vrijdag 27 juli 2018

♡ HOLIDAY & Bekendmaking Give-Away,..

Vandaag heb ik officieel VAKANTIE! Heerlijk, zo aan toe en wat is en blijft het mooi weer hé?! Ik geniet al bij voorbaat, maar nu ik fijn vrij ben helemaal! Ik maakte bovenstaand plaatje, het beeld zat al een poos in m`n hoofd. Onlangs kwam ik een tekening tegen met iets op de auto en bij mij kwam dit beeld direct tot stand. Zo leuk om bezig te zijn met fotograferen, echt m`n hobby! De Zomer-Blog-Stop zal zijn tot vrijdag 10 augustus, het eerstvolgende blogbericht zal DV vrijdag, 17 augustus online komen en ik kan je al verklappen dat ik dan de nieuwe collection voor de Herfst van Riviera Maison mag laten zien. Houd m`n weblog dus goed in de gaten als je dat niet wilt missen! 



Op m`n IG-account maakte ik vanmorgen vroeg al bekend dat onze vakantie is begonnen en liet ik m`n zomerproject zien waar ik fijn mee bezig kan zijn. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zoveel haak, ik heb nogal last van zweethandjes en die combi haakt niet zo fijn, hihi! Dus, fijn DIY-en, dat gaat prima! Terug komend op m`n IG-feed, ik heb garen gekocht bij Wolplein van het merk Drops,(heel de maand juli met korting!), de versie BELLE, echt een Zomernaam, vind je niet?! Ik bestelde de kleuren zwart en beige/taupe en ik hoop de #vrolijkebloemensjaal te gaan haken na het patroon van byClaireFriends Jorina, klik HIER! als je het patroon wilt downloaden en ook aan de slag wilt gaan. Vind je het leuk om mij te blijven volgen in m`n vakantie? Volg me dan op IG, klik HIER! om naar m`n IG-account te gaan.

En dan nu de bekendmaking van de Give-Away! Wauw, wat deden er veel mee, echt super leuk! Ik wil jullie het liefst allemaal kaartjes geven, maar helaas. Ik heb 2x2 kaartjes gekregen om weg te geven en dat ga ik nu doen! Ik vind het super moeilijk om een keuze te maken, dus heb ik zomaar, willekeurig gekozen, de volgende 2 (of eigenlijk 4) winnaars zijn geworden:
Dorine Bunt & Tertia Mulder
van harte gefeliciteerd, heel veel plezier op de Terdege Zomerfair en we hopen elkaar donderdag, 2 augustus te ontmoeten! Om half 4 hoop ik de insta-date te openen, zorg dat je erbij bent! 

Ik kijk uit naar DV volgende week donderdag! 

Zie ik je daar?! Kaartjes zijn ook nog online te verkrijgen, bestel ze HIER!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.terdegezomerfair.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Terdege!

4 opmerkingen:

  1. Jihoe zo leuk dat ik entree kaartjes heb gewonnen! Ik kom samen met mijn dochter hoor! Alvast een fijne vakantie en tot volgende week!! Lieve Haakgroetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wordt hier zo blij van! Leuk dat je ook zo blij bent en samen met je dochter volgende week langs komt! Het wordt vast gezellig! Tot dan! Fijne dag! Liefs

      Verwijderen
  2. Veel plezier op de fair. Ik heb voor die dag al een andere bestemming, maar het wordt vast heel gezellig! En fijne vakantie!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!