vrijdag 20 oktober 2017

♡ CROCHET: Shape Of You Scarf,..


Wat een heerlijke dagen hebben we gehad met zoveel zon, echt fantastische! Zoals je maybe wel weet is Oktober de wandelmaand en ik kan je vertellen dat ik al heel veel gewandeld heb, zo fijn en ontspannen om te doen. Woensdagmiddag maakte we een Herfstwandeling op `t Leersumse veld en hierover hoop ik binnenkort een blogbericht over te delen met je. Wat is het daar mooi!

Vandaag laat ik je mijn versie van de Shape Of You sjaal zien die ontworpen is door Wieke met het Durable garen. Nu ben ik zelf fan geworden van het garen van Yarn.and.colors. dus haakte ik mijn Shape Of You sjaal met het garen van Yarn.and.colors de Epic-versie. Nog niet veel meegemaakt hiervoor, het was proberen of dit het garen is wat fijn haakt en dat doet ze zeker. Het is heel zacht katoen garen en haakt heerlijk weg. Ik haakte de Shape Of You sjaal in de kleuren Dark Blue, Ice Bleu en Cream. Later dacht ik nog dat ik beter de kleur Ice Blue had kunnen verwisselen met de kleur Eucalyptus, nu helemaal mijn favoriet, dit is ook mooi! Wist je dat ik stiekem ook weer wat meer zachtroze mooi ga vinden, komt denk ik dat we naar de wintermaanden toegaan, dan krijg ik altijd van die beelden in mijn hoofd wit met zachtroze en laat ik nu ook mijn Bullet Journal gepimpt hebben met deze kleuren (hierover wil ik graag een blogbericht delen, lijkt jou dat leuk?).
Om nog terug te komen op het garen van Yarn.and.colors. deze hebben 100 verschillende kleuren in hun assortiment, veel he, echt alle kleuren die je wilt zijn er te vinden (vind ik). Geweldig tof, echt mijn favoriet op dit moment! Heb je ook een favoriet qua garens?


Kom ik laat je mijn versie van de Shape Of You sjaal zien..




Het patroon is makkelijk te volgen, voor de beginnende haakster niet al te moeilijk. Met goed lezen kom je een heel eind. Ik nam het patroon en de bwolletjes mee op vakantie, daar maakte ik ook gelijk de eerste sneak-peak foto en plaatst deze op Instagram, klik HIER! om deze te bewonderen en klik op de button `volgen` voor meer achter-de-schermen-beelden en meer. Helaas kwam ik er dus ook achter in de vakantie dat ik niet genoeg bwolletjes had en er was geen garen-winkel in de buurt en ik durfde het niet aan om de Wolplein-bestelling naar het vakantiehuisje te sturen, heb je dat wel eens gedaan, laat me weten in een reactie of dat een succes is/was?! Hierdoor bleef de Shape Of You sjaal even in mijn projectbag zitten en duurde het even voordat ik ze af kon maken. Nadat ik de bwolletjes binnen had kon ik weer aan de gang, met dit als resultaat!

Graag wilde ik nog een leren labeltje met mijn naam erop, helaas had ik alleen nog labeltjes die je eigenlijk recht moet bevestigen, toch lekker eigenwijs gedaan en deze om de rand van de Shape Of You sjaal gevouwen, even aangedrukt en vastgezet. En ja..dan heb je toch het labeltje die je wilt. Dus..bij deze, rechte labeltjes kun je ook prima dubbelvouwen en bevestigen.
  TIP! Let wel op als je er een tekst op hebt staan dat deze goed leesbaar is. Op het leren labeltje wat ik wilde gebruiken staat Made by Vestywo, Vestywo heb ik aan de voorzijde gevouwen en de rest aan de achterzijde.  De leren labeltjes bestel ik altijd bij vanMez11, super mooi, de juiste kleur en eigenaresse Joyce stuurt ze altijd zo gezellig met de post mee dat het een feestje is op de bestelling van de deurmat te halen. Ik zag op haar Instagram dat ze weer nieuwe kleurtjes en vormpjes ontworpen heeft, echt even een kijkje nemen binnenkort.


De Shape Of You sjaal is behoorlijk groot, daardoor extra lekker te gebruiken. Ik vind het heerlijk om een sjaal om te doen waar je zo lekker in weg kan duiken, hihi!  Het patroon vind je op de site van Durable, dat is gelijk het garen wat er eigenlijk voorgeschreven staat om de Shape Of You sjaal mee te mhaken. Het patroon is GRATIS te downloaden via een PDF-bestand. Ik ben benieuwd of je de Shape Of You sjaal ook gaat maken of al gemaakt heb, laat je het weten in een reactie onder dit bericht?!

Terug naar de wintersferen waar ik denk aan wit en zachtroze, de nieuwe collection van Riviera Maison voor de Kerst staat online. Heb je al een kijkje genomen? Zoals je weet plaats ik hierover ook een blogbericht, maar met de mini-Summer in de Herfst van afgelopen dagen, dacht ik daar nog even mee te wachten tot half November (of eerder) om je in deze sferen te brengen! Dus..je hebt nog wat te goed van mij! :) Daarnaast staat er wel een super gaaf nieuwtje onder dit bericht en een toffe win-actie! Om het al een beetje te verklappen, het gaat over de KreaDoe en iets met GRATIS! Voor meer info scrol je naar beneden voor het volgende blogbericht waarin je alles kunt vinden hierover!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sjaal heb je gemaakt! En ik ben stiekem best benieuwd naar je bullet journal, ik ben er zelf pas eentje begonnen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Anja en leuk dat je ook aan het bullet journalle geslagen bent. Leuk en ontspannen om te doen, vind je ook niet?! Ik ga me er nog meer in verdiepen wat ik kan en wil laten zien hierover, er komt een blogbericht! :)

      Verwijderen
  2. Supermooie sjaal, Verie,! En ja, heeeel graag een blogbericht over je bullet journal. Het lijkt me namelijk heel leuk om er één te beginnen, maar ik weet niet zo goed hoe. Inspiratie en tips zijn dus welkom...πŸ˜‰
    Lieve groetjes van Marjet!🍁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Marjet en wat leuk, nog een aankomend-fan voor bullet journalle. Het is zo fijn om te doen, ik zou zeggen, ga vast op zoek naar een leuk schrijf/teken boekje, potlood, gum, marker en verzamel teksten en plaatjes, dan laat ik je binnenkort zien wat je daarmee kan gaan doen! :)

      Verwijderen
  3. Leuk, ik heb nu een weekje herfstvakantie, dus dat kan ik mooi gaan regelen. Heb er zin in! Goed weekend, groetjes van Marjet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Marjet! Succes met de aankopen en fijne Herfst-vakantie! :)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal!! Het patroon spreekt mij heel erg aan. Oh ja, het Yarn and Colours garen... Ik heb het nog niet mogen kopen van mijzelf. Eerst moet ik oude voorraad opruimen. En ik kom niet zo aan handwerken toe de laatste weken. Maar het kriebelt wel. :-) Nee, ik heb nooit iets op een vakantie-adres laten bezorgen. Dat zou ik toch niet aandurven denk ik.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Marijke! Het is een zeer leuk patroon, echt een aanrader en wie weet lukt het ook wel met garen vanuit de voorraad! ;) Bedankt voor je reactie op mijn vraag, ik durfde het ook niet aan, stel dat het te laat daar aan komt en we zijn alweer naar huis of iets anders! Ik was benieuwd naar de antwoorden! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!