vrijdag 18 november 2016

♥ SHOP: Oilily Fietstassen,..


Een poosje geleden liet ik al een kleine preview zien van de shoot die gepland stond op een herfstige-dag, veel wind en we waren net klaar met foto`s maken toen het heel zachtjes begon te miezeren.
Daarom had ik besloten om de shoot in twee-delen te knippen, de andere shoot werd twee weken later gemaakt en op deze super koude dag scheen het zonnetje en had ik twee super lieve modelletjes, volgende week dv staat deze shoot online!

Vandaag laat ik je drie tassen, fietstassen, van Oilily zien.
Deze tassen kreeg ik aangeboden om een blogpost over te maken door Tweewielercentrum Jac. den Boer uit Scherpenzeel (gld).
De tassen zijn overjarig en kunnen niet meer besteld worden bij de leverancier.
Daarom mag ik ze verkopen voor leuke prijsjes en daar houden wij van, net als van het merk Oilily.
Als kind vond ik dat al prachtig, ik weet nog dat ik een jaar of acht was en mee mocht doen met een kleurplaat-winactie en dat ik een Oilily douchegel won, deze douchegel heb ik nog steeds, aangezien ik het toen (en nu nog) sunde vond om het te gebruiken, hihi..herkenbaar?! ;)

Okee, weer terug naar de fietstassen, de tassen zijn heerlijk kleurrijk en zeker met de donkere dagen vind ik dat helemaal niet erg, vooral op een lichte fiets, zoals we gebruikt hebben bij de shoot, staan de fietstassen heel mooi, maar ook zeker op jou fiets!

We kregen twee fietstassen die aan beide zijde van de achterdrager kunnen en een fietstas die voorop het voorrekje bevestigd kan worden en ik kan je vertellen dat het bevestigen heel simpel is, zelfs ik kan het, dus laat je daar niet van weerhouden!

Klik op `Deze blogpost gaat hier verder (klik)` linksonder in beeld om verder te lezen.



Zoals ik hierboven al schreef was het koud die dag, we hadden fijn warme thee meegenomen en daar werden we weer een beetje warm van (zoals te zien op de foto hierboven).

De fietstassen heb ik genummerd van één tot drie.


1. Fietstas Oilily Dubbel Cordo: VERKOCHT!

Deze dubbele fietstas is gemaakt van polyester en er kan twee keer 19L in meegenomen worden.
De fietstas is van het merk Oilily en fabrikant Cordo.
De afmetingen van de fietstassen enkel zijn 34x38x15cm.
Het is mogelijk om nog iets mee te nemen onder de snelbinders (zoals we gedaan hebben op de foto).
De fietstassen zijn te sluiten met verstelbare gespen die eenvoudig in elkaar te sluiten zijn.
In de binnenzijde van de tas zit een elastische flessenhouder.

De fietstas wordt verkocht in de winkel voor: € 64,95
nu: € 35,- VERKOCHT!

♥ 


2. Tas Voordrager  Oilily  Cordo:


Deze fietstas is gemaakt voor op het voorrekje (aan de achterzijde zitten twee klemmetjes waarmee je de tas kan vastklemmen aan het rekje) .
De tas is gemaakt van polyester en er kan 30L in meegenomen worden.
De tas is te sluiten met verstelbare gespen die eenvoudig in elkaar te sluiten zijn.
Zodra je de tas opent, zit er aan de voorkant twee grote opbergvakken, ook aan de binnenzijde zitten opbergvakjes, zelfs je laptop (zie foto) is handig mee te nemen!
De fietstas is van het merk Oilily en fabrikant Cordo.
De fietstassen zijn geschikt voor fietsen met een voorrekje en de afmetingen zijn 29x46x28cm.

De fietstas wordt verkocht in de winkel voor: € 74,95
nu: € 40,-

♥ 


3. Cordo Oilily Dubbele Fietstas Kidshopper: VERKOCHT


Deze dubbele fietstas is gemaakt van polyester en er kan twee keer 16,5L in meegenomen worden.
De fietstas is van het merk Oilily en fabrikant Cordo.
De fietstassen zijn geschikt om zowel je boodschappentas mee te nemen als nog een kinderzitje te bevestigen, ook is het nog haalbaar (niet als je een kinderzitje bevestigd) dat je nog iets mee kan nemen onder de snelbinders.
 De afmetingen van de fietstassen enkel zijn 34x32x15cm.
De fietstassen zijn te sluiten met verstelbare gespen die eenvoudig in elkaar te sluiten zijn.
Op de kleppen zit een rits-afsluitbare voorvakje (zie foto van zowel buitenzijde als binnenzijde).

