zaterdag 29 december 2012

Kerst-potjes..

..hebben jullie allemaal fijne Kerstdagen gehad?
Wij wel, heerlijk genoten van alles wat met Kerst te maken heeft!
Wij kregen `eters`, dus wilde ik een klein presentje op het bord serveren. Maar wat, dacht ik zo..
..en ja, je raad het natuurlijk al..een glazen potje met wat erin!

Wat heb je nodig?
* Glazen potje
* Schelpenzand
* Zilvere (eetbare) pareltjes
* Waxinelichtjes (op batterij)
* Takje groen
* Lint
* Decoratie-ster

Wat ga je doen?
In het potje doe je een klein laagje schelpenzand, daarop strooi je wat zilvere pareltjes en daarop zet je het waxinelichtje.
Aan het lint hang je het decoratie-sterretje, je maakt aan het lint een knoopje, deze doe je om de hals van het potje, zodat die vast zit.
Achter het waxinelichtje plaats je een takje groen, zet het waxinelichtje aan en je hebt een super gezellig presentje voor de gasten!


Wij vonden het een leuk idee, en jullie?

Sinds gistermiddag, 16.00u heb ik heerlijk vakantie, daar ga ik dus echt van genieten!
Tot volgend jaar!! (Oeps, wat klinkt dat ver weg..)

Ps. De site is vernieuwd, hebben jullie het al gezien?
(Vast voor volgend jaar!)

Fijne dag vandaag en,

Lieve-Groetjes,
Verie


6 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit je kerstpotjes,wat gingen de kerstdagen snel voorbij,soms kan ik het niet meer bijhouden,fijn weekend en oud en nieuw,ben volger geworden,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie, Musje! Klopt, ik heb gewoon geen idee wat voor` n dag het is, morgen alweer zondag,..heel apart!
      Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar hopen we. Bedankt ook dat je volgster geworden bent, super leuk! Lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. WAt n leuke banner heb je met dat busje
    Ik ga je volgen :)
    GR Amy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amy, bedankt voor je volgsterschap en je complimentje over mijn banner/logo! Het busje is voor mij echt een hebbeding, die ik zoooo graag wil...;)! Ik noem ze `Brocante-Busjes`..Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  3. Dank je wel voor je reactie op de laatste post van dit jaar op mijn blog.

    Bij deze wil ik jou ook een heel fijn nieuw jaar wensen !

    Hartelijke groet van Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje, Gea! We hebben inmiddels een fijne jaarswisseling achter de rug. Lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!