vrijdag 17 augustus 2012

Riviér Maison Hart

Met karton kun je ontzettend leuke dingen maken, mee eens??
Hier dan een hart van karton, geverfd in de kleur van Histor, gebroken wit RAL 910.



Het hart heb ik met een roller gesausd, even lekker rollen, niet heel netjes, en je krijgt dit resultaat.
Doordat de verf nat is, krult het hart iets op wat een leuke effect geeft.



Bovenaan heb ik voordat ik het hart gesausd heb een gaatje geprikt zodat daar een lint doorheen kan.
Ik heb een lint van RM gebruikt, mijn lievelingsmerk, breed en dezelfde kleuren komen in het vertrek voor.

Aan het lint heb ik een lint gehangen die gestrikt is, daar doorheen een parelspeld geprikt.


Het is een echt feestelijk hart geworden.
Leuk voor een BRUILOFT, maar voor `gewoon` in huis ook zeker een plaatje.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, het wordt HEEEEL mooi weer en WARM!!

Zonnige-groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. leuk gedaan en met dat lint maakt je het helemaal af ook leuk voor kerst hahahah ja ben gek op kerst ,in de vorm van en ster strooi er wat sneeuw of glitters op en heb je weer heel wat anders .....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..leuk idee! Misschien is dan een grote ster wel mooi! Inderdaad met poedersneeuw en glitters, heerlijk krijg echt zin in de winter.. donkere dagen, kaarsjes aan,..^_^

      Verwijderen
  2. Ziet er prachtig uit zeg!
    Even een vraagje, met welk programma bewerk jij je foto's? Vind het zo mooi!!!
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Klaske, bedankt voor je leuke reactie..Ik bewerk de foto`s met het programma Photoscape, super leuk programma en je kunt er nog veel meer als dit..Succes!! Groetjes, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!