vrijdag 1 maart 2019

PIMP: Heerlijke Herfstsjaal & TRIP: `t Leersumse veld,..


Wandelen, dat is wat ik heel graag doe. In dit blogbericht neem ik je mee naar `t Leersumse veld waar ik al eerder een blogbericht over schreef, deze kun je hier bewonderen: `t Leersumse veld met Route.nl. Ik blijf dit een prachtige plek vinden in en met alle seizoenen. Naast `t Leersumse veld laat ik je zien hoe ik de Heerlijke Herfstsjaal gepimpt heb met pompoms. Ik vond de sjaal wat `kaal` en droeg de sjaal zelden, nu het wat mooier weer word, vind ik heerlijk om wat luchtige sjaals te dragen, zoals ook deze. Met een kleine aanpassing heb je zo een super toffe sjaal. Over deze sjaal schreef ik ook al eerder een blogbericht, deze kun je hier bewonderen, Heerlijke Herfstsjaal Forest Friends. Het patroon is van Jessica van de blog Forest Friends. De stijl en de kleurencombinatie vind ik zo mooi.





Een prachtig plekje, ook wel m`n lievelingsplekje op `t Leersumse veld. Je kunt hier zo heerlijk ver kijken en zoals je ziet is het water heel vlak en geeft het een prachtige weerspiegeling van de bomen aan de overkant weer. De sjaal heb ik aan een tak van de boom gehangen om het resultaat goed te kunnen zien. Met de gele pompommaker maakte ik 9 pompoms en zetten deze vast aan de zijkanten van de sjaal. Ik had ze eerst met strikjes aan de achterzijde bevestigd, maar doordat het een opengewerkt patroon is komen de strikjes dan aan de voorkant er weer uit piepen. Dat vind ik niet mooi, ik heb de pompoms toch aan de achterzijde weggewerkt. De pompoms maakte ik in de kleur taupe/cognac (ik weet alleen niet meer van welk merk), daardoor past de sjaal perfect bij het cognac rokje die ik draag. Ik ben zo blij met de sjaal, al heb ik de sjaal al even, ze lijkt toch echt nieuw! 

Geniet je ook zo van het weer en wandel je ook graag, laat me weten wat jou `favoriete` wandelplek is en wie weet ga ik daar ook eens wandelen. Ik ben ook benieuwd of je de Heerlijke Herfst- uh Lente sjaal al gemaakt hebt en of ik je geïnspireerd hebt om er pompoms aan te bevestigen?! Laat je het me weten in een reactie onder dit bericht!

Het patroon voor de Heerlijk Herfst Sjaal vind je door op de link te klikken!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

8 opmerkingen:

  1. Hey Verie,
    Wat een mooie omslagdoek. Leuk hoe je hem gepimpt hebt. Staat je erg mooi.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes van een mooie omgeving.
    Mooie sjaal zo.
    Ik ga het patroon eens even opzoeken.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je het patroon gaat opzoeken. Ik ben benieuwd naar jou versie van de omslagsjaal. Het is een heerlijk patroon! Dankjewel voor je complimenten, leuk! Fijne nieuwe week!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige omslagdoek heb je ervan gemaakt! De pompons maken 'm echt bijzonder. Heel stijlvol ook in combinatie met je kleding. Ik ga het patroon eens bekijken. Ik hou ook van sjaals, alleen ben niet zo van de grote projecten. Toch lijkt deze mij erg leuk om te maken.
    Prachtige foto's van je wandeling en een mooie plek om de sjaal te fotograferen. Het is voor jou vast een eind uit de buurt. Mijn man en ik hebben laatst heerlijk gewandeld bij de Zeegser Duinen in Drenthe, zó mooi daar!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat een lieve woorden! Ik ben benieuwd naar jou versie van de pompomsjaal (zoals ik ze nu noem). Inderdaad is Drenthe wat te ver uit m`n buurt, maar ik hou het in gedachten voor een `dagje uit`. Leuk dat je zo mee denkt! Er zijn zoveel mooie plekjes in NL! Fijne dag!

      Verwijderen
  4. Mooi omslagdoek en zo leuk door net die pompoms toe te voegen. Het vastzetten is wel een dingetje. Ik herken het dat je niet wilt dat er iets tussen uitpiept. Wandelen doe ik heel graag ,gewoon hier in de Alblasserwaard. Mooie plaatsjes genoeg. Of in de Biesbos. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, inderdaad, in eerste instantie stond het wel gezellig met de strikjes aan de achterzijde, maar nadat ze eruit gingen piepen, vond ik het minder gezellig staan. Net of de afwerking niet helemaal goed gegaan was. Heerlijk de Biesbos, daar zou ik wel eens willen varen, dat kan toch?! Je hebt prachtige plekjes in NL, geniet ervan! Fijne dag!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!