dinsdag 17 september 2019

DIY: Macraméhanger met handgemaakte Flora Castle kralen & Give-Away,..


Happy Tuesday Blog

Ik mocht weer een blogbericht creëren voor de blog van Flora Castle. Deze keer maakte ik kralen met papieren servetten van Flora Castle en hing deze in een zelfgemaakte macraméhanger. Een vrolijk schaaltje van Flora Castle met een plantje erin maakte het helemaal compleet. Zoals je ziet heb ik opnieuw gekozen voor de schaaltjes Olivia, ik ben echt helemaal verkocht! De kleursamenstelling en het motiefje, ik word er heel blij van. Voor de macraméhanger gebruikte ik macramé-garen van Durable, ook in de kleur donkerblauw. Op het blog van Flora Castle staat hoe je de kralen en de macraméhanger maakt, kan je niet meer wachten klik dan snel hier: `Macraméhanger Flora Castle`. Bij dit blogbericht hoort ook een Give-Away, hoe je mee doet, lees je in het blogbericht op de blog van Flora Castle. Je kunt namelijk een macraméhanger winnen, inclusief schaaltje in de kleur mintgroen en met schaaltje Gwen.





Alleen al van de foto`s word ik mega blij en vrolijk! Ik hou van donkerblauw, dat is wel duidelijk! Eucalyptus blijft ook zeker m`n favoriet en gelukkig is deze combi ook goed te doen! Ik gebruikte voor de plantjes de kleinste die je kunt kopen bij de Intratuin en deze zetten ik in het potje. Ze worden vanzelf groot, dacht ik! Het zijn trouwens binnenplantjes, maar voor onder een veranda kunnen ze ook gerust buiten hangen. De macraméhangers, inclusief plantjes hangen nu prachtig op het creatieve kamertje! Zo leuk!

Ben je geïnspireerd en wil je fijn aan de slag gaan? Neem dan zeker een kijkje op de blog van Flora Castle, `DIY Macraméhanger` en vergeet vooral niet om mee te doen met de Give-Away!

GESLOTEN!
Hoe je mee doet? 
* Volg @floracastleinternational en @vestywo op Instagram
* Laat een reactie achter op dit blogbericht en/of op het bericht op Instagram dat je mee doet. 
* Tag gerust je vriendinnen om ook mee te doen!
De win-actie sluit op vrijdag, 20 september. De winnaar wordt bekend gemaakt op het Instagram van Flora Castle en van Vestywo.
En we hebben een winnaar! Van harte gefeliciteerd, Femke (@kleurrijkdom)! Jij wint de macraméhanger met het kommetje Gwen van Flora Castle! Stuur je mij je adresgegevens? Dan komt het pakketje z.s.m. jou kant op!

Fijne dag!
Lieve-Groetjes,
Verie

floracastle.nl
Dit blogbericht is in samenwerking met Flora Castle.

6 opmerkingen:

  1. Meis wat ben je toch een creatieveling, top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat lief! Ik ben ook echt heel blij met dit eindresultaat en het is zo leuk om te doen! Vooral de kralen maken het zo uniek hé?! Fijne dag! Liefs, Verie

      Verwijderen
  2. Ik waag hier ook nog een kansje, Verie! Het zou super tof staan op de overloop die we aan het opknappen zijn nu. We hebben een robuuste Douglas balustrade gemaakt en er komt behang met groene takken en bladeren. Daar zou het perfect bij passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk, klinkt dit! Leuk dat je mee doet, fingers crossed! Fijne avond! Liefs, Verie

      Verwijderen
  3. Ook ik houd van blauw! Heel mooi deze hanger en kralen.
    Fijne avond verder. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Ilse en dankjewel voor je compliment! De zelfgemaakte kralen maken het helemaal af hé?! Fijne avond! Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!