woensdag 30 augustus 2017

♡ DIY: Imakin snijplanken met krijtverf & RECEPT: Zomers bosvruchten-taartje,..


In de ZOMERvakantie ontdekte ik een super leuke DIY webshop genaamd IMAKIN. Wie weet heb je er al eens van gehoord en zelfs al iets besteld. De website ziet er veelbelovend uit en wekt je op om verder te kijken, vooral de tekst; `doe het lekker zelf` kriebelt van binnen. De eigenaresse Jinske, verslaafd aan DIY materialen, een tikje eigenwijs, super creatief en heel enthousiast runt deze toffe webshop. Jinske ontwerpt de DIY pakketjes en stelt ze zelf samen. De pakketjes worden geleverd met de benodigde materialen voor de betreffende DIY en een stap-voor-stap werkbeschrijving. Heb je bepaalde materialen al in huis en wil je alleen nog dat leuke kommetje of dat potje verf, dan zijn de meeste artikelen ook los verkrijgbaar in de webshop. De DIY pakketjes worden met veel liefde en aandacht ingepakt en verstuurd. Imakin houd van de stoere moderne eigenwijze DIY`s, geen kantjes, randjes en/of bloemetjes DIY`s. Dat bewijst ze ook echt met haar prachtige DIY`s die trend en design gevoelig zijn. Zoals de snijplanken die ik bij haar bestelde. Want ik mocht een leuke samenwerking met Jinske en haar bedrijfje Imakin aangaan, hoe leuk!

Ik wilde graag een DIY pakketje om te proberen en aan jou te laten zien hoe leuk het is om online een pakketje te bestellen met jou zelfgekozen DIY. Zodra je DIY pakketje binnen is kun je gelijk aan de slag. Ik koos het DIY pakket houten snijplanken, we moesten toch nieuwe snijplanken, dus dat kwam goed van pas. In het DIY pakket zitten de snijplanken, krijtverf, kwastje, krijtmarker, schuurpapiertje en een touwtje. Een heerlijk project om lekker aan de slag te gaan. Kom ik laat je het resultaat zien..





Met de handige stap-voor-stap werkbeschrijving was ik zo klaar. Ik heb geprobeerd de werkbeschrijving zo goed als te volgen, hier en daar een eigen inbreng bedacht, zoals het kleine, smalle streepje net boven het grote zwarte vlak. 

Een pluspunt; De snijplanken qua vorm, helemaal goed en super leuk om te gebruiken. De tweede snijplank is kleiner en dunner, deze gebruik ik heel veel. Voor `s avonds met wat borrelhapjes, heel gezellig. De verf en het kwastje, geweldig, dat werkt super goed, ook vind ik het kwastje een leuk item om mee te decoreren, als DIY liefhebster, super leuk! En dan het geheel waarin het verpakt was, te leuk! Een schattig doosje met daarin alle benodigdheden en nog een kaartje en een extra DIY erbij, lieve Jinske, veelste gek! Het is echt een feestje om een DIY pakketje van Imakin uit te pakken! 

Een minpuntje; De krijtmarker is eigenlijk niet te gebruiken op de krijtverf, ja het kan wel, maar je krijgt het er niet meer af, alleen met een schuursponsje en dan nog zie je het lichtjes zitten. Hiervoor was ik al bang, aangezien ik deze fout al eerder heb gemaakt en toen ook opnieuw kon beginnen. Ook zat er een schuurpapiertje bij, deze heb ik niet gebruikt, vond ik niet nodig. Een tip is maybe om ipv de krijtmarker een schoolbordkrijtje toe te voegen en ipv het schuurpapiertje een stukje washing tape om het afteplakken wat je wil gaan verven met krijtverf. Eigenlijk is er niet veel op aan te merken, want de DIY pakketjes zijn met zorg en liefde, en dat zie je, bij elkaar gebracht!

Dus, heb je binnenkort een verjaardag of een andere speciale gelegenheid of gun je iemand een leuk DIY pakketje, in samenwerking met Jinske mag ik 10% korting weggegeven die je zelf mag gebruiken op de artikelen die jij wilt scoren. Onderaan dit blogbericht staat hoe je de kortingscode kan gebruiken en wat de kortingscode is zodat je helemaal los kan gaan in de te leuke DIY webshop van Imakin.


Voor de shoot maakte ik een heerlijk ZOMERs taartje van bosvruchten, mjammie! Het recept deel ik hieronder met je, super simpel, maar o zo lekker!

Wat heb je nodig; Wafelplakken (zonder poedersuiker), Slagroomvla, Bosvruchten (diepvries) en Poedersuiker. 
Hoe ga je te werk; Leg de Wafels op de snijplank (of bordje) en daarop schenk je de Slagroomvla, daarop strooi je de Bosvruchten en daaroverheen strooi je wat Poedersuiker. 
Mjammie, je kan lekker gaan smullen, en wat vind je ervan?! 

Wat heb je nodig om te shoppen bij Imakin:
-De kortingscode, vestywo om met 10% korting te shoppen.
-De kortingscode is geldig tot 30 september 2017.
Ik ben benieuwd wat je gaat shoppen met korting, laat je het me weten in een reactie onder dit blogbericht! En weetje wat ook nog zo tof is, zaterdag, 30 september as organiseert Jinske van Imakin een DIY&DRINKS event in Utrecht. De entree, hapjes en drankjes zijn gratis, er worden leuke workshops gegeven voor 10,-. Meer informatie over dit gave event, klik dan HIER

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.imakin.nl
Dit blogbericht is gesponsord door Imakin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter laat!