vrijdag 17 augustus 2018

♡ RIVIERA MAISON: Williamsburg Collection & Powder Palour Collection,..


En ik ben er weer, na een heerlijke, zonnige vakantie waarin we veel leuke dingen samen gedaan hebben, ben ik weer aan het bloggen. Ik heb je veel te vertellen en er staan alweer leuke blogberichten klaar om gepubliceerd te worden. Waaronder dit blogbericht waarin ik je de nieuwe Collection van Riviera Maison mag laten zien voor de Herfst. Het duurt nog even, al hoe wel, de blaadjes zie ik hier en daar al van de bomen dwarrelen, maar dan mogen we weer met kaarsjes en vachtjes aan de styling. En heel stiekem kijk ik ook hier weer naar uit, niet naar de donkere dagen, maar wel naar de gezelligheid die de donkere dagen met zich mee brengt in huis. 

De nieuwe Collection van Riviera Maison. Voor de Herfst hebben ze 2 Collections samengesteld en deze ga ik in één blogbericht aan je laten zien. De beelden die ik laat zien zijn niet door mij gemaakt, maar zijn beelden van Riviera Maison zelf, vandaar dat er niet mijn eigen logo opstaat, maar een combinatie daarvan. Riviera Maison heeft zich op andere Bloggers gestort en helaas ben ik daar geen onderdeel meer van. In eerste instantie was ik daar best teleurgesteld over, maar het is goed zo en als ik zie wat voor andere toffe samenwerkingen ik daarvoor in de plaats gekregen heb wordt ik zo dankbaar. Waar een deur sluit, opent zich een andere deur! Bovenaan m`n blog zie je nog steeds een tabblad met `Riviera Maison` waarin ik beeldmateriaal maak over de Magazine`s, deze blijf ik ook delen met je, helaas zal ik niet meer de lopende acties hierop delen, dus als je die wilt blijven volgen kun je RM volgen via de Nieuwsbrief die zo nu en dan uit komt in je mailbox. 

Kom ik neem je mee in de eerste nieuwe Collections genaamd, Williamsburg,..




Prachtige, warme beelden, vind je niet?! Oh, ik krijg dan zo`n zin in de Herfst! De Collection Williamsburg is geïnspireerd door de beroemde kunstzinnige wijk in het noorden van Brooklyn in de stad New York. Het is de thuisbasis van kunstenaars, creatievelingen en ambachtslieden. Dus, eigenlijk had ik daar moeten wonen, als het er allemaal zo uit zien als boven en onderstaande beelden zou ik er wel kunnen leven denk ik! De Collection is gemaakt van stevige materialen zoals katoen en wol. Het kleurenpalet bevat diepblauwe tinten, zacht grijs en zuiver wit katoen. Kleine details zoals het leren label zwart-witte linnen maken de interessante Collection Williamsburg compleet.

Ik heb het al eens eerder aangegeven, RM inspireert om fijn zelf aan de slag te gaan in huis met verschillende materialen en items. Hierboven maakte ik een eigen shop-pagina met fijne items uit de Collection Williamsburg om te shoppen. Hieronder op een rij met de link erachter. 
1. Hudson Square Hanging Lamp € 59,95 (KLIK) 2. Soho Square Hanging Lamp € 169,00 (KLIK)
3. RM Canal House Dinner Plate € 19,95 (KLIK) 4. RM Canal House Mug € 8,95 (KLIK) 5. The Eiffel Tower Table Lamp € 199,00 (KLIK) 7. RM Canal House Amsterdam Plate € 12,95 (KLIK) 9. Camera Statue € 149,00 (KLIK) 10. New York Daybed, velvet, jade € 949,00 (KLIK)
Kun je niet meer wachten en wil je shoppen?! Dat kan, klik HIER! om de nieuwe Collection Williamsburg te bewonderen en te shoppen!