De fietstas wordt verkocht in de winkel voor: € 64,95
nu: € 30,- VERKOCHT!

♥ 

Met de shoot wilde ik nadruk leggen op de fietstassen, deze tassen zijn niet alleen te gebruiken om er spullen in op te bergen, maar ook zeker om mee te shinnen!
Wij gebruikten ze o.a. om er spullen in de doen voor een herfstachtige-picknick, plaid mee, termoskan, handmade kussentjes, wat boodschapjes, noem het maar op en het kan allemaal mee.
In de rits-afsluitbare vakjes stop je je waardevolle spullen, bijvoorbeeld je portemonnee, handig als je bijvoorbeeld een leuk kraampje onderweg tegenkomt met lekkere appels of zelfgemaakte jam.
Je hoeft daardoor niet je hele tas door te spitten, gewoon binnen handbereik, zo`n tas wil toch iedereen?

De fietstassen mogen verkocht worden voor de prijs die zwart gedrukt bij het artikel staat.
Je mag mij een mailtje (vestywo@hotmail.com) sturen met het cijfer van de tas of een duidelijke beschrijving welke tas je wilt overnemen en je adresgegevens.
Zodra ik je mailtje ontvangen heb, geef ik je door of ik de tas nog heb en de betaalgegevens, zodra het bedrag op de rekening staat krijg je een bevestigingsmail teruggestuurd en daarbij de track&trace code zodat je de tas kunt volgen.
Voor vragen mag je ook mailen naar bovenstaande mailadres.

Fijne dag voor jou!

Lieve-Groetjes,
Verie

P.s. Volgende week komt er nog een leuke blogpost met leuke artikelen van Oilily en dan voor lieve meisjes!

6 opmerkingen:

  1. oilily,ooooh wat droeg mn dochter veel van die vrolijke jurkjes!!ook de douchegel werd hier dan grondig gebruikt.weetje,laatst kocht ik nog op n rommelmarktje een flesje eau de parfum classic van 50ml in gesloten verpakking(kan ik zo cadeau doen als ik wil)van oilily voor 3euro!!!kon ik gewoon niet laten staan,al voor die verpakking alleen al,zo vrolijk!
    die fietstassen zijn ook mooi,hier in belgie zouden die niet lang aan je fiets hangen,zou vlug verdwijnen door iemand met losse handjes!!
    en je botten!!(laarzen)superrrr!!!
    mooie foto's!je ziet er goed uit!wat ik laatst eens vroeg van je haar,wel nu zie ik het duidelijker,ik dacht dat je een heel kort'frou-froutje'had maar neen je haar ligt zo schuin,chiqueeee!!!fijn weekend en een goeie "fietstassenverkoop"!debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke, lange reactie, Debora! Altijd leuk om te lezen! Wat leuk, `k moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik onlangs weer een Oilily parfum voor mezelf gekocht heb! ;) Zo lekker vind ik dat geurtje..heeft iets nostalgisch! Oh, echt? Wat jammer van de fietstassen in Belgie! Dan zou ik ze ook niet nemen nee, de tas die op het voorrekje moet, zou ook goed als schooltas kunnen gebruikt worden,..maybe dat nog een idee?!
      Mijn laarzen (botten) wat een leuk woord, dankjewel voor je compliment, speciaal voor deze shoot zijn er fuchsia-roze strikjes op de zijkanten vastgemaakt, leuk hé?!
      Nogmaals dank voor je leuke berichtje en jij ook n fijn weekend! :)

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke tassen! Ik was vroeger ook helemaal weg van de gezellige prints!!
    super leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen, zo worden fietstassen opeens heel hip! Vroeger had ik een grote groene tas van Oilily en daar was ik altijd zo blij mee! Je begrijpt dat die bij ieder logeerpartijtje mee ging ;-)
    Ik vind je foto's ook heel mooi en sfeervol, vooral die eerste vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Annabel en wat leuk dat je ook als kind Oilily leuk vond en nu nog vind! :) Dankjewel voor je complimentjes en je reactie! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!