het reclame-bord dippen.
Een heel werk, aangezien je het sjabloon éénmaal kan gebruiken, tenminste, ik ben bang dat het sjabloon anders vlekt.


Hier zien jullie de vaasjes van dichtbij, leuk zijn ze hé?!
Sinds kort heb ik ook mijn eigen lint met de webblog en motto erop.
Weten welk motto ik heb (of wist je het al)?

`With a heart for living`

Interieur blijft me bezig houden, daarom toch gekozen voor dit motto als voor een motto met iets creatiefs erin, alhoewel, interieur is ook creatief!!

Het kleinste reclame-bord is geworden..


Het reclame-bord is hetzelfde als de grote, maar heeft geen porseleinen knopjes.
Op de foto hierboven zie je dat ik de randen afgeplakt heb met een stukje tape.
Dit idee kwam later bij me op, de reclame-borden waren af, maar ik miste iets, voor mij waren ze niet mooi genoeg en af, de tape is hiervoor een uitkomst!

Op het middelste stuk kun je met een krijtje schrijven, dit is schoolbordverf oftewel krijtverf zoals ik het wel noem.
De kleur ernaast is van onze woonkamer, dit hadden we nog over en het past mooi bij elkaar.

Het kleine reclame-bord wil ik gebruiken voor in onze woonkamer, hoe en wat weet ik nog niet.
Jullie zullen het reclame-bord vast nog eens terug zien.

Wil je een voorproefje zien hoe de fair eruit gaat zien en alles bij houden wat er die dag gebeurd?
Meld je dan aan op onze Vestywo-facebook-pagina en mis niks!

Lieve (stille) volgers, `k wist niet dat bloggen zo mooi en fijn kon zijn. 
De reacties die ik krijg, de mailtjes en zo nu en dan de smsjes, echt geweldig.
Heel, heel erg hartelijk bedankt hiervoor.
Want zonder jullie enthousiasme voor mijn creaties was ik niet gekomen waar ik nu ben.
In mei hoopt Vestywo 3 jr te bestaan, een leuke give-away heb ik in gedachten, dat hebben jullie verdient!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

Ps. We hopen allemaal tot as. zaterdag, 12 april, toch?!

14 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch creatief! Deze is ook weer leuk. Als ik dit zo zie, duurt het mij te lang dat mijn 'plekkie' klaar is in de schuur. Zie zoveel leuks langskomen, dat mijn bolleke teveel moet opslaan hihi. Dus ondertussen maar genieten van al het moois wat jij maakt.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verie, super leuk zeg!!!! Je bent echt zo creatief en waar haal je de tijd vandaan zeg!! Ik weet zeker dat dit goed verkocht gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Verie, je hebt er veel werk van gemaakt allemaal! Ik wens je veel succes, het is voor mij te ver weg, en ik ben druk met mijn eigen fair dus de tijd even nodig. Veel succes en we horen vast wel hoe het gegaan is! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de reclame borden mooi geworden! Ik houd ze zeker even in mijn achterhoofd, wie weet! Ik wens je veel plezier zaterdag op de fair, hopelijk werkt het weer ook een beetje in je voordeel! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Verie! En ook nog even via deze weg; veel plezier met jullie fair!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier op je fair, ikzelf sta achter mijn kraampje op een lentemarkt in de buurt! En nu maar hopen dat het droog blijft :-)

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt!! Ik wou dat ik in de buurt was, mn schoonouders wonen in Scherpenzeel, nou dat is maar een wippie he ;-) Maar ik vrees dat wij de zaterdag toch op het water door moeten brengen.. varen gaat dan helaas voor. Hele fijne dag, ik hoop voor je dat er veel belangstelling is, en natuurlijk lekker weer!!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch creatief Verie....wat is dit weer ontzettend leuk!
    Succes met de fair.......
    P.s de foto's heb ik allemaal zelf gemaakt maar heb twee lenzen waarvan ik er met 1 dichtbij kan halen ;-)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zitten genieten van je blogbericht. Wat een mooie dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie borden heb je gemaakt Verie, en wat een werkje met dat logo, daar moet je wel even geduld voor opbrengen. Alvast heel veel succes en vooral plezier gewenst voor morgen.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Verie! Succes vandaag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor jullie reacties. We hebben een prachtige dag achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak je toch een bijzondere mooie dingen! Echt heel erg mooi gedaan! Ik geniet ervan!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!