vrijdag 13 april 2018

♡ BOOK: Happy Living van DraadEnPraat & bekendmaking Give-Away,..


Jahhaa...er is een prachtig boek uitgegeven, namelijk het boek van Lisanne (van de blog draadenpraat) Happy Living. Alleen al van de titel wordt ik vrolijk en als je het boek in handen hebt komt daar nog een big-smile bij. Geweldig, wat een inspirerend boek! Lisanne is echt een creatieveling, wat ze in haar hoofd bedenkt wordt omgetoverd tot ware eyecatcher. Alles uit het boek is dan ook leuk om te maken. De gebruikte kleuren en materialen maken het boek tot een feestje. Wist je dat dit het 2e boek van Lisanne is, zo verscheen er eerst een super leuk `Haak je happy` boek. Ik ben toen naar het lanceringsfeestje geweest en schreef daar een blogbericht over. Klik HIER! om dit blogbericht te bewonderen. Daarbij kwam er een Magazine `HandmadeLiving` en jah, dit boek en magazine staat ook bij mij op de plank. Geweldig, ik wordt er enorm blij van. Ook de site/blog van Lisanne is een feestje om naar toe te gaan, klik HIER! Van elk blogbericht wordt je wel enthousiast om aan de gang te gaan. Zelf vind ik het heel belangrijk hoe de styling is en welke kleuren en materialen er gebruikt worden bij een shoot voor een blogbericht. Ik kan je vertellen, Lisanne snapt dit allemaal!

Uit het boek Happy Living maakte ik 2 projecten in één. Zoals je vast wel weet ben ik dol op cactussen, daarom begon ik ook met het maken van een cactus, al viel deze best een beetje groot uit, hihi, past ze prima in ons interieur en met een diy potje erbij maakt het het plaatje compleet. Het potje maakte ik iets anders, maar het idee is hetzelfde en ik vind het altijd leuk om er een eigen draai aan te geven.

Kom ik laat het je zien..




In het boek is gebruik gemaakt van de seizoenen. Voor elk seizoen zijn er prachtige creaties te maken. Ik kon eerlijk gezegd helemaal niet kiezen aan welk project ik moest beginnen, daarom had ik bedacht om voorin het boek te beginnen (ze begint bij de Lente) en dan steeds als er een nieuw seizoen aanbreekt te bekijken welke creatie ik daarna ga maken. Lekker overzichtelijk houd ik het zo en daar hou ik van, hihi! Vandaar de cactussen en de potjes, een super creatie om samen in 1 project te wikkelen. Deze cactus vond ik het leukst, vooral omdat ze zo lekker groot en hoog wordt. Naast deze cactus staan er nog 3 andere cactussen in het boek, ik kan dus nog even door haken met cactussen. Deze keer kocht ik geen garen, maar zocht ik even tussen de overige bolletjes en tadaa..ik had precies de juiste kleuren die ik in m`n hoofd had, super toch?!

In het boek staan dus niet alleen haakprojecten, maar echt nog veel meer. Een paar brei-projecten, creaties zoals het potje pimpen en voor de Zomer staan er nog meer leuke potjes pimpen op de planning voor buiten. Ook staan er bloementips in voor een prachtig boeket samen te stellen. Dat maakt het voor mij dat dit een zeer inspirerend boek is en je er zo blij van wordt. Ik vind het ook echt een boek die je mee neemt met vakantie en waaruit je dan met elkaar een leuk project uitkiest om te maken. Wie wat leuk vind, de één kan haken en de ander vind het leuk om een boeket samen te stellen of de potjes te pimpen en dan samen komt tot een geweldig geheel. Ik krijg er al zin in.


Voor het potje te pimpen gebruikte ik de spuitverf van de Action in de kleur mat zwart. Deze spuitverf kwam ik tegen en ik wilde ze gelijk gaan proberen, prachtig de mat zwarte verf, ze droogt snel en goed op en het is ideaal om te gebruiken. Naast de potjes spoot ik ook foto-lijstjes, lekker snel resultaat en laat ik daar nou net van houden?! Hihi! in het boek is te zien dat er vlakken op de potjes gespoten zijn, dit is nog wel een idee om een keer te doen, ook het bladgoud vind ik geweldig leuk. Ook dit staat op mijn lijstje. 

Het boek is fijn in de hand, ben je bezig met een project kun je het boek goed openvouwen en dan blijft het redelijk goed zitten. Voor extra heb ik aan allebei de zijde een klipje bevestigd, maar op zich is dit niet nodig. Het papier is lekker dik, dus het kan wat hebben en jah, de cover van het boek is ook zo mooi, helemaal in de tinten van Lisanne. Het is zelfs zo`n mooi boek dat het ook zeker niet miststaat in je interieur. Lekker ermee stylen. Het boek is uitgegeven door Forte Creatief, een uitgever die bekend staat om de prachtige creatieve boeken.


Hierboven nog een plaatje met alle boeken van Lisanne. Haak je Happy kwam als eerst uit en ik denk dat ik bijna alle knuffels er al uit gehaakt heb. De eerste was Vlos de Vos, klik HIER! voor het bijbehorende blogbericht en ik haakte Vlos met wat dikker garen waardoor hij heel groot is geworden, geweldig! Ook het Magazine Handmade Living bekijk ik nog regelmatig, ik maakte oa Snorremansje en die is zo leuk! Deze kun je bewonderen op mijn IG-account. Voor nu ben ik even zoet met het prachtige boek Happy Living.

Ik ben benieuwd of je deze boeken en het Magzine al kende en of je er wat uit gemaakt heb?! Laat je het me weten in een reactie?! Wil je deze toffe boeken ook score? Klik dan HIER! voor het boek Happy Living en HIER! voor het boek Haak je Happy. Het Magazine is alleen te verkrijgen bij webwinkels en uiteraard in de webshop van Lisanne, klik HIER! en bestel!

En natuurlijk zou ik bekendmaken wie er gewonnen heeft met de Give-Away om het PaperCloud Magazine te winnen! Spannend..het is geworden, tromgeroffel,..
Van harte gefeliciteerd! Wil je jou gegevens naar mij (vestywo@hotmail.nl) sturen dan komt het Magazine z.s.m. jou kant op! Wil je nog even terug kijken of het Magazine wat is voor jou, klik dan HIER!, ik schreef er een blogbericht over en maakte wat creaties uit het PaperCloud Magazine!


Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.draadenpraat.nl / www.fortecreatief.nl
Dit blogbericht is gesponsord door Lisanne (draadenpraat) en Forte Creatief!

2 opmerkingen:

  1. Nou wat leuk!!! Ons internet lag eruit dus even het één en ander gemist. Super zeg. Ik mail je. Thanks alvast. Mooi boek van Lisanne, heb hem ook. Teveel inspiratie, te weinig tijd....Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he! Ik dacht al zoiets, ik wacht je mailtje af! Heel mooi boek met fijne projecten! Liefs

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!