zaterdag 9 november 2013

♥ Brocante Kaarten,..


Brocante kaarten gemaakt..

De plaatjes heb ik (weer) uit de A.A.H.B. gescheurd en er een kunst-werkje van gemaakt.
Heerlijk met touw, knijpertjes, een muziekboek en papier in de weer geweest.
Het `oude` muziekboek heb ik onlangs gekocht op een super brocante-markt in ons eigen dorp.
Daar heb ik ook een `oude` telefoon op de kop kunnen tikken, een springtouw, looplamp en een psalmenboek. 
Vinden jullie dit ook leuk om te zien op mijn blog? 
Dan maak ik er posten van, ik ben benieuwd naar jullie reacties!!


De trouwkaart is gemaakt van een A4-karton die ik dubbel gevouwen heb.
De twee andere kaarten zijn gemaakt van de helft van het A4-karton.

Deze keer heb ik alles gescheurd. 
Wat ik niet zo vaak doe, omdat ik dit vaak niet netjes vind.
En omdat ik van de week een heel lieve kaart kreeg van mijn vriendin, die zelfgemaakte was en ook gescheurd, en dat vond ik zo mooi staan, dat ik mijn stoute schoenen ook aan gedaan heb..;)!


^^
Dit plaatje heb ik dan gescheurd, maar daar bleef de B staan, daar heb ik rocante achteraan gestempeld.
Zo is het echt een brocante-kaart geworden.
De andere kaarten kregen de teksten; `Love` en `Wedding` en `Zomaar`.
De stempels komen bij de H. vandaan, ik heb ze al veel voorbij zien komen, een echte aanrader.
Ze hebben nu `kerst-stempels` liggen, die heb ik ook meegenomen.
Voor de zelfgemaakte kerstkaarten.

Het is hier echt prachtig weer, al 2 dagen (zonder de plensbui van gisteravond meegeteld;)).
Vandaag hoop ik naar de inloopparty van E.smee S.tyling te gaan.
Een heel eindje rijden voor mij, dus ik ga inpakken en op pad!

Ik wens jullie allemaal een fijn, zonnig weekend, geniet ervan!
Lieve-groetjes,
♥Verie♥

12 opmerkingen:

  1. Je gescheurde kaart vind ik heel mooi...heel nonchalant.
    Beterschap met je man.
    Veel plezier vandaag...maar je zult al wel weg zijn, schat ik zo...dus dan wordt het...ik hoop dat je een fijne gezellige dag gehad hebt.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha lieve Inge, manlief is gelukkig alweer een poosje beter, nu zit ik zelf te snotteren op de bank..maar bedankt voor je steun hoor! Altijd fijn om te lezen. Het was ontzettend gezellig bij E.smeralda! Een echte aanrader! Jij ook fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Hoi Verie, Wat ziet dat er super leuk uit... Ik heb gister een oproepje op mijn blog gezet voor een kerstkaart swap misschien vind je het leuk om dit samen met mij te doen?

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Hoop dat de inloop bij Esmee styling een succes was.

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Verie,

    Heel erg leuk dat je vandaag bent langs gekomen, vond het leuk kennis met je gemaakt te hebben. Veel plezier van je spulletjes maar dat. Zal vast goed komen ^_^

    Wens je nog een fijn weekend!

    Lieve groet,
    Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Esmeralda, wat had je het leuk opgezet, de kriebels heb ik er van gekregen en hoop volgend jaar ook zoiets op te zetten, wie weet kun je dan bij mij `buurten`. De spulletjes zijn heelhuids over gekomen en ik ben er blij mee. Lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  5. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt! Het muziekpapier komt goed van pas zo!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten zeg :-)
    Jij ook een fijn weekend.
    Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Verie,
    Wat ben jij ontzettend creatief zeg!
    Heel erg leuk! Natuurlijk maak je nog kans op de Give-away bij Esatto...we gaan pas loten bij 100 volgers en daar hoor jij ook bij!

    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er mooi uit; leuk om te maken, te versturen en te ontvangen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!