We gaan door met de 2e nieuwe Collection van Riviera Maison voor de Herfst genaamd, Powder Palour. Heel veel roze, dit had je waarschijnlijk al een beetje door toen je de naam hoorde, of niet?! Een liefelijke naam, voor een liefelijke Collection, kom ik neem je mee..


We beginnen direct met een heerlijk drankje en kijk waarin dit geschonken is, te mooi om eigenlijk te openen, vind je ook niet?! Deze kleur roze kan ik zeker wel waarderen, zo zacht met een mooie glans, prachtig. Zoals je ziet op bovenstaand beeld heeft RM de agenda 2019 erop aangepast. Elk jaar koop ik de agenda bij RM, dit jaar ben ik in dubio, aangezien ik de agenda 2019 van Ariadne atHome in de kleur okergeel ook heel mooi vind. En laat ik nu m`n agenda wel eens op de kast liggen voor een mooi item, dan staat okergeel denk ik net iets mooier bij alles als zachtroze. Maar ik weet nog niet, ik laat je het tzt wel weten welke het geworden is, goed?!


Bovenstaand beeld met de keuken, zo mooi en de deuren met hun verweerde look, echt dat staat op m`n wensenlijstje. Ik vind dat zo`n gave uitstraling geven. Ook de tafel met de stoelen, geweldig! 
De Collection Powder Palour is geïnspireerd en komt recht uit een poederdoos, hihi, jahaa..echt waar! Waar een poederdoosje al niet goed voor kan zijn, bij RM maken ze er een heel nieuwe Collection van en wat voor `n Collection, prachtig! De verschillende tinten nude en poederroze spelen prachtig op elkaar in en versterken het gevoel van luxe, vrouwelijkheid en romantiek. De combinatie van zacht velvet en luxe zijde maken de Collection veelzijdig en waar een menig vrouwenhart sneller van gaat kloppen. Lieflijk en classis met een hoog aai-gehalte. Deze Collection is echt een must-have!


Ook hier maakte ik een eigen shop-pagina met fijne items uit de Collection Powder Palour om te shoppen. Hieronder op een rij met de link erachter. 
4. The Parlour Hurricane pink S € 27,95 (KLIK) 5. Bow Pillow pink 40x30 € 39,95 (KLIK) 6. Fabulous Velvet Ribbon powdery pink 3 m € 6,95 (KLIK) 8. With Love Heart Spoons 4 pcs € 27,95 (KLIK) 9. Bowery Footstool, velvet, pink € 179,00 (KLIK)
Kun je niet meer wachten en wil je shoppen?! Dat kan, klik HIER! om de nieuwe Collection Powder Palour te bewonderen en te shoppen!

Ik ben benieuwd welke Collection jou aanspreekt waar jou `hartje` sneller voor gaat kloppen. Laat je het me weten in een reactie onder dit blogbericht?! Mijn `hartje` gaat vooral uit naar de Williamsburg Collection met robuuste materialen en fijne basic-tinten! En jij?

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.rivieramaison.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Riviera Maison!

2 opmerkingen:

  1. Dag Verie! Niet slim van ze om jou niet te laten bloggen, jij bent zo enthousiast en jouw liefde voor dit merk spat er vanaf. Zelfs na je teleurstelling! Fijn dat andere deuren opengaan, heerlijk voor je! Ik vind Pouwder Palour echt ontzettend mooi (dat zachte roze vind ik een chique en vrouwelijke uitstraling hebben, en ook warm, supermooi vind ik dat!) Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad samen met je man, heerlijk hè, even helemaal tot jezelf komen... Goed weekend en lieve groetjes van Marjet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je! Dankjewel! Ik vind het nog steeds balen, maar goed, ik kan niet voor RM beslissen! Prachtig hé?! Ik vind het ook echt wat hebben, niet TE roze, heel mooi en zacht idd! Inderdaad heerlijk tot jezelf komen, even rust van alles! Bedankt voor je reactie! Liefs

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!