vrijdag 9 februari 2018

♡ RIVIERA MAISON: VIP Night, Spring RM Magazine & City Hotel Collection,..


In dit blogbericht laat ik je opnieuw een stukje van de nieuwe Riviera Maison Collection zien voor de Lente. Dit keer de City Hotel Collection, ook echt één van mijn favoriete. De strakke, stoere sfeer in combinatie met lieflijk roze maakt het dat de style rust uitstraalt. Ongeveer 2 weken terug liet ik je de Pure Spa Resort Collection zien, deze staat echt op mijn favoriete lijstje. Wil je dit blogbericht nog eens terug lezen, klik dan HIER! ook zeker de moeite waard!

Vorige week woensdagavond was het de VIP Night, nadat we eerst een poosje in de file gestaan hadden, wat daar nooit staat rond die tijd, kwamen we best wat laat aan. En dat zorgde ervoor dat het dus al behoorlijk druk was. Daarnaast vonden Manlief en ik de muziek dit keer wel mega hard staan, waardoor je elkaar nauwelijks verstaan kon. Niet helemaal ons ding, oftewel, niet ons ding. We waren dan ook met een half uurtje weer weg. Ook niet veel gekocht, doordat we wat later waren, waren er al veel artikelen, die op mijn lijstje stonden, uitverkocht. Jammer, maar waar! Voor nu had ik 2 pakjes servetten, waar je zo fijn mee kan decoreren, een keukendoek en een blikje verf. Naast de keukendoek wilde ik ook de theedoek, super jammer maar deze komt pas in de Zomer Collection. Why? Het blikje verf wat ik kocht ga ik heerlijk mee fröbelen en ik laat je uiteraard zien wat ik gemaakt heb. Ik zit nu te denken dat dat het artikel is waar ik mee ga fröbelen en videoclipjes opnemen, aangezien ik nog geen 1 videoclipje heb opgenomen in dit jaar, oeps! ;)
Conclusie, VIP Night; ik denk dat ik toch weer de Grande Première ga bezoeken, hihi!




De City Hotel Collection is geïnspireerd vanuit een heerlijk weekendje weg in een luxe hotel. Beleef het luxe hotel sfeertje door de City Hotel Collection in huis te halen. Een luxe en elegante Collection met prachtige stoffen waarin parachutestof en zomertweed in is verwerkt in chique kleuren grijs en wit. De kussens zijn afgewerkt met strikjes, een modern borduursel en zilveren accenten. Al met al een heerlijke Collection om de hotel-sferen in huis te halen. 

Zoals je ziet op de beelden is het een stoere Collection, die je ook wel ziet neigen naar de Industriële kant, naast dat er altijd, want dat is en blijft RM, een Landelijk tintje in is verwerkt. Zie je de roze velvet stoeltjes, echt helemaal trendy zijn ze, je ziet ze veel voorbij komen. De kleur, het model van de stoel, ik vind ze echt schatjes. In de Vlog die ik maakte over het FurnloversXRivieraMaison-event kun je de stof van dichtbij bekijken en dan zie je hoe heerlijk warm deze oogt, maar ook zeker zit. Uiteraard heb ik dat even geprobeerd en dan zou je zo`n stoeltje toch zo meenemen. ;) Klik HIER! om het videoclipje te bewonderen en abonneer gelijk op mijn kanaal, super leuk!


Hierboven zie je een woonkamer-styling met de City Hotel Collection, deze beelden maken vind ik super leuk om te maken. Vooral doordat je nu echt een beeld erbij krijgt hoe de City Hotel Collection in jou huis gedecoreerd en gestyled kan worden. En krijg je de kriebels om met deze Collection aan de slag te gaan?! In de Concept Store in Laren is de nieuwe Collection al te verkrijgen en houd de facebookpagina`s van de andere RM Store`s in de gaten wanneer zij de nieuwe Collection verwachten. Kun je helemaal niet meer wachten, shop dan lekker online, klik HIER! en vul je mandje!

Hieronder heb ik ook nog een styling-beeld geschoten van de slaapkamer. Ik vind dat je je slaapkamer niet moet vergeten in het stylingsplan. Het is niet dat je alleen slaapt in de slaapkamer en je het daardoor niet gezellig gaat maken. Ik vind het juist fijn om in een gezellige, huiselijke sfeer te slapen en hoe leuk is het om je slaapkamer zo te stylen dat je zin hebt om naar bed te gaan?! Je kunt er dan optimaal van genieten, ga eerder naar boven en kijk op bed nog een leuk filmpje. Neem een hapje en drankje mee (jah, dat hoort dan stylische op een mooi dienblad, zie hieronder bijvoorbeeld). Super handig, want als je wilt gaan slapen, hoef je niet eerst alles aan de kant te zetten, maar til je het dienblad op en zet je die even achter je bed. De volgende ochtend neem je het dienblad mee naar beneden en bereid je er een heerlijk ontbijtje op en hup, weer naar boven. optimaal genieten van je slaapkamer is dat!


Wist je dat RM maar liefst 5! verschillende nieuwe dekbedovertrekken heeft ontworpen?! En ze zijn weer zo mooi geworden, dit, klik HIER! om ze te bewonderen en HIER! voor mijn favoriet. En wat is jou favoriet?

Met de VIP Night kregen we een GoodyBag mee naar huis. In de GoodyBag zat een Fresh-fles waarin je bijvoorbeeld water kan doen en in het midden zit vakje waar je bijvoorbeeld citroenschijfjes in kan doen, echt super leuk! En wat helemaal leuk is, het nieuwst Magazine zat erin, helemaal te gek, een prachtige Magazine weer, hieronder te zien!


Ik ben heel benieuwd wat je van de nieuwe City Hotel Collection vind en of je wat gaat shoppen, laat je het me weten in een reactie?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

www.rivieramaison.nl
Dit blogbericht is DEELS gesponsord door Riviera Maison!

2 opmerkingen:

  1. he leuke blog post vind deze stijl wel erg leuk van RM ja en ik houd van roze he?
    ha ha ieder zijn smaak.
    ja als ik op istagram voorbij zie komen pfffft wat een herrie is het daar jammer he?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is weer heel iets anders en inderdaad, als je van roze houd, erg leuk! Helaas wel jah, ik zeg trouwens niet dat het `herrie` is, want ze hebben talent. Maar het is niet mijn muziek-stijl! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!