vrijdag 17 mei 2019

TRIP: Opening & 35-jarig bestaan CLIP BV (Flora Castle) in Nijkerk,..


Maandagmiddag was het zover, de opening en het 35 jarige bestaan van Clip BV (Flora Castle en Bunzlau Castle) in Nijkerk. Super leuk en heel gezellig was het! Ik heb heel wat foto`s gemaakt en wil dit graag met je delen. Clip BV heeft een nieuw pand laten bouwen, naast het voormalige pand. Het pand ziet er vanaf de buitenzijde al super mooi uit en helemaal in de stijl van nu, strak met een prachtige industriële afwerking. Een paar weekjes terug kreeg ik de uitnodiging en daar wilde ik heel graag bij zijn. De opening, maar ook zeker het 35 jarig bestaan mee vieren. Ik blog nu zo`n half jaar voor Flora Castle, maar het voelt of ik er al helemaal thuis hoor. Samen met Maaike (van @crejjtion), Janneke (van @ge_woonjans) en Chantal (van @sjantietop) hebben we een heel gezellige middag beleefd. 

Ik neem je mee..




We werden goed ontvangen door een muzikaal welkom en waar m`n oog, bij binnenkomst, als eerste naar trok was toch het Flora Castle servies. Bij het servies zagen wij de nieuwe items die over een poosje in de winkel verkrijgbaar zijn. De vaas met de mooie bloemen erin, de eierdopjes en de gebakbordjes. Allemaal items die je echt wilt hebben, hihi! Ik krijg er gelijk weer leuke ideeën bij en kan niet wachten tot ik hiermee aan de slag kan gaan.


We werden ook reuze verwend, een volle taartentafel stond op ons te wachten om een keuze te maken. Pff..dat is best wel moeilijk! Ik vind alles lekker en wilde alles wel proberen. De styling was ook hier super goed. Het servies van Bunzlau Castle kwam heel mooi tot zijn recht. Ik heb heel mooie decors gezien en ik denk dat ik ook ga sparen, sparen voor Bunzlau Castle servies, in combinatie met het Flora Castle servies. Ik heb dan ook m`n favoriet gezien, het Belle Fleur servies vind ik heel gaaf. Neem echt een kijkje op de site voor de andere decors en er zit er vast één of meerdere voor je tussen, want mixen en matchen kan heel goed met dit servies.


De opening en de speech werd verzorgd door Björn en Ruchama, hun kinderen knipte het lintje door.  Het lint was door, het pand geopend en de confetti knalde door de lucht. We mochten een kijkje nemen door heel het pand, helaas mochten we achter één deur niet kijken en ik heb me laten vertellen dat achter die deur de nieuwe ontwerpen liggen. Oh, daar had ik zo graag willen kijken, zo nieuwsgierig word ik daar dan van. Gelukkig mochten we wel kijken bij de ontwerpen die al in proces zijn en dat word ook heel tof, kan ik vast verklappen. Uiteraard mochten we daar geen foto`s van maken. Jammer hé?!

Doordat de meeste, nadat het pand geopend was, het magazijn op de eerste verdieping gingen bewonderen, bleven wij met ons Bloggers-team op de begane grond. Bij binnenkomst hadden we een gezellige bloemenbar ontdekt en wij wilde wel een veldboeket laten samenstellen. Laurenske (van @brooklynflowers.nl) stond er met haar kersverse bedrijfje. Prachtige bloemen in verschillende kleuren. Ik koos voor blauw ridderspoor met daarbij verschillende witte bloemen. De andere kozen ook hun favorieten en ik vond het heel leuk om te zien dat elke keuze van bloemen echt paste bij die persoon. Zo leuk om te zien. 


Van dat alles krijg je best dorst en ook dit was goed geregeld. Je kon van alles kiezen, ik koos voor een watertje met munt, citroen en limoen. Zo lekker! Daarna liepen we ook naar de eerste verdieping, inmiddels was het op de begane grond weer wat drukker geworden. We mochten in de kantoor ruimte`s kijken en wat een inspiratie. Er stond een kast met allemaal plantjes in serviesgoed. Zo super, super gaaf! Dit idee ga ik echt onthouden en dit idee wil ik heel graag uitwerken in m`n creatieve kamertje! Wat ik ook heel mooi vond om te zien hoe er kommetjes stonden zonder afwerking. Eigenlijk stonden ze daar in hun `nakiee` en dat was best leuk om te zien. En uiteraard heel bijzonder om te zien hoe mooi een kommetje kan worden. Echt geweldig en allemaal handwerk!


Ik ben onder de indruk en kijk terug op een zeer geslaagde middag. Bij het naar huis gaan kregen we nog een hangertje mee van het Bunzlau Castle servies in vorm en motiefje naar keuze. Ik koos voor een cirkel met hartjes erop. Ook kregen we de nieuwste catalogus mee van het servies Bunzlau Castle. Benieuwd? Kijk dan voor de dichtstbijzijnde winkel in jou buurt en haal h`m op! Echt de moeite waard! Staan heel wat stylingstips in en het is een geweldig leuk magazine voor op de salontafel!

Ik geniet van het veldboeket wat ik in onze woonkamer heb gezet, zodat ik terug kan denken aan de gezellige, inspirerende middag, want dat was het zeker!

Ben je benieuwd geworden naar de serviezen, klik dan hier voor het Flora Castle servies en hier voor Bunzlau Castle en laat je me weten in een reactie welk servies jou voorkeur heeft en waarom?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

floracastle.nl/bunzlaucastle.com
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Flora/Bunzlau Castle.

2 opmerkingen:

  1. Een heerlijke middag. Mooie plaatjes laat je ons zien!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het was inderdaad een heerlijke middag! Liefs, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!