woensdag 9 juli 2014

♥ Voorbereidingen Boergondische Sferen.,..


..en ja hier is weer `even tussendoor` een post van mij.
Deze week staat het hier echt in het teken van de Boergondische Sferen.
Steeds krijg ik weer een idee die dan gelijk uitgevoerd moet worden, vandaar dat het rustig `even` is vanaf deze kant.

Maar toch voor vandaag een `rust-momentje` (heel belangrijk) ingelast om bij te blijven en deze post te maken.

Ik heb heel veel zelfgemaakt, opgeknapt of ingekocht voor de Boergondische Sferen.
Ook hoop ik wat gerestyled meubel-stukken mee te nemen om te laten zien.
De zelfgemaakte artikelen zijn nog niet allemaal langs gekomen op mijn blog, dit wil ik na de Boergondische Sferen zeker doen.
Er staan heel wat mooie, leuke posten klaar om te laten zien, alvast een voorproefje,..

Zoals dit leuke potje met snoepjes in Boergondische Sferen,..


De potjes krijg ik van mijn schoonzusje die ze voor mij spaart, vanaf hier; `Dankjewel Schoonzus!`.
In de potjes heb ik school-krijt gedaan, over het potje een stofje en een lint.
Aan het lint zit een label met tekst; `Schoolbord-Krijtjes` en een hartje.
Een leuk cadeautje voor bijv. juffen/meesters, vanaf morgen hoop ik nog een leuk juffen/meesters-cadeautje te plaatsen op mijn F.acebook-pagina, houd deze dus in de gaten.
Nog geen `like`? Snel doen dan!


Vanmorgen heb ik een mail gekregen waar we staan met de kraam.
Een mooi plekje onder de bomen, langs een zandpad en uit de wind, wat ik heel belangrijk vind.
(Misschien ook handig voor de bezoek(st)ers die komen om te weten, ik sta tegenover een super, leuke kettingen/armbanden/SLOOM-standje en nog veel meer leuks van een lieve vriendin, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!!)

Ook ben ik weer druk aan het haken, een omslagdoek wordt het, een tip van een lieve collega.
We moeten er wel Boergondisch uit zien op die dagen, een omslagdoek in rood/witte ruit hoort daar helemaal bij.
Ben je benieuwd hoe mijn omslagdoek wordt, gemaakt van stof en gehaakt kantje en belletjes?
Kom dan zeker langs op de Boergondische Sferen op vrijdag, 11 juli van 13.00u tot 22.00 (niet tot 20.00u staat verkeerd op de posters) en op zaterdag, 12 juli van 10.00u tot 17.00u.
We zien uit naar jullie komst, tot dan!!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

Ps. Op F.acebook zijn we die dagen te volgen, naar het weekend hoop ik een post te plaatsen hoe het geweest is. De verkoop-blog is het vanaf vrijdag gesloten tot maandagmorgen, daarna plaats ik de overige artikelen er weer op en kun je weer een bestelling plaatsen!

15 opmerkingen:

  1. Vooralsnog zijn de weersberichten heel gunstig voor vrijdag en zaterdag. Laten we duimen dat het zo zal blijven. Ik kom zeker zaterdag even bij je buurten hoor... Ik hoef maar naar een rood-witte omslagdoek te zoeken dus...haha...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze sneak peek ziet er al goed uit! Veel plezier met alle voorbereidingen! ... en ik ga nu even op FB kijken (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke potjes heb je gemaakt! Succes met de laatste voorbereidingen en heel veel plezier vrijdag en zaterdag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ho wat een schattige potjes, vrolijk met zo een lintje
    Heel veel succes met de voorbereidingen en ik hoop dat het weer zal mee zitten
    Groetjes Jilly van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke potjes gemaakt. Ik wens je veel plezier dit weekend.
    Ik ben zo benieuwd naar je kraam! Ps vergeet je niet foto's te maken?
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg, die potjes! Heel veel succes! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie reacties en ja, er gaan zeker foto`s gemaakt worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk!!!!!!!!!!!!!!!! zeker dat idee voor om aan de mester /juf te kunnen geven, dat heb je goed bedacht:)
    enne je omslagdoek zelf haken, wow!
    fijn dagen
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee! Hoop dat jullie een drukbezochte markt gaan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes en plezier dit weekend!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met je Bourgondische sferen. Als ik dit al zie, zal dat geen probleem zijn...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh ...super!.. je brengt me op een idee :-) je verkoopt ze niet via je blog begrijp ik?

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel plezier en succes. Volgens mij treffen jullie het met het weer vandaag.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op fb had ik al het een ander voorbij zien komen. Leuk ziet het er uut zeg! Die postjes zijn ook erg lief geworden. Hoop dat je een goede fair hebt gedraaid! Groeten. jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!