vrijdag 18 mei 2018

♡ GEBOORTE: Joëlle & bekendmaking Give-Away,..


Alweer een paar weekjes geleden mochten we opnieuw Oom&Tante worden van een lief, klein Nichtje. Ons Nichtje kreeg de naam Joëlle, zo lief en mooie naam! Zoals je weet vind ik het heerlijk om dan aan de haak te gaan en daar een mooi en gezellige pakketje van te maken. In de Terdege, een christelijk magazine, stond een poosje geleden een super, schattig en te leuk patroontje van `kleine beer`, zo noemde ik hem! Het patroon is ontworpen door Maaike (van de blog Crejjtion). Ze haakt vaker voor Terdege, afgelopen keer stonden er prachtige placemats in, ook al zo leuk! 
In de favoriete kleuren van het kamertje maakte ik `kleine beer` voor ons Nichtje. Ik haakte het patroontje met een kleinere haaknaald en het garen had ik nog liggen, wie wat bewaard die heeft wat, toch?! Niet alleen waren de kleuren favoriet voor in het kamertje, ook zijn het de favoriete kleuren van Tante Veer, me dus! ;) Heerlijke zachte kleurtjes! Ik houd ervan! 

Kom ik neem je mee en laat zien wat er nog meer in het pakketje zat..




Het pakketje werd aangevuld met een te schattig rompertje met TULE! Echt zo sweet! en een paar schoentjes met strikje, te lief en te leuk! Zou je toch het liefste bewaren! ;) Ook een setje kaarten erbij waarmee je zo leuk kan fotograferen en dat is gebeurd, hihi! Echt zo leuk om te zien! 
Het patroontje van `kleine beer` is helemaal niet moeilijk te maken, alleen voor het kraagje moet je even goed lezen, maar ook zo te doen. De oortjes vind ik ook te schattig, echt een lief, klein knuffeltje! Nadat ik het pakketje gegeven had, kreeg het gelijk haar plekje, bij Joëlle! Daar doen we het voor!


Deze keer gebruikte ik geen doos van de Hema, maar een tasje met een venstertje, doordat ik het te schattige rompertje gekocht had, wilde ik deze niet in het doosje doen en toen ik dit tasje zag wist ik dat dit h`m moest worden. Bij het rompertje zat trouwens ook een super sweet haarbandje met een tule roosje. Net iets voor een bruiloft, hihi, ik zie het al helemaal voor me. De schoentjes passen er precies bij. Hierboven nog een plaatje die ik ook op IG deelde met trotse Tante. 


Jah, ook Terdege kwam een kijkje nemen op m`n IG account en vroeg of ze m`n feed mochten delen in het magazine, dus zie hier, opnieuw in de Terdege. Zo leuk en lief vind ik dat en super leuk natuurlijk! Hierboven zie je de plaatjes die ik deelde met IG, het eerste plaatje kwam in de Terdege te staan wat je helemaal rechts kunt zien. Klik op het plaatje om ze groter te maken. Je ziet gelijk een kleine preview van de placemats waar ik het net over had. Vind je het leuk om lid te worden of om een exemplaar te ontvangen? Neem dan een kijkje op de site van Terdege en bestel een magazine.

Eigenlijk zou ik de bekendmaking van de Give-Away bekend maken in het vorige blogbericht. Toch doe ik het fijn hier, zoals we gewend zijn! ;) Voor deze Give-Away deden echt super veel mee, geweldig leuk om te lezen en te merken dat dit echt een gewilde Give-Away was. Ik houd het in gedachten! De winnaar is geworden, 
Paula, van harte gefeliciteerd! Wil je je gegevens doorsturen naar vestywo@hotmail.nl dan krijg je het pakketje z.s.m. thuis gestuurd! Heb je niet gewonnen, maar wil je wel zo`n toffe slinger in je tuin hangen of in je woonkamer of waar dan ook?! Bestel dan het boek CraftDates, daaruit haakte ik de granny van Miriam en maakte onderaan de granny franjes en whalla, dat is `m! Succes!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

10 opmerkingen:

  1. Ha Verie,

    Wat een leuke post! Ik vind kleine beer echt super geworden! Je tantezeggertje boft maar;-). Mooie naam, Joelle. Zo heet onze jongste ook;-).

    Groet!
    Gisette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, jah ik vind het ook echt een prachtige naam! Inderdaad, kleine beer is super schattig en leuk geworden, echt blij mee! Bedankt voor je reactie, leuk! Fijn weekend! Liefs

      Verwijderen
  2. grappig die wil ik ook gaan maken leuk en gefeliciteerd met je nichtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Janneke! Het is een fijn patroon om te haken! Succes! Liefs

      Verwijderen
  3. Wat een leuk pakketje, Verie, echt te schattig!💕 Op een dag heb jij je eigen rubriek in Terdege, als ik daar werkte zou ik je daar in elk geval meteen voor vragen...
    Geniet van Joëlle en een lieve groet van Marjet!😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, Marjet! Wie weet komt dat nog eens! Dankjewel en fijne dag! Liefs

      Verwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jouw kleine nichtje! Een prachtig cadeau heb je voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh!!!! Verie, wat ben ik blij!!!!! Dankjewel voor de super gave give-away, zo ontzettend gaaf een lichtpuntje echt waar!
    En natuurlijk weer een heerlijk blog im te lezen. Zo’n lief en mooi pakketje heb je gemaakt, je nichtje boft maar met zo’n lieve en creatieve tante! Ik stuur je nog even een mailtje
    Heel veel liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je berichtje! Leuk om zo`n blijde reactie te lezen! Ik hoop het pakketje vandaag nog op de post te doen! Fijne dag! Liefs

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!