zaterdag 5 april 2014

♥ Prikbord,..


Tussen de bedrijven door ben ik ook bezig met het crea-kamertje.

Ik heb hier en daar wat opgeruimd (moet ook wel eens gebeuren) en opnieuw gestyled.
Mijn bureau (staan er twee) voor de administratie heb ik nu overdwars tegen de muur gezet.
Het bureau moet nog een likje verf, maar dat doe ik een keer als ik heel veel tijd heb.
Hierdoor kijk ik nu tegen een muur aan, voor mij wel goed want `k ben nogal nieuwsgierig van aard, `k kijk het liefst de hele dag naar buiten.
Met de administratie is dat niet handig, je zou maar een komma vergeten ;)!


Voor het prikbord heb ik een dienblad gebruikt, een zelfgemaakte memobord, twee waxinelichthoudertjes en knijpertjes.
Het memobord maakte ik vast in het midden, de twee waxinelichthoudertjes één aan elke kant en hier en daar wat knijpertjes gehangen en/of gelegd.

 ♥

Dit stofje heb ik ook gebruikt om de stoel te pimpen.
Kijk voor de post, Stoeltje gepimpt..

Net als op het stoeltje heb ik ook hier het merkje van R.iviéra M.aison geplakt.
Het kamertje krijgt zo mooi één geheel en niet meer overal wat van, vind ik zo rommelig en druk staan.

Deze week maakte ik de reclame-borden af voor de fairs waarop we staan.
Ze zijn echt super goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Fijne dag nog en tot snel.

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk memobord! Ik vind de ruitjesstof ook zo mooi. Ik zie dat ik door drukte een paar van je posten heb gemist. Ik ga ze nog even lezen hoor!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je prikbord is heel leuk geworden.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel leuk prikbord gemaakt. Dat ruitje doet het toch altijd goed, vind het zó mooi! Ook leuk zijn die knijpertjes erbij. Hier kun je weer heel sfeervol je administratie bijhouden.
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi jou prikbord ik hou ook wel héél véél van die vichy ruitjes !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor!
    En hoe toevallig...ik zit op FB wat door te kijken..vrienden van vrienden van vrienden etc. en kom zo opeens op jouw FB site. En even later ging ik even inloggen op mijn blog en zag een nieuwe post ergens en daar stond jouw reactie...kleine wereld dan weer.\
    Ik heb me gelijk even aangemeld als volger :) Leuk zo creatief!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, heerlijk om zo creatief bezig te zijn!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super ideetje je prikbord, zal heel mooi staan in de de crea kamer.
    Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!