vrijdag 21 juni 2019

Terdege Zomerfair & Workshop aankondiging,..


Het is alweer even geleden dat ik gevraagd werd door Terdege om haakpatronen te ontwerpen voor in het magazine. Naast deze vraag, kwam ook de vraag of ik op de Terdege Zomerfair wilde staan om een workshop te geven. Dit lijkt me ontzettend leuk om te doen en net wat Pippi Langkous zou zeggen, zeg ik dit haar na; `ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!`. Hihi! Ik heb er in ieder geval super veel zin in en hopelijk wordt het net zo leuk als vorig jaar toen ik een Insta-Date organiseerde op de Terdege Zomerfair. Ik hoop dan ook `oude bekende` te ontmoeten! 




De Terdege Zomerfair wordt gehouden bij Kasteel Schaffelaar in Barneveld (heel goed te doen met openbaar vervoer). De zomerfair wordt gehouden van woensdag, 31 juli tot zaterdag, 3 augustus 2019 en is geopend van 10.00u tot 21.00u. Ik hoop er woensdag en donderdag te zijn om een workshop te geven. De workshop die ik ga geven kun je vast wel raden, namelijk HAKEN! Je kan een bloemenslinger haken. De slinger kun je haken met garens van Durable, de Coral Mini. De bloemenslinger is leuk om te gebruiken voor bijvoorbeeld een feestje, maar ook goed te stylen om een stapeltje boeken (zie video). De slinger kan gehaakt worden in verschillende kleuren, ook haaknaalden zijn aanwezig. Denk je nu, oeps, ik kan nog niet zo goed haken (of helemaal niet haken), kom dan zeker aanwippen. Het patroon is goed te doen voor beginners en ik wil je graag met alle liefde op weg helpen! Weet dat haken enorm ontspannend kan werken!

De workshop wordt gegeven in één van de tipi`s bij het Terdege Camp, het thema van dit jaar! Ik vind het echt geweldig! Voor de workshop hoef je je niet op te geven, je kan zo aanschuiven als je mij ziet zitten en anders staat er in een fotolijstje hoe laat ik weer terug ben! ;) Ga gerust zitten, want ik ben waarschijnlijk dicht in de buurt! De kosten voor de workshop zijn 3,- euro per persoon en dit houd in dat je van het garen wat op de tafel ligt een slinger mag maken, het overige garen blijft eigendom van Vestywo, net als de haaknaalden en scharen en e.d. Vind je het patroon super leuk, maar heb je geen zin om op de fair te gaan haken, ik maak ook pakketjes om mee te nemen. De pakketjes kosten 8,50, hierin zitten 3 bolletjes garen, een haaknaald 3.5mm en het patroon. Zo kun je thuis direct aan de slag en heb je alsnog een mooi aandenken aan de Terdege Zomerfair. 

Vind je het leuk om de eerste bloemenslinger te bewonderen? Bekijk dan de video hieronder!



Ik ben benieuwd wat je van de bloemenslinger vind en zou het heel leuk vinden als je abonneert op mijn kanaal, geheel gratis en je bent als eerste op de hoogte van een nieuwe video. 

Oja, en weet je wat ook zo leuk is, ik mag vrijkaartjes weggeven! Dit ga ik doen in het volgende blogbericht! Spannendd!! :)

Ik wens je een heel fijne dag en geniet van de zon!

Lieve-Groetjes,
Verie

terdege.nl / terdegezomerfair.nl
Dit blogbericht is NIET gesponsord!

2 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker naar de zomerfair maar weet alleen nog niet welke dag? Dus wellicht ga ik je zien en meedoen.
    Groetjes Coby
    IG: cbcosycot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je naar de Terdege Zomerfair komt! Het lijkt me heel leuk om je te ontmoeten, dus ik hoop dat je op woensdag of donderdag kunt komen?! Fijne dag nog!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!