vrijdag 19 januari 2018

♡ STYLING: Spring with ML FABRICS,...


Heerlijk, ik krijg steeds meer zin in de Lente, helemaal als het veel regent, waait en het toch buiten kouder is als dat het achter het raam lijkt. Brrr..dan maar fijn binnen blijven en het in huis gezellig maken. Laat ik daar nou dol op zijn en helemaal als je een toffe samenwerking heb met ML Fabrics, hierover later meer. Onze slaapkamer heeft al wat metamorfoses gehad, eerst verfde ik ons bed van bruin (ja, echt) naar wit! Klik HIER! om dit blogbericht terug te lezen en bewonderen, zeker de moeite waard! Daarbij liet ik zien hoe ik een Zomers tintje aan de slaapkamer bracht. Een paar weken later vond ik het tijd worden om een Herfst sfeertje in onze slaapkamer aan te brengen en dit deed ik oa met warme kleuren, zoals donkerblauw en groen. Een breiwerkje erbij en dan zou je zo zin in de Herfst/Winter krijgen. ;) Klik HIER! voor het bijbehorende blogbericht. Voor nu wilde ik wat anders en sinds ik het bed geverfd heb hoort onze slaapkamer ook echt bij het stylingsplan. Zo nu en dan op z`n kop en veranderen maar. Met de Lente in aantocht, maar toch nog met de wat koudere dagen rekening houdend bracht ik een sfeertje in onze slaapkamer waar we (hopelijk) lekker lang van kunnen genieten. Ik merk de laatste tijd dat ik een Marokkaans-sfeertje (ik noem het zo omdat ik de materialen en dergelijke daarvandaan vind komen) ook geweldig. Zoals de glaasjes met onderaan een werkje, ik heb ze gekocht en gebruikt bij deze shoot, je komt ze straks nog wel tegen op beeld. En wat dacht je van het vloerkleed voor het bed?! Ook de kussen-motieven die je steeds meer gaat zien (niet gebruikt) vind ik prachtig en de kleuren geweldig, mooi zacht geel, oranje, rood. Zoals je merkt niet mijn kleuren en toch, het doet wat met me! Wie weet..;) Maar ik dwaal helemaal af, ik gebruikte voor deze shoot de kussens die ik zelf maakte met stof van de Kwantum. De kussen met fiets-print erop komt bij Sissy-Boy vandaan en natuurlijk mag de Urban Jungle style niet vergeten worden. Van de Monstera-plant knipte ik een stek en deze deed het zo goed dat ik ze al snel in pot kon zetten, op mijn nachtkastje staat alweer een nieuw stekje in water. Zo genieten we allebei van plantjes op ons nachtkastje. Wist je trouwens dat het best gezond is planten op je slaapkamer, klik HIER! voor een blogbericht die één van de Urban Jungle Bloggers schreef op hun blog.

Kom ik neem je verder mee..




Het plaid die ik op bed drapeerde kreeg ik van ML Fabrics, een prachtige, exclusieve webshop met linnen en katoen. Het plaid, die in de webshop Amy heet, scoorde ik in de kleur Army, een zachte, donkere groene gemêleerde kleur. Het plaid is gemaakt van grof gebreid 100% katoenen stof. Het plaid is in verschillende kleuren te verkrijgen en ze hebben allemaal dat zachte over zich. Ik dupte erg tussen de Mustard (gele) of die ik nu heb, de Army (groene) kleur. De Mustard vond ik super mooi voor buiten, maar ook wel weer sunde, daarom toch de knoop doorgehaakt en voor de Army gegaan. 

Nadat ik het plaid besteld had kreeg ik het plaid al snel geleverd aan huis, netjes verpakt en een lief kaartje erbij, zo lief! Dat maakt het persoonlijker en nog leuker om te gebruiken in het interieur. Het plaid voelde zwaar aan en Manlief vond het plaid er stoer uit zien. Wat ook zeker waar is, door het grove brei-motief straalt het plaid ook het stoer-zijn uit. Daarnaast is het plaid mega zacht en daardoor lekker warm. Voor de shoot drapeerde ik het plaid op het bed, maar voor de nacht gebruiken wij het ook echt als extra deken en dat doet het goed. Ik gebruik vaker plaids en mooie sprei`s, maar die geven vaak niet de warmte, deze absoluut wel! Echt een aanrader, het Amy Plaid in de kleur Army

Naast plaids heeft ML Fabrics nog veel meer in de webshop. Denk aan bedlinnen, kussens en tafellinnen en ze hebben precies wat ik bedoel met `verliefd` worden op een Marokkaans-kussentje, klik HIER! en bewonder wat ik bedoel met een Marokkaans-sfeertje, ik wordt daar zo vrolijk van en het straalt warmte uit. Ik vind het leuk! :)  De kwaliteit is goed van ML Fabrics en wist je dat ze naast de webshop ook verschillende verkooppunten hadden, klik HIER! en kijk welke het dichtst bij jou in de buurt zit om jou favoriete te kunnen shoppen!


Bij zo`n heerlijk warm plaid hoort natuurlijk een fijn thee-tje, ik kocht onlangs bij de Kringwinkel deze theepot in Scandinavische style. Ik vind het wel wat hebben, de glaasjes kocht ik bij de Action, de lepeltjes zijn van Riviera Maison en tja, ik pakte mijn lieveling erbij, het pannenkoekenplantje. Binnenkort zou ik graag nog een wat grotere willen, want het is zo fotogeniek! Ik kruip weer onder het plaid en drink nog een kopje thee.

Laat me weten in een reactie hieronder of je ook van plan bent om te gaan shoppen bij ML Fabrics en wat je gaat scoren!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.mlfabrics.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door ML Fabrics!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter laat!