vrijdag 2 maart 2018

♡ RIVIERA MAISON: Long BAY Beach Lounge Collection,..


En nog een Collection die ik je laat zien van Riviera Maison voor de Spring/Summer is met het thema; `Long Bay Beach Lounge`. Een Collection met veel blauw-tinten en geïnspireerd voor lange strand-wandelingen. Deze Collection spreekt mij niet echt aan, als ik eerlijk ben. De kleuren vind ik te flets, wie weet vind jij het juist een bijzonder mooie kleur? Dan vertel ik je gauw meer over deze Collection van RM. Ook deze nieuwe Spring/Summer Collection mocht ik bewonderen op het Furnlovers X Riviera Maison Event. Een inspirerend event die gehouden werd in het Hoofdkantoor van Riviera Maison in Amsterdam. Ik maakte hiervan een vlog, vind je het leuk om deze terug te kijken, klik dan HIER! Ik zou het leuk vinden als je abonneert op mijn kanaal. 
Wat ik wel erg leuk vind aan deze Collection is dat ik direct zin krijg om de lente/zomer-kriebels te omarmen en de zon te voelen op mijn huid, fijn buiten in een hangmatje met een jus`orange. Ik heb zo`n zin in het voorjaar, jij ook?

Kom ik laat je snel nog meer zien van deze Collection..



Zoveel detail ook dit keer weer en als ik daarna kijk wordt ik toch een beetje verliefd op deze Collection. Het bakje in de vorm van een schelp waar nu een waxinelichtje in zit, maar waar je ook zo fijn een voorgerechtje in kan stoppen, geweldig. De jute-visjes als extra decoratie, de snijplanken die aan de bovenzijde van hout zijn en aan de onderzijde een kleurtje hebben gekregen met een prachtige tekst! Tjah, detail, dat doet het `em, hé?!

En zullen we nu we toch in de verliefde-sferen zitten gelijk mee dromen met waar Riviera Maison haar inspiratie vandaan gehaald heeft? Doe je ogen dicht en waan mee..
Je loopt op het strand, aan je voeten kriebelt het witte zand. De prachtige azuur-blauwe zee kabbelt naast je en zo nu en dan voel je een golfje over je voeten heen glijden. Als je in de verte kijkt, zie je de prachtige luxe jachten voor anker liggen en je weet dat de eigenaren met kleine bootjes deze kant op zijn gevaren, wie weet drinken ze wel aan de lounge bar een heerlijk glaasje bubbels. En jij, ach, je bent maar gewoon en loopt langs het azuur-blauwe water en geniet! Waarvan? Van rijk-zijn, jachten, boten en bubbels? Je geniet! Van de zon die schijnt, van de natuur om je heen, van de kleine dingen die het leven zo mooi maken! Enjoy!

Weer terug met beide benen op de grond voegen we direct ons waan-beeld in de Collection Long Bay Beach Lounge. De azuur-blauwe tint van de zee en het hagelwitte van de stranden zie je terug in de prachtige kussens en plaids van deze Collection. Er is gewerkt met luxe stoffen, met wafel- en gevlochten structuur, satijn, parachute- en wetsuitstof waar je dat strand- lounge gevoel van krijgt. Een gouden detail (de zon) mag niet ontbreken in deze Collection.


Ik ben benieuwd wat je van deze nieuwe Collection vind en of je ook al in één van de Stores geweest bent van Riviera Maison?! Deze nieuwe Collection komt half Maart in de Stores en is nu al online verkrijgbaar, klik HIER! Daarnaast raad ik je echt aan om in één van de Stores te gaan kijken, al is het alleen al om inspiratie op te doen.

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is DEELS gesponsord door RM!

2 opmerkingen:

  1. Verie, bedankt voor de strandwandeling op deze ijskoude dag, echt genieten😉! Mooie, zomerse collectie, ze maken daar echt mooie spullen hè! Iets pittiger kleurtje blauw was in mijn beleving mooier geweest, maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou namelijk van wat fellere kleuren. Blijft mooi, Riviera Maison!
    Groetjes van Marjet!💙🐚🐡⚓

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi..graag gedaan! Hebben we wel nodig he (strandwandeling), maar ik zag dat er weer meer warmte ons land binnen komt, heerlijk! Op naar het voorjaar! Inderdaad een iets warmere kleur blauw zou mooier zijn geweest, wie weet dat dit nog eens komt! Daarnaast zijn de andere Collections die wel aanspreken. :) Fijne dag!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!