vrijdag 26 april 2019

BOOK: Borgo de pazzi Lente/Zomer magazine,..


Heb jij het magazine van Borgo de pazzi al in bezit? Borgo de pazzi geeft elk voor-na-seizoen (in de herfst en lente) een nieuw magazine uit. In het magazine staan prachtige patronen, ontworpen door haaksterren! En ook deze keer ontving ik het magazine per post. Gelijk in gebladerd en heel enthousiast geworden, want het magazine is prachtig uitgegeven in heerlijk lente-tinten! Ik krijg zin om aan de slag te gaan met nieuwe projecten. Toch moet ik mezelf inhouden, want er staan andere leuke opdrachten te wachten en ik kan niet alles, inclusief studie moet ik sommige opdrachten voorbij laten gaan. Voor nu gaat studie voor en hierin kan ik ook zo heerlijk mezelf kwijt in de opdrachten die ik krijg en de stage met de kinderen, het is zo leuk!




Het magazine kreeg de (toepasselijke) titel; `Let`s get pastel`. Helemaal in lente/zomer sferen, toch?! Je raad dan vast wel dat je in het magazine veel pastel-tinten voorbij ziet komen en echt prachtige kleurtjes. Ik ben verliefd op een prachtige blauwtint van het merk Sira, het is een beetje nostalgisch blauw, geweldig mooi allemaal!

Hieronder een kleine sneakpeak, want ik laat je niet alles zien..


Links op de foto zie je verschillende projecten die in het magazine staan. Juist dat maakt het een heel fijn magazine om in te bladeren en inspiratie uit te halen. Van sjaals tot macramépotjes en van placemats tot truitjes. Ik heb vanuit het magazine een top 3 gemaakt, die ik graag met je deel, hier komen ze:
1. Zomerse gestreepte top met strik - deze vind ik echt heel gaaf. Haakster Jacqueline (van @huisenhaak) maakt prachtige creaties in vrolijke kleurtjes. Deze top staat stipt op nummer 1 en ik wil h`m echt een keer gaan maken, wie weet een vakantie-project.
2. 3G cushion - naast dit kussen staat er op blz. 28+29 ook nog een super gaaf kussenset. De 3G cushion is gemaakt door Mariska (van @handmadejolie) en het andere kussenset door Jacqueline (van wederom @huisenhaak).
3. Amore onderzetters - deze zijn gemaakt door Caroline (van @carolineseignette) en deze lijken me geweldig leuk en mooi voor op de buitentafel. Wat zal dat extra lekker eten, hihi! Ik denk dat dit niet zo`n groot project is, wie weet kan ik dit nog eens tussendoor doen!

Dit is mijn top 3 en ik ben heel benieuwd of ik je geïnspireerd heb. Het Borgo de pazzi garen kun je in verschillende winkels en webshops bestellen en ook het magazine is te verkrijgen in verschillende winkels en webshops! Laat je me weten in een reactie wat jou favoriet uit het magazine is?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

borgodepazzi.com
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Borgo de pazzi.

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel leuk magazine vol leuke patronen. Grappig dat jouw favorieten weer anders zijn dan de mijne. Ik heb net garen gekocht voor de sjaal van Marianne. En de tops vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ieder zo haar eigen smaak hé?! Veel haakplezier en een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Ik ken het magazine niet. Moet maar snel eens gaan zoeken. Het klinkt goed. En die kleur blauw ik kan me zo voorstelen dat dat helemaal mijn dingetje zou kunnen zijn. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het gaat opzoeken! Het is een prachtige magazine, zoals je kunt zien in het blogbericht! Jaha, echt een super mooie, warme kleur blauw! Bedankt voor je reactie! Fijne avond!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!